Verkeerd weergegeven textures radeon 9700 pro

Pagina: 1
Acties:

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik heb sinds een tijdje een radeon 9700 pro van gigabyte. Mijn probleem is het volgende. Bij veel games worden textures niet goed weergegeven, op vreemde plaatsen springen ze zomaar in beeld en door andere kan ik heen kijken. Dit gebeurt bijv. bij NOFL 2 en UT2K3, maar ook bij 3Dmark. Ik heb de 6166 drivers geprobeerd en ook de drivers die ik bij de videokaart heb gekregen. Als processor heb ik een p4 2,26 met 512 mb 2700 DDR en een mobo met sis-chipset.

hebben meer mensen hier ervaring mee? Ligt het aan de drivers of aan de hardware? Bij voorbaat dank voor jullie hulp

Verwijderd

ik denk dat het aan de drivers ligt..... kijk eens op t.net in de meuktracker.. staan als het goed is wel een aantal verschillende drivers....
of wat misschien ook kan, de drivers voor je SiS chipset, heb je die wel geinstalleerd? (lijkt me sterk dat het daar aan ligt, maar het zou kunnen..)

even een offtopic vraagje. Bevalt die SiS chipset? stabiel enzo? ga er waarschijnlijk zelf ook 1 kopen namelijk :)

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik had dat ook bij CS. Dan zag ik de bombspot en explosie vlekken door muren heen. Ik heb nu me pc opnieuw geinstalleerd en meteen DX9b3 en de nieuwe beta Catalyst geinstalleerd in combinatie met Rage 3D Tweak. Nergens meer problemen mee en gelijk werkende v-sync en vaste Ref rate

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-08 18:25

Bjk

Vinnie, welke drivers gebruik jij, ik heb de 6-13-10-6166 en zijn dat BBA drivers? En hoe fix jij v-sync aan, wat dat lukt bij mij niet.

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Met mijn SiS-chipset heb ik nog helemaal geen problemen gehad. Ik heb mijn processor maar een beetje overgeclocked (2,26 -> 2,4) maar op dit moment werkt alles stabiel. Geen crashes of lock-ups. Ik kan hem je wel aanraden.

update: net de 6193 drivers geinstalleerd en het heeft het probleem niet verholpen

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op mijn 8500LE had ik hetzelfde probleem, maar met de nieuwste catalist drivers van de ATI site was dat probleem opgelost.
Verder heb ik van www.rage3d.com - driver 6.13.10.6193 geplukt die problemen met nofl2 zou oplossen. maar dar is wel een beta dus eigen risico !!

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Ik kan in cs ook door muren kijken, en dat is geen driver fout ;)
Pagina: 1