Toon posts:

Garantie???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede tweakers.. ik heb een probleem.. een vriend van me heeft een Sapphire radion 9700 pro en die geeft opeens flinke fouten allemaal vlekken op het scherm, ( lees vlekken als echte fouten zoals bepaalde images waar het flink sneeuw terwijl het er niet doet....) Sapphire geeft geen antwoord op zijn e-mail.. wat kan hij het beste doen??

Alvast bedankt

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

Teruggaan naar de winkel waar ie m gekocht heeft :)

btw wawt heeft dit met IT te maken :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
Ow damn sry verkeerde topic.. maar dat werkt niet, online gekocht www.newegg.com en de garantie is blijkbaar maar voor 30 dagen :S
[mod] zet hem ff op de goede plaats [mod]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 03:02:
Ow damn sry verkeerde topic.. maar dat werkt niet, online gekocht www.newegg.com en de garantie is blijkbaar maar voor 30 dagen :S
[mod] zet hem ff op de goede plaats [mod]
topic is al in SeM gemeld voor move.

Ik heb ff wat gezocht voor je:

Verkeerd weergegeven textures radeon 9700 pro

Hier staat wat over de garantie:
http://www.newegg.com/app/warranty.asp
Er staat dat er 30 dagen niet goed-geld-terug garantie is, wat dus niks te maken heeft met garantie die hij nodig heeft. Probeer toch ff contact met ze op te nemen :).

[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 12-01-2003 03:09 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:01
1 jaar fabrieksgarantie, gaat gewoon via de winkel.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
=> V&B :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoals hierboven al een aantal keer genoemd is: gewoon contact opnemen met de winkel. Tegenwoordig moet er op pc-onderdelen 2 jaar garantiegegeven worden dus dat zit wel goed. Succes ermee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.