Wie speelt er al SOCOM online op de PS2

Pagina: 1
Acties:

• CRCerror
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09-2025
Hey,

Een tijdje geleden heb ik de Netwerk Adaptor voor de PS2 gekocht, nu speel is het meeste SOCOM online.
Zijn er nog meer tweakers die online spelen ?, zoja welke briefingroom gebruiken jullie dan meestal ?

CrCeRrOr

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
wat voor een spel is dat (niet dat ik een ps2 heb)

gewoon ff nieuwschierig :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:46
heel het netwerk gebeuren is nog niet uit hier voor de PS2 en SOCOM ook nog niet...

woon je in amerika ofzo :?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
^MRT schreef op 09 January 2003 @ 17:10:
heel het netwerk gebeuren is nog niet uit hier voor de PS2 en SOCOM ook nog niet...

Voordat XBOX live uit was kon je ook al online spelen hoor. En met PS2 kon je een jaar gelden al Tony Hawk 3 online spelen.

Hier iig effe linkje over spel SOCOM.
http://ps2.ign.com/objects/016/016371.html

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
^MRT schreef op 09 januari 2003 @ 17:10:

Er is eigenlijk geen netwerk gebeuren, toch niet zoals XboxLive. Sony gaat geen eigen netwerk opzetten ofzo dat laten ze aan de gamedevelopers over eneuh met een gewone USB ethernetcard kunt ge ook online spelen.

• CRCerror
Ik woon gewoon in Nederland hoor, ik heb via via zo'n officieel PS2 netwerk adaptor kunnen regelen. Maar je kunt ze nu ook weer gewoon via internet in de VS bestellen.
Als je een gemodde PS2 hebt, en games met online mogelijkheden , kan je gewoon hier in Nederland online gamen met de PS2.

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik neem aan dat je dan weinig mensen tegenover je hebt die uit Europa komen, dus je speelt meestal tegen mensen uit de VS, hoe zit het dan met lag etc?

• CRCerror
Er zijn ook heel veel mensen in europa die al online spelen met SOCOM, de briefing rooms zijn ook geografisch ingedeeld. Ik speel dus meestal in de EU WEST room.
Daar zitten dan allemaal gasten uit west europa en heb je niet veel last van lag e.d.

Verwijderd

ik speel altijd in EU WEST, maar dat weet je al want ik heb je vaak overhoop geknalt :)

Hier staan wat foto's van de NA
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/684413

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 08:43 ]

• CRCerror
Hahaha pas maar op Opaal, volgende keer dat ik je met SOCOM online zie ben je de sjaak :-)

Verwijderd

CRCerror schreef op 09 January 2003 @ 14:39:

Zijn er nog meer tweakers die online spelen ?, zoja welke briefingroom gebruiken jullie dan meestal ?
Als het goed is kan ik je maandagavond voor je raap knallen ;)

Verwijderd

SAKE zeker ?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 08:59 ]

• CRCerror
Kom maar op jongens, jullie maken toch geen schijn van kans })

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07

DoctorV64

Cosmopoliet

MMhh... Weet een van jullie dan waar ik die adapter kan krijgen in NL ??? Via internet zijn ze in de VS bijna niet meer te krijgen ...

[ Voor 5% gewijzigd door DoctorV64 op 10-01-2003 11:29 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb geen gemodde PS2 dus zal nog ff moeten wachten tot Maart :(

Verwijderd

Je hoeft niet perse een gemodde ps2 te hebben. Als jij een originele SOCOM versie hebt liggen dan kan je ook gewoon online gamen.

• CRCerror
Ze zijn nu weer leverbaar in VS kijk maar eens hier :
http://www.ebgames.com/eb.../product.asp?pf_id=222609

Verder gaat PS2 Online hier in maart niet van start, dan begint het pas in de UK, wanneer de Benelux eindelijk aan de beurt komt is nog niet eens bekend !.

Dus ik zou zeggen gewoon zo'n ding in de VS bestellen !

Verwijderd

CRCerror schreef op 10 January 2003 @ 13:20:

Verder gaat PS2 Online hier in maart niet van start, dan begint het pas in de UK, wanneer de Benelux eindelijk aan de beurt komt is nog niet eens bekend !.

Misschien kan ik een handeltje beginnen in die dingen. :)

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

CRCerror schreef op 10 januari 2003 @ 13:20:

Yeah right met 30 US$ verzendkosten |:(

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy zal maar weer eens melden dat z'n USB netwerk kaart het met THPS3 het prima doet (dus geen officiele netwerk adapter van sony!). En met een beetje mazzel werkt deze ook met andere games, maar ik heb geen andere online games om te testen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

He maar waar kan ik de PS2 adapter krijgen zonder 30 dollar verzendkosten?

Verwijderd

Ik heb een adresje waar ik ze kan krijgen. Daar heb ik de mijne en die van crcerror ook vandaan. Maar ik heb geen zin om een handeltje te beginnen.

Geen tijd voor. :(

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Opaal

Wellicht dat ik van dienst kan zijn dan ?? Zolang er geen 30US$ verzendkosten bijkomen ..

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
nu te koop bij gameshops voor 59,95 ik heb er vandaag 1 gekocht en zwaar COOL!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
Ja, Sony Europe heeft al een maand Socom online in Engeland.
Wij konden die servers ook gewoon gebruiken als wij een NA kochten bij amazon.co.uk

Hey, maar de amerikaanse versie is echt verzopen onder de cheaters. Veel mensen kappen er gewoon mee, het is gewoon niet leuk meer. Gamesharkje erop, en cheaten maar.
De PAL versie heeft wel beveiliging hierop, maar omdat het net uit is weet ik niet of ik hier een oordeel over kan geven. Misschien werkt de beveiliging wel gewoon, dat zo erg mooi zijn. :)

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
Me speelt ook socom online, heb netwerk-kaart via de beta-test verkregen 30 euro..
Mijn nick is DOC_DeadKnight speeld ook altijd op eu west maar ik word altijd geasskicked :P
kan echt niet lekker lopen met die knuppeltjes en schieten tegelijk 8)7
Pagina: 1