En ook hier weer stats over twee dagen Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Ik heb gisteren wel m'n candidates kunnen flushen, maar hij haalt nog steeds geen nieuwe op.
Sta al 2 dagen droog.
Sta al 2 dagen droog.
Wat een baggerscore voor over 2 dagen...

Kom op jongens.... graze met diej bakke
Kom op jongens.... graze met diej bakke
Ik heb er weer een stel binnengekregen gisteravondVerwijderd schreef op 12 January 2003 @ 10:01:
Ik heb gisteren wel m'n candidates kunnen flushen, maar hij haalt nog steeds geen nieuwe op.
Sta al 2 dagen droog.
Die van mij zakt telkens terug naar 1 en gooit hem dan weer vol.
Het begint wel een schijt project te worden.
Ik krijg nu wel alles binnen, maar nu staan er weer nodes niets te doen op het werk
Ik krijg nu wel alles binnen, maar nu staan er weer nodes niets te doen op het werk
1 comp staat bij mij nu rc5 te doen. ik krijg er gewoon geen tsc candidates uit.
Specs van mijn bak Hier!
2 dagen?
Lijkt me niet.
Ik flush zoiezo iets van 400 per dag.
Morgen zal de rest er wel bijkomen.
Boriz, Bepaalde_Iemanden en Catch gefelici met jullie mijlpalen.
Lijkt me niet.
Ik flush zoiezo iets van 400 per dag.
Morgen zal de rest er wel bijkomen.
Boriz, Bepaalde_Iemanden en Catch gefelici met jullie mijlpalen.
whuh en ik maar denken dat ik vergeten was mijn tsc aan te zetten ;o ;/ ;/ ;o ;/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hmmzz dit lijkt op alleen de cands die op de 10e zijn geflushed.
dus die van 11 maybe bij die van 12 opgeteld strax
dus die van 11 maybe bij die van 12 opgeteld strax
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
idd. 2,x k in 2 dagen? das bedroevelijk laag!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Mtjah this allhuemaal blijkbaar goed gekomen , ik hoorde op IRC dat de in-Q's weer vol lopen, dus grazen en niet lulle !
Om deze redenen heb ik dus besloten mijn PC op een ander project te zetten. Op de andere PC loopt ie wonderbaarlijk genoeg nooit vast dus daar draait ie nog wel.TigZ schreef op 12 januari 2003 @ 12:46:
Het begint wel een schijt project te worden.
Pagina: 1