En wederom stats over twee dagen Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 4681
hehehe volgens mij doen we weer aardig mee met D2OL
alleen jammer dat ik in het weekend niet kan flushen
alleen jammer dat ik in het weekend niet kan flushen
Anoniem: 54619
hehe daar heeft team switch toch eindelijk die eerste plaats, ook al is het twee daagjes later
Goed gedaan team
Jeuh, team Switch op 1!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Uhm ik ben even aan het denken maar als we weer terug willen komen op nummer 1 dan zullen we toch harder dan ze moeten gaan? of ben ik nu onzin aan het uitkramen?
ja, maar je hebt toch gelijk.sweetdude schreef op 12 January 2003 @ 12:45:
Uhm ik ben even aan het denken maar als we weer terug willen komen op nummer 1 dan zullen we toch harder dan ze moeten gaan? of ben ik nu onzin aan het uitkramen?
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Hmja, het klinkt logisch, die oplossing.sweetdude schreef op 12 January 2003 @ 12:45:
* kamerplant vergat ook regelmatig om de client aan te zetten, dom
Bij de volgende statsupdate (of die hierna
🌞🍃
Woei Team Switch ruim op #1 
Tip: laat um automagisch startenDataBeest schreef op 12 January 2003 @ 13:55:
[...]
* My vergat ook regelmatig om de client aan te zetten, dom
Bij de volgende statsupdate (of die hierna), ga ik iig weer stijgen
Anoniem: 29349
My schreef op 12 januari 2003 @ 15:04:
Woei Team Switch ruim op #1
[...]
Tip: laat um automagisch starten
Nee, meneer DataBeest heeft te winig geheugen in zijn systeem.
Met 1 Gb kun je d2ol'len en gamen
Daarom loop ik ook zoveel uit op hem

1GB, voor D2OL? Nooo wayAnoniem: 29349 schreef op 12 januari 2003 @ 15:07:
[...]
Nee, meneer DataBeest heeft te winig geheugen in zijn systeem.
Met 1 Gb kun je d2ol'len en gamenmaar dat heeft ie niet
Daarom loop ik ook zoveel uit op hem
Overigens gebruikt de client 700K, en java wat blijkbaar
Je wilt me gewoon weg hebben van D2OL, omdat je weet dat ik je vroeg of laat toch wel een keer versla. Maarrr, ItSnows, je zult me niet tegen houden
🌞🍃
Ik ben de 1000 al voorbij. En jij? 
Enne lezen is ook een kunst: er staat Met 1 Gb kun je TEGELIJK d2ollen en gamen
* kamerplant snapt dan niet helemaal waarom je nou 1GB nodig hebt, terwijl de game zelf normaal prima draaid met 384MB, en de client totaal maar 21MB gebruikt.Anoniem: 29349 schreef op 12 January 2003 @ 21:30:
Ik ben de 1000 al voorbij. En jij?
Nou ja, daar moet je denk ik slim voor zijn om te snappen..
edit:
en de 85MB van dockwin is ook nog wel te doen

en de 85MB van dockwin is ook nog wel te doen
[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 12-01-2003 22:02 ]
🌞🍃
Ik heb een P4 1.6 op het werk met 128 Mb geheugen en d2ol + outlook is niet mogelijk 
Op mijn eigen P4 (1 Gb) kan ik zelfs BG2 en D2'OL en nog veel meer doen
Is gewoon veel meer relaxed werken dus.

Nou.Anoniem: 29349 schreef op 12 January 2003 @ 21:40:
Ik heb een P4 1.6 op het werk met 128 Mb geheugen en d2ol + outlook is niet mogelijk
ik kan prima werken met 384MB erbij, ik merk d'r totaal niks van. Behalve op de momenten dat de proc gewoon zwaar nodig is, dan duurt't wachten langer en lopen de games minder soepel
Ik zou ook niet weten waarom ie tijdens het gamen aan moet, die games vreten toch alle load op
[ Voor 12% gewijzigd door kamerplant op 12-01-2003 21:46 ]
🌞🍃
Dat dacht jij: zie taakbeheer enzo 
Ey en ik hed die extra 512 gratis gekregen dus IK klaag niet erover
Ey en ik hed die extra 512 gratis gekregen dus IK klaag niet erover
Mensen...ik heb me zojuist gejoint bij D2OL onder de naam Team_RC. Dit is na ECCp en NEO ons derde project.
We zijn, ondanks onze goede positie, gestopt met NEO, omdat het project echt niet lekker meer liep. We wilde na NEO keizen uit de projecten ECCp2, RC5 en D2OL. De client van ECCp2 was nogal buggy dus die viel meteen af en bij RC5 staat DCP sterk in de schoenen en de client vond ik niet gebruikersvriendelijk.
Ik heb daarom voor D2OL gekozen. De client en de stats zien er ook goed uit, maar het enige wat ik mis is een duidelijke handleiding of tips, want verder dan 'het draaien van de client' en de aanmelding van ons team ben ik niet gekomen.
Wat ik dus nog graag zou willen weten:
- Relevante URL's
- Kan er gespaard worden...zo ja..hoe?
- En tot slotte handige tips (die zullen er vast wel zijn
)
Mocht dit project goed lopen, dan kan ik het hele team op dit project inzetten, wat neer komt op meer dan 10 nodes
We zijn, ondanks onze goede positie, gestopt met NEO, omdat het project echt niet lekker meer liep. We wilde na NEO keizen uit de projecten ECCp2, RC5 en D2OL. De client van ECCp2 was nogal buggy dus die viel meteen af en bij RC5 staat DCP sterk in de schoenen en de client vond ik niet gebruikersvriendelijk.
Ik heb daarom voor D2OL gekozen. De client en de stats zien er ook goed uit, maar het enige wat ik mis is een duidelijke handleiding of tips, want verder dan 'het draaien van de client' en de aanmelding van ons team ben ik niet gekomen.
- Relevante URL's
- En tot slotte handige tips (die zullen er vast wel zijn
Mocht dit project goed lopen, dan kan ik het hele team op dit project inzetten, wat neer komt op meer dan 10 nodes
Kijk maar eens naar dockwin.exe en zeg dan nog eens hoeveel deze gebruikt ...
Das meer dan 12 Mb
Killr-b: klik eens op het website ikoontje als de client draait
En natuurlijk kun je sparen: http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp
Das meer dan 12 Mb
Killr-b: klik eens op het website ikoontje als de client draait
En natuurlijk kun je sparen: http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 12-01-2003 22:03 ]
Allereerst: Welkom!!KillR-B schreef op 12 January 2003 @ 22:01:
[..]
- Relevante URL's
- En tot slotte handige tips (die zullen er vast wel zijn)
URL's:
www.d2ol.com
Uurstats, gegeneerd door Pjabber
Hoe te sparen?
Je kan de client in z'n preference zeggen dattie offline moet staan (vinkje voor online weghalen
Meer sparen kan ook:
Nieuwe client installeren, maar nog niet het node-nummer toevoegen aan het team. Als de datum van jouw MF bereikt is, voeg je de node toe, waardoor plotseling alle uitgerekende candidates meetellen voor DPC == MF
Handigheidjes? Eeeeh tja... Compu 24/7 aan laten staan, niks op die pc doen, ennuh verder eeeh... stats kijken hier op GoT en bij Pjabber

Pagina: 1