Interstice schreef op 11 januari 2003 @ 23:33:
Leuk koffermods zijn leuk

niet te koop iig
Maare wat is het nut van die utp stekkerdoos als je toch een backplate uit een kast gebruikt ? had je net zo makkelijk de normale aansluiting kunnen gebruiken. Verder zie ik nergens een ventilator. Dus zal je hem veel opn moeten hebben. Das weer jammer op een lan want een reepje geheugen si dan wel heel makkelijk te rippen.
Ik denk dat dit een aanloopje is voor een hele vette koffermod waar ik braaf op ga zitten w88

thumbsup
Heb maar 2 sloten vrij achterop de backplate, 1 slot voor geluidskaartje en dan blijft er maar eentje over dan moet ik 1 UTP op backplate en die andere? Stekkerdoosje? Nee, heb um nu allebei via stekkerdoos en heb nog en slot vrij op backplate voor..... uhhh iets

En reactie over die fan, die is nog niet nodig omdat bij backplate bovenaan geen rondingen heb en die uitsparing is voldoende om koffer dicht voldoende koeling te geven. Fanhole geeft ook weer gat erin.... en dan moet ik die ook weer gaan afwerken, maar mss als ik me verveel dak het nog wel overweeg, omdat ik nog niet weet wat de 3 xtra hds met de temp. gaan doen hehe.
[
Voor 3% gewijzigd door
Foxclone op 12-01-2003 00:21
]