Toon posts:

Video in - Video out . Niet dus

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

Langzaam kom ik verder met mijn diagnose............ Die V8420 van mij doet nog steeds nada :( .

Nou hoorde ik twee mogelijke problemen die kunnen voorkomen, een ervan was het feit dat ik een Audigy soundkaart heb. Ik kreeg het advies om de PC opnieuw te installeren met ALLEEN de video plank er in en alle externe spul erop aangesloten. Iets met de IRQ toewijzingen.

Is er iemand die dit aannemelijk vindt?

Videofreak

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
WDM drivers geinstalleerd, daarna werkt je video in en zo waarschijnlijk (hiero in ieder geval wel..)

IRQ toewijzing is waarschijnlijk alleen van toepassing als ze allebij naast elkaar zijn geplaatst, als je zorgt dat er een pci slot tussenzzit voorspel ik weinig problemen...

Mooiste is: videokaart in je agp slot (duh ;)) en je geluidskaart in het onderste pci slot .

[ Voor 58% gewijzigd door Icey op 09-01-2003 15:29 ]

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
lekker.... je mag best meer details geven, welke device drivers heb je geinstalleerd, ik heb eigenlijk nooit probs met nvidia kaarten, drivers voor video in zijn vaak apparte drivers btw!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
In dit topic staat al meer.... voortaan niet meteen een nieuw topic openen (is je al eens gezegd, dacht ik).
En oh ja .... alleen videokaart eens proberen is wél aannemelijk.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Dit topic is gesloten.