Geen 2D beeld meer!

Pagina: 1
Acties:

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Topicstarter
Ik heb een GF4 Ti4400 van MSI. Deze is nu iets meer dan een maand oud.

Na een weekend niet achter de PC te hebben gezeten 8-) besloot ik weer eens te gaan gamen.
Bij het opstarten ging nog alles goed. In XP ook nog(de 1ste keer). Na enkele minuten bleef de PC hangen. ;( Opnieuw opgestart. Kreeg ik allemaal vage rotzooi bij de POST toen in het bootmenu en bij het WINXP scherm. Toen hij de desktop wilde openen nix meer, zwart beeld.
Onder WIN98SE hetzelfde.
Kon nu alleen nog maar opstarten in safe mode. :(

Na een tijdje de PC uit gezet te hebben nog maar eens geprobeert. 1ste keer weer goed. En tijdens 3DMark hing die.

Ik heb nu een volledige reinstall gedaan en nog steeds hetzelfde. Heb even een oud AGP kaartje erin gezet (S3 Trio3D/2X) Deze doet het nu al een hele tijd goed.

Wie kan mij helpen. Betekend dit dat mijn GF kaput is dood rip? :'( Of is dit iets wat ik kan verhelpen?

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

je hebt er nu een andere in, maar heb je de oude er ff uit gehad en er weer nieuw ingeplaatsd? biosinstellingen veranderd? etc. meer info

• Carp_Hunter

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Topicstarter
Ik heb als eerste de GF eruitgehaald even de contactjes schoongemaakt en weer terug gezet. Dit hielp niet.

Had een nieuw bios voor mn mobo erop gezet. dacht eerst dat het daaraan lag en heb dus weer de originele er opgezet. Deze staat nog op default. Hielp ook niet.

Daarna heb ik die S3 er in gezet geinstalled. S3 eruit en GF4 erin. Nog steeds hetzelfde.

De eerste keer dat ik boot (koude start) dan doet hij het gewoon. Maar na een tijdje gamen of dergelijke dan stopt hij. Start opnieuw op en komt dan niet meer tot de desktop.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

gewoon terug brengen.

niks

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 23 juni 2002 22:17 schreef Carp_Hunter het volgende:
Ik heb als eerste de GF eruitgehaald even de contactjes schoongemaakt en weer terug gezet. Dit hielp niet.

Had een nieuw bios voor mn mobo erop gezet. dacht eerst dat het daaraan lag en heb dus weer de originele er opgezet. Deze staat nog op default. Hielp ook niet.

Daarna heb ik die S3 er in gezet geinstalled. S3 eruit en GF4 erin. Nog steeds hetzelfde.

De eerste keer dat ik boot (koude start) dan doet hij het gewoon. Maar na een tijdje gamen of dergelijke dan stopt hij. Start opnieuw op en komt dan niet meer tot de desktop.
Doet de koeler het nog wel? Want lijkt verdacht veel op een warmte probleem :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Carp_Hunter

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 22:22 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Doet de koeler het nog wel? Want lijkt verdacht veel op een warmte probleem :)
Dacht ik eerst ook. Ik heb nu de casefans (2x 119mmPapst Vario fans) op volle toeren draaien. De GPU koeler draait ook nog. DE mems worden wel warm maar dat hoort zo. Ik heb de PC met die warme dagen gewoon dicht gehad en minimale case koeling. Toen bleef ie wel 10 uur achter elkaar draaien. En nu die 1 dag heeft stil gestaan doet ie het niet meer :'(

Pagina: 1