Saluut Mede-MoLiCeMeN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Beste MedeMoDders,

Blijheid en droefheid, sommige van de vaste TMF-ers waren al op de hoogte, maar ik heb afgelopen do-dag met succes mijn scriptie verdedigd en ik mag mij nu ir.* KeX noemen. Heel fijn, maar ik ben nu mijn bureau aan het uitruimen en verlies mijn permanente rappe verbinding en mijn kabelverbinding thuis (ben vrijdag gelijk verhuisd). Zal waarschijnlijk pas over een ruime maand weer online zijn en mijn MoLiCePeT weer op kunnen zetten. Bij deze dus mijn voorlopig laatste post. Tot snel en prettige MoD-tijd en besteed je punten en tijd(IRL) goed.

met MoLiCe saluut,

Jeroen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 30 juni 2001 15:37 schreef KexDaFlex het volgende:
Beste MedeMoDders,

Blijheid en droefheid, sommige van de vaste TMF-ers waren al op de hoogte, maar ik heb afgelopen do-dag met succes mijn scriptie verdedigd en ik mag mij nu ir.* KeX noemen. Heel fijn, maar ik ben nu mijn bureau aan het uitruimen en verlies mijn permanente rappe verbinding en mijn kabelverbinding thuis (ben vrijdag gelijk verhuisd). Zal waarschijnlijk pas over een ruime maand weer online zijn en mijn MoLiCePeT weer op kunnen zetten. Bij deze dus mijn voorlopig laatste post. Tot snel en prettige MoD-tijd en besteed je punten en tijd(IRL) goed.

met MoLiCe saluut,

Jeroen. :)
Succes, het ga je goed en tot ziens ;)

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Congratz, ir. * KeX ! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:09
Het was me een echt genoegen (weet niet eens of dit wel gewaardeerd wordt van mij maja)

In ieder geval best of luck :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Kex veel suc6 idd en we zien je wel weer over een maand :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* KeX brengt het iets dramatischer dan het eigenlijk is: hij komt over een maand gewoon weer terug, toch? Ik zie het eerder als een kleine modvakantie... :)

/me was eerder heel erg benieuwd hoe het afgelopen was met de afstudeervoordracht en is heel blij dat het allemaal goed gegaan is. Beste Jeroen, van harte gefeliciteerd met het behalen van je bul. :)
Het zal nog wel een tijdje duren voordat ook ir. /me ook bestaat... |:(

Ik neem aan dat je het, op je verhuizing na, een beetje kalmer aan doet de komende maand, dus ik wens je een rustige, zonnige vakantie toe!

Groeten en saluut,

Maikel

edit: bull met één l, Floris? ... Wolters? ... Euhm, ja, idd... |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Congratz!!! Erg Flex van ir. Kex :) .

En die maand is sneller om dan je denkt. Bovendien; je hebt wel telefoon neem ik aan, dus misschien kun je af en toe toch nog online zijn? CU L8R MODR8R!

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!

Moeten we je nu allemaal weledelgeleerde noemen? (of was dat bij drs. :? ) ;)

Tot over een klein maandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
* Tha_Snail feliciteert Kex ook met het behalen van de i en de r en de punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Gefeliciteerd met het behalen van je bul en veel succes met het inrichten van je huisje en de dingen die daarbij komen kijken.

Als je weer de kans hebt, zien we je graag terug hier en op de frontpage :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K*t!, dat krijg je dus als je in het weekend bijna niet on line bent, dan mis je dit soort berichten.

Kex: gefeliciteerd (moeten we je nu meneer noemen?) en hopelijk toch wel tot ziens!

Xcuus voor de late repliek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Feli Kex (DaFlex), met of zonder pak afgestudeerd? enfin veel suc6 in het Ernheimse

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1