Toon posts:

Het eeuwige BSOD-gezever

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie onder andere deze draad:

nieuws: Microsoft gaat zich richten op de horloge-markt

Zeer veel reacties waarin BSOD wordt vermeld, dit wordt zo langzamerhand gewoon een nieuwe troll. Ik heb in dit geval al die reacties dan ook een troll gegeven, en ik ben niet de enige geweest. In dit typische ms-draadje staan nu reeds 14 reacties op -1, misschien wordt in die draad een record gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zag de draad en mijn gezicht deed automatich zo: :o

Ongelofelijk, MS laat zich eens zien in een andere sector en meteen rennen de trollen door de kamer. Blue-screens, errors, bugs, Linux, ik heb het allemaal wel gezien. Vanavond kijk ik weer even en dan wordt het tijd om de puntjes op de i te zetten. Nu is de draad er voor het goede wat te jong voor.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
bazs2000 schreef op 10 January 2003 @ 15:05:
Ik zag de draad en mijn gezicht deed automatich zo: :o

Ongelofelijk, MS laat zich eens zien in een andere sector en meteen rennen de trollen door de kamer. Blue-screens, errors, bugs, Linux, ik heb het allemaal wel gezien. Vanavond kijk ik weer even en dan wordt het tijd om de puntjes op de i te zetten. Nu is de draad er voor het goede wat te jong voor.
Valt wel mee hoor. Er staat echt enorm veel geblaat in (alles wat al op -1 staat heb ik 0 Gemod gegeven om te voorkomen dat de zogenaamd grappigen ze weer de lucht insturen) en daardoor krijgen de iets intelligentere reacties al snel een hoge waardering.
Sommige 'grappen' zijn nog wel leuk, maar als je er -tig in één draad leest niet meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ironische opmerkingen over blauwe schermen maken een post nog niet tot een troll. Zelfs als er al vele posts over in een thread staan. Ze kunnen in dat geval als Dubbelpost of Overbodig worden gemod, maar trolls zijn het niet. Over of een snier naar Microsoft grappig is of een troll zijn de meningen zeer verdeeld. Dat zie je hier ook weer. Dit soort reacties wordt zeer vaak beoordeeld, met afwisselend Grappig of Troll/Flamebait. Je zou haast de nieuwsposters vragen dit soort nieuws maar niet meer te plaatsen om te veel ruzie te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
polaris schreef op 10 januari 2003 @ 15:37:
...
Je zou haast de nieuwsposters vragen dit soort nieuws maar niet meer te plaatsen om te veel ruzie te voorkomen.
Dat zou ik niet doen, Tweakers.net is een site voor al het nieuws. Dus ook dit. Wat IMO wel een aardig idee zou zijn om de reactiemogelijkheid hierbij weg te nemen. Maar dat neigt naar censuur. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
ramH schreef op 10 January 2003 @ 16:02:
[...]

Dat zou ik niet doen, Tweakers.net is een site voor al het nieuws. Dus ook dit. Wat IMO wel een aardig idee zou zijn om de reactiemogelijkheid hierbij weg te nemen. Maar dat neigt naar censuur. :|

Dat valt wel mee imo. Tweakers.net is immers niet verplicht om de mogelijkheid tot reageren te geven, en kan zich het recht voorbehouden om de mogelijkheid tot reageren bij dergelijke nieuwspostings niet te bieden.
Niet dat dat in mijn ogen de beste oplossing zou zijn, maar het is zeker een van de mogelijkheden (en ik weet dat je zei dat het neigt naar censuur, niet dat het censuur zou zijn ;))

Wat misschien een idee zou zijn is de mogelijkheid om hier alleen reacties een 1 of een 0 score te geven, daarbij uitgaande van een 1 als standaard leesniveau. Dit omdat je over het algemeen weinig vernieuwende reacties ziet in dat soort draadjes, en je op die manier toch een 'junkfilter' hebt.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Renegade schreef op 10 januari 2003 @ 16:18:

[...]

Dat valt wel mee imo. Tweakers.net is immers niet verplicht om de mogelijkheid tot reageren te geven, en kan zich het recht voorbehouden om de mogelijkheid tot reageren bij dergelijke nieuwspostings niet te bieden.
Niet dat dat in mijn ogen de beste oplossing zou zijn, maar het is zeker een van de mogelijkheden (en ik weet dat je zei dat het neigt naar censuur, niet dat het censuur zou zijn ;))

Wat misschien een idee zou zijn is de mogelijkheid om hier alleen reacties een 1 of een 0 score te geven, daarbij uitgaande van een 1 als standaard leesniveau. Dit omdat je over het algemeen weinig vernieuwende reacties ziet in dat soort draadjes, en je op die manier toch een 'junkfilter' hebt.
Dat is inderdaad ook een optie. Maar geef dan de LM's (of de PM ;)) wel de mogelijkheid om alles uit te delen zodat echt goede reacties hierdoor niet meer onmogelijk gemaakt worden.
Op die manier zie ik er wel wat in. Dit zou ook het modplezier voor een aantal mensen weer toe laten nemen in dit soort draadjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ironische opmerkingen over blauwe schermen maken een post nog niet tot een troll.
Ik vind zo langzamerhand wel. Er kan geen draadje voorkomen over MS of die blaatreacties over blauwe schermen komen er weer, ook al heeft het er niets mee te maken. Het tot in den treure noemen van de BSOD begint zo gewoon volkomen gelijk te worden aan de overbekende M$, het is puur zuigen. Daarbij komt dat een groot aantal van de lieden die het daar neerzetten zich daar speciaal voor hebben geregistreerd, met andere woorden, die zitten dus gewoon popie jopie semi grappig te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

However, dergeljke reacties vind ik als je naar de reactie itself kijkt geen troll of flamebait :)

Dat 'jij' je eraan ergert omdat je het vaker ziet is een heel ander verhaal maar zou niet (/licht) mogen meewegen in je beoordeling. That's part of the job when you're surfing op -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op 10 January 2003 @ 15:37:
Ironische opmerkingen over blauwe schermen maken een post nog niet tot een troll. Zelfs als er al vele posts over in een thread staan. Ze kunnen in dat geval als Dubbelpost of Overbodig worden gemod, maar trolls zijn het niet. Over of een snier naar Microsoft grappig is of een troll zijn de meningen zeer verdeeld. Dat zie je hier ook weer.
Imo heb je helemaal gelijk polaris :)
De eerste paar flauwe opmerkingen waren wel ff grappig, daarna word het wel vervelend, maar daarom nog geen troll (ook al zijn er wel een paar die wel trollerig bedoeld lijken te zijn).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 10 January 2003 @ 15:37:
Ironische opmerkingen over blauwe schermen maken een post nog niet tot een troll. Zelfs als er al vele posts over in een thread staan. Ze kunnen in dat geval als Dubbelpost of Overbodig worden gemod, maar trolls zijn het niet. Over of een snier naar Microsoft grappig is of een troll zijn de meningen zeer verdeeld. Dat zie je hier ook weer. Dit soort reacties wordt zeer vaak beoordeeld, met afwisselend Grappig of Troll/Flamebait. Je zou haast de nieuwsposters vragen dit soort nieuws maar niet meer te plaatsen om te veel ruzie te voorkomen.
Het is een ruzie omdat de meningen verschillen, daar moet je je niet voor afzonderen.

En al die reacties zijn inderdaad geen troll. Troll is bewust provoceren e.d., daar valt over te twisten want het merendeel is grappig bedoeld.

Zowieso moet er al een lampje gaan branden als de helft van alle reacties (meer?) een troll-beoordeling krijgen.

Dan kloppen die trollbeoordelingen niet. De enige echte troll is dan mijns-inziens de modereator.

Het merendeel van dergelijkde BOSD achtige postings moeten op 0-overbodig. Als het heel erg groff is mag ie op -1 maar dat is voor een BSOD grap eigenlijk niet mogelijk, en als het mee valt op +1 grappig. +2 grappig lijkt me niet mogelijk met BSOD achtige mopjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 14:11:
Zie onder andere deze draad:

nieuws: Microsoft gaat zich richten op de horloge-markt

Zeer veel reacties waarin BSOD wordt vermeld, dit wordt zo langzamerhand gewoon een nieuwe troll. Ik heb in dit geval al die reacties dan ook een troll gegeven, en ik ben niet de enige geweest. In dit typische ms-draadje staan nu reeds 14 reacties op -1, misschien wordt in die draad een record gebroken.
"Een nieuwe troll" :? Net als M$-gebruik??

Dat *jij* het ergens niet mee eens bent, maakt het niet zomaar een troll. Nog even en je gaat het 'verborgen troll' principe her-uitvinden. :P

Lijkt me niet de bedoeling

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 01:10 . Reden: teveel alcohol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zemanova wijzigde dit bericht 11-01-2003 01:10: teveel alcohol(3%)
Ja, 3% is idd wel een beetje veel Zemanova ;)
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 01:09:
[...]

"Een nieuwe troll" :? Net als M$-gebruik??

Dat *jij* het ergens niet mee eens bent, maakt het niet zomaar een troll. Nog even en je gaat het 'verborgen troll' principe her-uitvinden. :P

Lijkt me niet de bedoeling
Ik vond het verborgen troll idee altijd wel een aardige. Het is zeker zo dat er reacties zijn die in eerste instantie niet trollerig lijken bij nadere bestudering smerig onder de gordel blijken te zijn. Sommige mensen zijn nu eenmaal in staat om hun pen in vergiftigde inkt te dopen en kunnen dan alsnog rose letters mee schrijven. Ik snap wel wat je bedoelt hoor /me , het is inderdaad niet de bedoeling dat het een excuus mag worden om overal maar troll aan te hangen ook als dit niet het niet direct lijkt te zijn, maar dat dit dan onder de noemer verborgen troll vergoejlijkt wordt.

Overigens sluit ik me bij de volgende moderatiebenadering volledig aan:
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 01:06:

[...]

Het merendeel van dergelijkde BOSD achtige postings moeten op 0-overbodig. Als het heel erg groff is mag ie op -1 maar dat is voor een BSOD grap eigenlijk niet mogelijk, en als het mee valt op +1 grappig. +2 grappig lijkt me niet mogelijk met BSOD achtige mopjes. :)
Met dien verstande dat ik de op zichzelf staande BSOD grapjes meestal in de [0,1] range zie en de afzeikacties richting Windows, want veel BSOD's, meer in de [0,-1] range vind thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Zeg, BSOD's, dat zijn toch voor veel trollende mensen het kenmerk van Windows?

Het gaat hier over horloge's, en daar gaan ze geen Windows maar andere Microsoft programmatuur op draaien.

Het lijkt mij dan dat je dergelijke opmerkingen als off-topic moet zien en niet als troll (maar over dat troll waren we het al eens ;) ).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op 11 januari 2003 @ 10:53:
Zemanova wijzigde dit bericht 11-01-2003 01:10: teveel alcohol(3%)
Ja, 3% is idd wel een beetje veel Zemanova ;)
:+
:P Hips :9
Ik vond het verborgen troll idee altijd wel een aardige. Het is zeker zo dat er reacties zijn die in eerste instantie niet trollerig lijken bij nadere bestudering smerig onder de gordel blijken te zijn.
Een slag onder de gordel is juist geen troll. Blijkbaar doet de poster er *alles* aan om het zo net mogelijk neer te zetten, maar hij wil wel zijn mening geven --> gevolg is dat sommingen er een troll in zien.

Verborgen of verpakte troll bestaat niet. Dan is het geen troll, maar een andere mening. De moderator behoort deze niet als troll te beoordelen, wel mag hij er inhoudelijk op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 13:58:

[...]

Een slag onder de gordel is juist geen troll. Blijkbaar doet de poster er *alles* aan om het zo net mogelijk neer te zetten, maar hij wil wel zijn mening geven --> gevolg is dat sommingen er een troll in zien.

Verborgen of verpakte troll bestaat niet. Dan is het geen troll, maar een andere mening. De moderator behoort deze niet als troll te beoordelen, wel mag hij er inhoudelijk op reageren.
Een slag onder de gordel is wmb wel een troll. Ik bedoel misschien toch iets anders dan hetgeen dat jij omschrijft. Iemand die zijn eigen mening probeert te verkondigen en dat zo net mogelijk juist om de troll moderatie te voorkomen is niet hetgene wat ik ermee bedoel. Ik heb het dan eerder over een reactie die zo geschreven is dat het pas na drie keer lezen doordirngt dat er getrolled wordt en wel om de reden dat de schrijver zo subtiel mogelijk probeert het bloed-onder-nagels principe te hanteren en vervolgens O-) kan doen. De scheidslijn tussen bewust juist niet wil trollen en bewust juist heel subtiel willen trollen is wel heel dun. Maar om een subtiel trollende reactie slechts als een andere mening af te doen vind ik te gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De BSOD-"grapjes" zeggen eigenlijk maar één ding: "Windows is een instabiel besturingssysteem dat aan de lopende band vastloopt". Over de juistheid van de bewering kun je meterslange discussies voeren, maar als zodanig verschilt het BSOD-"grapje" bepaald niet veel van de kreet "Windows zuigt" of "Windows roeleert" of "Linuk$ Suck$".

Ik vind het dan ook inderdaad geen verborgen troll maar gewoon een regelrechte troll. Waarom zetten mensen zo'n reactie neer? Dat is toch gewoon om te irriteren en te zuigen?

Verder werkt het gros, dat zich notabene speciaal heeft geregistreerd om het neer te zetten zelf met Windows, dus je kan dan ook nog eens zeer grote vraagtekens zetten bij het IQ van die gasten.

Overigens is de eindscore van de reactie een gemiddelde van zeer veel beoordelingen, wat in deze draad zeer zeker wordt waargemaakt, en het feit dat de meeste van die reacties inderdaad nu op -1:troll dan wel -1:flamebait staan bevestigt voor mij dat het inderdaad een troll is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 14:35:
De BSOD-"grapjes" zeggen eigenlijk maar één ding: "Windows is een instabiel besturingssysteem dat aan de lopende band vastloopt". Over de juistheid van de bewering kun je meterslange discussies voeren, maar als zodanig verschilt het BSOD-"grapje" bepaald niet veel van de kreet "Windows zuigt" of "Windows roeleert" of "Linuk$ Suck$".
Dat zegt het voor mij niet. Dat is een oorzaak gevolg trekking die jij maakt en dan is het voor jou misschien een troll, maar voor mij is het dat niet zo direct. Ik kan de humor van windows gerelateerde grapjes soms best inzien. Zelfs leedvermaak hoeft niet altijd direct trollerig te zijn.

[anekdote]
Op de prachtige dag dat ik mijn bul haalde in Enschede, moest ik zoals gebruikelijk een presentatie houden en mijn scriptie verdedigen. Aangezien ik afgestudeerd ben op het economisch evalueren van fabrieksimulaties op de computer, heb ik nogal wat werk achter mijn scherm gedaan. Uiteraard ging er nogal wat mis. Software die opnieuw geïnstalleerd moest worden. Programma's die aan elkaar gelijmd moesten worden met allerlei nog te proggen tools en instabiele systemen. Tijdens mijn presentatie die ik in powerpoint gemaakt heb (Was geen vrije keuze omdat de laptop van de vakgroep voorzien was van MS-Office) heb ik een dia vervangen door een plaatje van een BSOD zonder dat zelfs mijn afstudeerbegeleider daarvan af wist. Ik sta met de rug naar het scherm en zie een zaal met publiek en afstudeercommisie zich helemaal suf schrikken en zich daarna verbazen omdat ik er ijskoud overheen lul met het verhaal dat computerwerk altijd wel het één en ander aan beslommeringen met zich meebrengt om vervolgens de BSOD weg te klikken. Ik heb daar absoluut nooit deintentie gehad om te zeggen dat windows zuigt. Ik heb daarvoor met een aantal van deze pakketten onder DOS gwerkt en dat was helemaal een drama. Daarnaast is er geen alternatief op dat gebied wat ik had kunnen uit proberen.

Ik heb met de BSOD grap een vrolijke kwinkslag gegeven en dat zou je toch nooit als een troll mogen zien zeker niet omdat de fundering eronder goed genoeg was om een gemiddeld flatgebouw op te planten. :)
[/anekdote]
Ik vind het dan ook inderdaad geen verborgen troll maar gewoon een regelrechte troll. Waarom zetten mensen zo'n reactie neer? Dat is toch gewoon om te irriteren en te zuigen?
Het verborgen troll verhaal van mijn kant had geen directe betrekking op de hierboven aangehaalde reacties, maar meer om nog eens met /me te praten over het begrip verborgen troll, waarvan ik weet dat hij de term geen bestaansrecht vind hebben. En ik ben daar nog niet helemaal/helemaal niet uit. Misschien dat hij me kan overtuigen en omdat het hier in terloops ter sprake kwam roerde ik het nog even aan.
Verder werkt het gros, dat zich notabene speciaal heeft geregistreerd om het neer te zetten zelf met Windows, dus je kan dan ook nog eens zeer grote vraagtekens zetten bij het IQ van die gasten.
ik weiger te geloven dat het gros zich daar speciaal voor regt. Graag wil ik dan getallen. Dus het aantal BSOD reacties contra het deel daarvan wat slechts die enkele reactie in zijn/haar T.net geschiedenis heeft geplaatst. Dan kan je me voorrekenen of dat inderdaad een verband met elkaar lijkt te hebben.
Overigens is de eindscore van de reactie een gemiddelde van zeer veel beoordelingen, wat in deze draad zeer zeker wordt waargemaakt, en het feit dat de meeste van die reacties inderdaad nu op -1:troll dan wel -1:flamebait staan bevestigt voor mij dat het inderdaad een troll is.
Mwah, dat _kan_ een redelijke indicatie zijn, maar ik houd graag een slag om de arm, er zijn namelijk draadjes zat die beroerd staan. als ik de après vakantie beslommeringen achter de rug heb dan ga ik er nog wel eens uitgebreid voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hier zijn een paar voorbeelden van reacties die volgens mij ten onrechte op -1 staan.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=680321
Best aardig grapje (hoewel enigszins oudbakken). De quote is wel trollerig maar de reactie waar die uit komt staat nog op nul.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=679803
Grappig, 0 of 1, zeker geen -1.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=679848
Nogal overbodig, niet leuk meer. Nul lijkt me aardig.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=679899
De zoveelste verwijzing naar crashes. Overbodig, maar geen troll.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=679923
Best lollige manier om DRM en pay-per view aan de kaak te stellen. Lijkt me +1 Grappig.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=680038
Een van de zeer vele toespelingen op crashes. Overbodig, maar geen troll. Er staan nog veel meer van dit soort posts in de thread, maar die haal ik maar niet allemaal aan.

Ik vraag me af wat men hier van denkt. Staan ze goed op -1 of moeten ze omhoog worden gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van mij mogen ze stuk voor stuk op -1 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
mjah, van het meerendeel vind ik persoonlijk dat ze overbodig zijn, de grappig (bedoelde) reacties zijn al vaker ten tonele verschenen.

Alhoewel je je af kunt vragen ofdat een troll/flamebait na geregelde herhaling nog steeds een troll/flame te noemen is, of ofdat overbodig na verloop van tijd een wat geschiktere beoordeling is.

De herhaling maakt de opmerking namelijk niet noodzakelijk minder trollerig, maar de lezer van de reaktie misschien wel wat ongevoeliger voor de reactie :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

wmb zijn aleen nr 3 en 6 trollerig, de anderen kan je imo niet onder troll vangen, hooguit onder flauwe uitgekouwde grap.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KexDaFlex schreef op 11 January 2003 @ 14:22:
Maar om een subtiel trollende reactie slechts als een andere mening af te doen vind ik te gering.
Een subtiel trollende reactie bestaat imho niet. Dan is het geen troll. Troll is etteren, provoceren etc.. dat kan niet subtiel. Ik kan mij in ieder geval in alle jaren tweakers.net nog geen subtiele troll-reactie herinneren. Incl. mijn eigen reacties.
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 14:35:
Precies. Heel laag inderdaad anders begin je niet aan windows en nog lager door het jarenlange gebruik van windows. :( Trollen zijn het.

:P
Van mij mogen ze stuk voor stuk op -1 blijven.
Het gaat er niet om wat je vindt. Het gaat erom dat correct gemodereerd wordt. Correct modereren doe je niet door de hele mikmak -1 troll te geven omdat je er niet om kan lachen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 20:38 . Reden: teveel alcohol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 20:31:
[...]

Een subtiel trollende reactie bestaat imho niet. Dan is het geen troll. Troll is etteren, provoceren etc.. dat kan niet subtiel. Ik kan mij in ieder geval in alle jaren tweakers.net nog geen subtiele troll-reactie herinneren. Incl. mijn eigen reacties.

[...]
Ik ben dat ergens wel met je eens, toch lees ik wel eens reacties (en ik hoop snel een voorbeeldje tegen te komen) waarvan ik na de eerste keer lezen denk, oke, maar waarvan ik na wat bezinking denk dat die toch wel in de bovengenoemde negatieve categorie valt. Of dit dan nog een troll is valt dan inderdaad te bediscussiëren. Misschien ligt het aan mijn interpretatievermogen, maar een troll hoeft er wat mij betreft niet altijd even dik op te liggen.
Pagina: 1