Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Waarom nou geen 3K?? Ik bedoel dan was de 2,7K toch beter geweest 
Maargoed, applausje voor de MF van ClanEXC
Alleen eeh, jullie hadden ons wel eerste mogen laten staan 
TCF niet eens boven ons? Geef toch eens gas daaro!!

Maargoed, applausje voor de MF van ClanEXC
Division Brabant ook weer in de stats met een leuke output voor 1 PC maar dat je dan daar toch nog zo hoog mee kan komen in de daily's wil toch zeggen dat er niet veel power in dit project staat.
Staan overall al op 84 zouden we nog flink stijgen? Top 50 of zo?
Staan overall al op 84 zouden we nog flink stijgen? Top 50 of zo?
Verwijderd
De flush heeft geholpen
staan we voor de eerste keer op #1 en daarmee zijn we tevens ook de top 20 binnen gedrongen, nu nog in de top 15 zien te komen
Ik zat nog te twijfelen of ik en blikje zou opentrekken en jullie van de 1e plaats zou hadden, maarja, gister was ik lievVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:58:
De flush heeft geholpenstaan we voor de eerste keer op #1 en daarmee zijn we tevens ook de top 20 binnen gedrongen, nu nog in de top 15 zien te komen
Je zou er vandaag al ruim 180 hebben geproduceerd, dus ik geloof dat ze nog wel lopenVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 12:03:
hey helemaal niks voor Graasland ????
toch maar eens kijken of ze allemaal nog lopen
mijn pc gaat dit weekend weer gas gevenMy schreef op 10 January 2003 @ 11:49:
Waarom nou geen 3K?? Ik bedoel dan was de 2,7K toch beter geweest
Maargoed, applausje voor de MF van ClanEXC![]()
Alleen eeh, jullie hadden ons wel eerste mogen laten staan
Verwijderd
d2ol stats liggen er weer uit zo te zien 
que begint ook weer leeg te lopen.

que begint ook weer leeg te lopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 23:57 ]
Berichtje op het Forum:
All,
We will be suspending the project until tomorrow afternoon to correct an issue with our scheduler and give our statistics servers time to catch up and display the stats correctly.
Ken
All,
We will be suspending the project until tomorrow afternoon to correct an issue with our scheduler and give our statistics servers time to catch up and display the stats correctly.
Ken
Division BrabanderT
Verwijderd
Gisteren is Grizstats 2.0 door de 100,000 requests heen gegaan, dat komt neer op ongeveer 50,000 page requests
Daarmee is hij de ouwe D2OL stats al ruim voorbij, en die draaide toch wel net iets langer 
Bedankt voor de hits en bedankt dat ik het niet allemaal voor niet heb gedaan
Bedankt voor de hits en bedankt dat ik het niet allemaal voor niet heb gedaan
Verwijderd
Graag gedaan Griz, en jij bedankt voor de stats, want zoder stats was het allemaal een stuk minder leuk geweest
Opmerking.
Mijn d2ol queue's zijn nu weer volgelopen na dat die zaterdag niet meer werden bijgevuld
Mijn d2ol queue's zijn nu weer volgelopen na dat die zaterdag niet meer werden bijgevuld
Verwijderd
klopt.
zie de engelse tekst iets naar boven: ze hebben stilgelegen.
Ik heb het NET gered: had nog 5 cands over toen het weer begon op te lopen
Zit net weer op 126 in queue.
zie de engelse tekst iets naar boven: ze hebben stilgelegen.
Ik heb het NET gered: had nog 5 cands over toen het weer begon op te lopen
ik krijg er nooit meer dan 100
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Moet je de gemiddelde cands omhoog zetten naar 100 
Zal bij mij uiteindelijk ook rond de 100 komen maar soms heb ik zelfs uitschieters naar 140
(daar zat ik op toen het begon te dalen
)
Zal bij mij uiteindelijk ook rond de 100 komen maar soms heb ik zelfs uitschieters naar 140
(daar zat ik op toen het begon te dalen
De slider staat bij mij helemaal naar rechts (op 100 dus)Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 20:58:
Moet je de gemiddelde cands omhoog zetten naar 100
Zal bij mij uiteindelijk ook rond de 100 komen maar soms heb ik zelfs uitschieters naar 140![]()
(daar zat ik op toen het begon te dalen)
jammer dat ie zo snel door z'n nodes heen gaat, anders was dat wel genoeg geweest. (is maar 1x leeg geweest met oud en nieuw ergens hoor)
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Ah. Kan ook zijn omdat ik pas ben gaan meedoen (ik ga vannacht door de 1000 heen
)
Want die 100 is een gemiddelde: nieuwe users kennen natuurlijk meer schommelingen in cands in queue.
Want die 100 is een gemiddelde: nieuwe users kennen natuurlijk meer schommelingen in cands in queue.
Ik heb er pas 377 gedaan dus daar zal het niet aan liggen.Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 22:41:
Ah. Kan ook zijn omdat ik pas ben gaan meedoen (ik ga vannacht door de 1000 heen![]()
)
Pagina: 1