Toon posts:

Help! Nero herkent 90 min cd niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al op de site van mmore gekeken alle instructies opgevolgd, ook al een image gemaakt van de lijst...maar hij blijft zeggen dat de disc te weinig capaciteit heeft...

kan iemand mij hiermee helpen???

:'( :(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Vertel eerst eens wat voor brander je hebt; mogelijk ondersteunt die geen 90 minuten CD's

Verder wil ik je dringend aanraden om de volgende 2 zaken eens goed door te nemen. Je bent nieuw en blijkbaar nog niet helemaal op de hoogte van de gang van zaken:

LEZEN eer je hier een topic opent!

FAQ

[ Voor 65% gewijzigd door WFvN op 09-01-2003 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een plex cd r 421, heb ook al in nero gekeken en hij zegt dat hij overburn wel ondersteunt alleen in "96"?

Verwijderd

Je moet een beetje voorzichtig zijn met het branden van 90 min. cd's, het schijnt dat als je brandprogramma vastloopt tijdens het branden van zo'n cd je hele brander naar de klote kan gaan!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 20:38:
Je moet een beetje voorzichtig zijn met het branden van 90 min. cd's, het schijnt dat als je brandprogramma vastloopt tijdens het branden van zo'n cd je hele brander naar de klote kan gaan!
Geef eens een bron van dat artikel/tekst want dit is uiterst ongeloofwaardig

Verwijderd

Topicstarter
dat je voorzichtig meot zijn zegt vooral nero zelf...
ik heb ook andere programma's zoals create CD en spindoctor, die zeggen allebei dat ik max. min. 10.02 heb om te branden...ook de cd speed test van nero zegt dat...

ik heb begrepen dat ik eigenlijk helemaal op het verkeerde forum zit met dit probleem maar zou het heel erg waarderen als iemand hier een oplossing voor zou kunnen geven

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat doet dit in PMG :? Doe eens de FAQ's lezen, de search gebruiken en in het juiste sub-forum posten.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.