Ik wil gewoon het beste interne isdn modem, ik weet dat er op zich niet veel verschil tussen zit, maar de foutcorrect is bij sommige iets beter en soms ook de data snelheid ietsjes???
Tja ik heb een dynalink 128pph werkt wel goed ..
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ik heb een ISDN 128k externe modem (is beter)
Intern is slecht omdat die processor kracht gebruikt.. externe is misschien wel duurder maar wel veel stabieler, je kan zien wat er gebeurt.
ISDN BILLION USB TA128
vet ding..
snelheden tot 35 kb mee gehaald (een uur lang
)
Intern is slecht omdat die processor kracht gebruikt.. externe is misschien wel duurder maar wel veel stabieler, je kan zien wat er gebeurt.
ISDN BILLION USB TA128
vet ding..
128 kbit = 16 kilobyte per seconde MAXIMAAL hoe kan je dan 35 k / sec halen kilobit zeker?!
Ok snake je was sneller met je reply
Ok snake je was sneller met je reply
Kwa download snelheid merk je niet veel verschil, als je aan online gaming doet WEL, ik had eerst een kpn isa kaartje, 40/60 ping in Half-Life. Vanwege een mobo upgrade ff snel een E-Tech kaartje erin gestopt en gelijk ging m'n ping 20 omhoog
Ik heb nu een Asus ISDN pci kaart en die is echt perfect :):):):)
Ik heb nu een Asus ISDN pci kaart en die is echt perfect :):):):)
Ja natuurlijk gebruikt USB ook wel een beetje processor cap.
Maar niet zoveel als een interne isdn.
Externe isdn aan je serieel is beste waarschijnijk....
Maar niet zoveel als een interne isdn.
Externe isdn aan je serieel is beste waarschijnijk....
-Think Progressive-
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 19:29 schreef Black_Adder het volgende:
ISDN BILLION USB TA128
vet ding..
)[/quote]Doe maar ruig :P:P
ISDN BILLION USB TA128
vet ding..
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Externe isdn aan je serieel is beste waarschijnijk....[/quote]Maar dan kan je volgens mij geen 128Kbit halen; de max snelheid van een seriele poort is toch 115Kbit?? Dus je zou altijd een klein beetje van je bandbreedte opofferen voor een lagere CPU-belasting.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
De max. speed van een seriele poort is 115 kilobaud, da's wat anders dan kilobit 
Ennuh, ISDN modems bestaan niet
Ennuh, ISDN modems bestaan niet
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Kijk niet alleen naar de snelste, maar naar compatibiliteit. bv. Teles is wel goed, maar zuigt verschikkelijk met drivers & andere hardware.
Ik zal had een Dynalink, deze had altijd perfecte driver ondersteuning en geen conflicten ;-)
Ik zal had een Dynalink, deze had altijd perfecte driver ondersteuning en geen conflicten ;-)
Enne, hoe werkt dat met zo'n 128K extern ding?
Ik weet dat je daarvoor je tweede ISDN-verbinding gebruikt en bijv. niet meer kunt bellen, maar hoe wordt zo'n ding angesloten? Moeten er ook twee ISDN kabeltjes in of kan je ook met 128K over één zo'n CAT5 kabeltje?
Ik weet dat je daarvoor je tweede ISDN-verbinding gebruikt en bijv. niet meer kunt bellen, maar hoe wordt zo'n ding angesloten? Moeten er ook twee ISDN kabeltjes in of kan je ook met 128K over één zo'n CAT5 kabeltje?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
nah ik heb die diva PCI kaart die je er van KPN erbij kan kopen met korting ofzow
(tweaking gaat door de beurs
) en die schijnt een stuk beter te zijn dan die teles...ZELFS kpn merkte dat op 
oh de technische naam is eicon
oh de technische naam is eicon
ik word niet goed van mensen die beweren 12 KB/s of hoger en zo te halen op hun 1-lijn ISDN verbinding
64/8= A C H T k i l o b y t e / s M A X
hoe duidelijk kan je zijn SJEEZ
64/8= A C H T k i l o b y t e / s M A X
hoe duidelijk kan je zijn SJEEZ
Jij hebt duidelijk nog nooit gehoord van Sofware Compression.
Ook niet van dual-line, blijkbaar...
Ik haal regelmatig 12-15 kB/sec, single-line, met compression.
Ook niet van dual-line, blijkbaar...
Ik haal regelmatig 12-15 kB/sec, single-line, met compression.
Virussen? Scan ze hier!
het gaat er niet om welke het snels is want er zit haast geen verschil in
verder geef ik het advies om geen asuscom isdn kaart te kopen want voordat je die geinstalleeert heb ben je 3 weken verder
verder geef ik het advies om geen asuscom isdn kaart te kopen want voordat je die geinstalleeert heb ben je 3 weken verder
Als je een externe ISDN adapter wil, koop dan een USB versie, dan heb je geen last van die trage ISA poorten!
Pagina: 1