Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Daar komt het resultaat binnen van mn XP2100+.
Nu nog even ervoor zorgen dat mn oude Duron800 ook weer aan het werk gaat (met minimale hardware installatie) en dan kan ik mn tijd ergens anders aan besteden.
Hmm en dit dit weekend even vieren met een mijlpaaltje, komt het allemaal weer goed.
Prettig weekend!
Nu nog even ervoor zorgen dat mn oude Duron800 ook weer aan het werk gaat (met minimale hardware installatie) en dan kan ik mn tijd ergens anders aan besteden.
Hmm en dit dit weekend even vieren met een mijlpaaltje, komt het allemaal weer goed.
Prettig weekend!
oei hadden we toch bijna de #1 vandaag
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Doe ik rustig aan, gaan jullie nog minder doen.
Volgens mij willen jullie die eerste plaats helemaal niet
Ok, in je signature staat iets over Noizy Cows Maar nu stonden jullie vandaag 'slechts' 3e. Hoe kom je dan in hemelsnaam op bijna daily #1?
Nou kijk dat zit zo:ArmEagle schreef op 10 januari 2003 @ 12:24:
[...]
Ok, in je signature staat iets over Noizy Cows Maar nu stonden jullie vandaag 'slechts' 3e. Hoe kom je dan in hemelsnaam op bijna daily #1?
we kwamen maar 230 punten te kort om #1 te staan, dit is slechts 230/153 = 150% meer en dan hadden we ut gehaald.
PS >>>
PPS we staan 4e hoor in daily
[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 10-01-2003 12:42 ]
PSN
Verwijderd
Kijk, er zitten hele slimme mensen bij NC. We hebben leren relativeren.... Wat we nu bedacht hebben is om gewoon 150% meer CPU kracht te verzamelen.... dus: BEWARE
Wij bedenken die dingen toch niet ?
Wij calculeren dat gewoon in
Wij calculeren dat gewoon in
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
hmmz 150% meer nodig, ff me reken machine erbij pakken om te kijken of ik dat dan hebVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 12:42:
Kijk, er zitten hele slimme mensen bij NC. We hebben leren relativeren.... Wat we nu bedacht hebben is om gewoon 150% meer CPU kracht te verzamelen.... dus: BEWARE
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
oe wat hebben we weinig........
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
omgArmEagle schreef op 10 January 2003 @ 12:24:
[...]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk weer eens 1e in de daily
Helaas alleen niet zo'n vette score.
Had mn AMD1200 de hele dag uitstaan (vergeten aan te zetten
).
Had mn AMD1200 de hele dag uitstaan (vergeten aan te zetten

maar het scheelt niet veel of bepaalde_iemanden was 1eDPCKippie schreef op 10 januari 2003 @ 14:23:
Volgens de Grizstats hebben wij ook meer?
(368 om 348)
Verwijderd
3e, ja kun je zien dat we minder power hebben. Jammer het was een fijne periode !
We zullen kijken wat we kunnen doen, zodat weer weer op onze vaste stek terugkomen.
We zullen kijken wat we kunnen doen, zodat weer weer op onze vaste stek terugkomen.
Mijn Axp 2000 was 's nachts vastgeslagen. Had er 8 gedaan gisteren ipv de gemiddelde 100 op een dagDPCKippie schreef op 10 januari 2003 @ 14:23:
Had mn AMD1200 de hele dag uitstaan (vergeten aan te zetten).
Vandaar mijn derde plek
Uh, kan me niet herinneren dat ik gisteren iets geflushed heb.. nahjah, zal wel van eergisteren zijn dan
Das ni eg slim heDPCKippie schreef op 10 januari 2003 @ 14:23:
Had mn AMD1200 de hele dag uitstaan (vergeten aan te zetten).
Het zij je vergevuh ..
Wij van de luidruchtige koeien zijn zwoar vergevings gezind ......... wah da klinkt te duur als je weekend hebt
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Hm xp2000 100/dag? demz dan kan ik dus ook zo'n 120 op een dag doen..maar me bak mag niet 24/7 draaien
He... gelukkig,.. gelukt, een discussie losweken.
Maar goed tot maandag oid.
Maar goed tot maandag oid.
Verwijderd
en is hier nog wat spannends te beleven?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 17:28 ]
KUHKUUUUUHHHH!!!!!!!!!!
Long time no see.
Ga je weer meedoen?
Long time no see.
Ga je weer meedoen?
Verwijderd
JADPCKippie schreef op 10 januari 2003 @ 17:46:
KUHKUUUUUHHHH!!!!!!!!!!
Long time no see.
Ga je weer meedoen?
rc5-72 is een beetje saai

dus maar weer een compu op TSC gezet
Verwijderd
Is dat nu 0,5 keer meer of 1,5 keer meeVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 12:42:
dus de normale output +1,5 keer meer
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
2,5x de output = #1
PSN
Verwijderd
help mij eens ff rekenen als we het hebben over % meer CPU kracht
ik heb nu een Amd XP Athlon 1800+ ... daar komt binnen 1,5 maand een 2400+ bij.....en dan weer na +/- 4 maanden een extra 2000+
dus zeg maar + 4400.....hoeveel % is da??
ik heb nu een Amd XP Athlon 1800+ ... daar komt binnen 1,5 maand een 2400+ bij.....en dan weer na +/- 4 maanden een extra 2000+
dus zeg maar + 4400.....hoeveel % is da??

244% meer
PSN
244% tov je output?
Want je weet zijn startbak nie toch? Dus niet 244% meer ghz ten opzichte van het aantal draaiende pc-s
ik las scheel hij heeft een 1800+

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 11-01-2003 11:09 ]
Iedereen ook weer een upload/download probleem?
Verwijderd
Ja maar is wel aangekondigd:DPCKippie schreef op 11 January 2003 @ 13:33:
Iedereen ook weer een upload/download probleem?
Dat is een bericht van gisteren dus het zal hopelijk niet al te lang meer duren.All,
We will be suspending the project until tomorrow afternoon to correct a problem with our scheduler and let our statistics servers catch up to display the stats correctly.
Ken
Flapmo schreef op 11 January 2003 @ 11:08:
[...]
244% tov je output?
Want je weet zijn startbak nie toch? Dus niet 244% meer ghz ten opzichte van het aantal draaiende pc-s
ik las scheel hij heeft een 1800+![]()

PSN
Ik krijg weer wat cands binnen, gaat wel traag, maar ze komen wel
Pagina: 1