[ps2] Foto's van mijn ps2 netwerkadaptor

Pagina: 1
Acties:
  • 700 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51920

Topicstarter
Dit zijn wat foto's van mijn ps2 NA die ik sinds een maand in huis heb. Hij werkt perfect. Socom is rete coole game om via het inet te spelen.

NA in doos

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.scheeres1/na_in_doos.jpg

NA gemonteerd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.scheeres1/na_gemonteerd.jpg

NA gemonteerd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.scheeres1/na.jpg

Aansluitingen op de NA, je ziet een standaard IDE aansluiten voor een HD

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.scheeres1/aansluitingen.jpg

De NA is een echte aanrader, jammer dat hij pas in het 3e kwartaal 2003 uitkomt in NL. Ben blij dat ik hem al in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wat mot da kosten?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb hem voor $39,95 gekocht.

Gelezen dat hij in NL €75 gaat kosten.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 51920 op 04-01-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 19:02
En hoe werkt dat dan?

Ik bedoel via een speciale abbo?

Maandelijkse kosten?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Dit gaat dus niet werken op een niet omgebouwde PAL PS2 neem ik aan? ivm de game. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En anders koop je een NE2000 compatible USB netwerk kaart... Werkt in elk geval perfect met Tony Hawk 3 :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:25
Waar heb je m vandaan, en hoe zit het met evt. verdere kosten? Zijn hier in NL toch nog bijna geen spellen voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50575

Zoiets moet ik ook hebben :) Alleen duurt dat nog ff :( . Maar waar heb jij hem vanaf gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 20:44
Dat ziet er must have uit :) Maar speel je nu gewoon via zeg maar @Home of Chello? Hopelijk komt dit hier een beetje vlot uit en gaan ook wat games het ondersteunen. Dan kan de pc bijna de deur uit ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je kunt de spellen gewoon spelen zonder abo en het kost helemaal niets. Ieder spel dat netwerk ondersteuning bied, bevat zelf een stukje software dat de communicatie met NA verzorgt.

Je speelt gewoon via bv. chello.

De NA werkt gewoon met ongebouwde ps2, heb namelijk net zelf een messiah2 ingebouwd.

Ik heb hem op een amerikaanse legerbasis in Duitsland gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51920 op 04-01-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En kan je er een gewone HD erin stoppen? Dus gewoon een 120GB ofzo :P ?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Kan je dan ook je harddisk voor je spelletjes gebruiken ;) Als memorycard zeg maar ;) Zou wel handig zijn, densnoods een oude 100mb harddisk is al genoeg :) Hopenlijk kan het ook gewoon via een netwerk naar een router :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

wist niet dat PS2 al online was in NL?? wel cool trouwens als je een 120 gb eraan kan hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

en toch had mijn dreamcast alles al wat nu bij de 'nex-gen' consoles zo speciaal is :?
- divx
- online gamen
- (backup)games spelen :)
- mp3
- linux
- hd d'r aan
- zip drive
- microfoontje
- vmu (memorycard met kleine gameboy d'r in
- [...]

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 04-01-2003 14:38 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 51617 schreef op 04 januari 2003 @ 14:34:
wist niet dat PS2 al online was in NL?? wel cool trouwens als je een 120 gb eraan kan hangen :p
Het Online netwerk van Sony is nog steeds niet online nee, maar bijv. Tony Hawk Pro Skater 3 is al sinds dat deze uit is in NL al online te spelen, gewoon over een bestaande internet verbinding.

Ikzelf heb dat dus gedaan met een normale USB netwerkkaart. M'n PS2 hangt gewoon aan m'n netwerk, en d.m.v. m'n firewall / router kunnen m'n PC en PS2 tegelijk online (kabelinternet).

(blijft dat de originele PS2 netwerk adapter wel cool is ;) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Scarecrow schreef op 04 januari 2003 @ 14:37:
en toch had mijn dreamcast alles al wat nu bij de 'nex-gen' consoles zo speciaal is :?
- divx
Maar wel op een klote resolutie
- online gamen
- (backup)games spelen :)
Backups? Welke console kan dit nou niet... dat je de DC er NIET voor om hoeft te bouwen scheelt wel
- mp3
Dankzij windows CE
- linux
Zonder HD een beetje nutteloos en NIET officieel gesupport. PS2 linux is dat wel
- hd d'r aan
- zip drive
Ook alleen maar met een hardware hack. Een zip drive zou misschien nog kunnen maar een HD officieel bestaat niet.
- microfoontje
- vmu (memorycard met kleine gameboy d'r in
- [...]
Nee.. en de VMU heeft z'n nut bewezen.. twas een leuk speeltje, maar er zijn maar 2 of 3 spellen waarbij de VMU nuttig werd gebruikt..

Tuurlijk vind ik het ook erg jammer dat de DC dood is, maar helaas..
[/offtopic]

[ Voor 13% gewijzigd door Creepy op 04-01-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Creepy schreef op 04 January 2003 @ 14:41:
[...]

Maar wel op een klote resolutie
[...]
maar 't kan; en die resulitie vind ik wel meej vallen; wwww.dcemulation.com heeft hier veeel meer info over

Backups? Welke console kan dit nou niet... dat je de DC er NIET voor om hoeft te bouwen scheelt wel
ja dat bedoelde ik; gewoon cd'r in en klaar. Nix modden nix garantie kwijt
[...]

Dankzij windows CE
ja dat boeit toch niet? 't kan; gewoon mp3 cd's
[...]

Zonder HD een beetje nutteloos en NIET officieel gesupport. PS2 linux is dat wel

HD kan d'r gewoon aan; tja; wat is 't nut van suse op de x-box? is gewoon leuk meer niet
[...]

Ook alleen maar met een hardware hack. Een zip drive zou misschien nog kunnen maar een HD officieel bestaat niet.
ow ja wel
[...]

Nee.. en de VMU heeft z'n nut bewezen.. twas een leuk speeltje, maar er zijn maar 2 of 3 spellen waarbij de VMU nuttig werd gebruikt..
ben ik 't neit meej eens; verschillende games kon je een game voor je VMU downloaden; punten halen en die behaalde vmu punten gebruiken om met 't 'echte' spel dingen voor te kopen om maar iets te noemen

Tuurlijk vind ik het ook erg jammer dat de DC dood is, maar helaas..
D'r blijven games voor uit komen, en de software ontwikkeling ligt ook niet stil; welke console kan er: n64, psx, snes, nes, gameboy, gameboy advance etc. roms spelen? en emuleren?
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het Online netwerk van Sony is nog steeds niet online nee, maar bijv. Tony Hawk Pro Skater 3 is al sinds dat deze uit is in NL al online te spelen, gewoon over een bestaande internet verbinding.
Online netwerk van sony niet online?? Ik speel socom, thps4, atv offroad fury, twisted metal black etc toch al echt online. Wat bedoel je precies met "netwerk van sony", gaat gewoon over inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 51920 schreef op 04 januari 2003 @ 14:53:
[...]
Online netwerk van sony niet online?? Ik speel socom, thps4, atv offroad fury, twisted metal black etc toch al echt online. Wat bedoel je precies met "netwerk van sony", gaat gewoon over inet.
Eehh.. ik zeg toch ook net dat ik THPS3 al online speel. Dit gaat zoals je zelf al aangeeft over internet.
Er komt ook een netwerk van Sony zelf (net als bijv bij de DC) waarop je in kan loggen om zo online te spelen (heb je dus geen internet abbo nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

[laatste offtopic van mij in dit topic]
Ah.. HD eraan kan nu wel ZONDER een flinke hardware hack?? Heb jij ergens een link met de benodigde info? (en ik bedoel dus NIET die informatie waarbij je eerst zelf flink moet solderen e.d.).
En ikaruga (of was het igaruka?) is de laatste officieel uitgekomen DC spel.

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 04-01-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar dan moet je inbellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij de DC was 't zo dat je toegang kreeg via een door telfort :? geregeld netwerk;
je kreeg dan korting bij games
speciale forum toegang
vmu games om te downloaden
savegame sectie
(dingen waar je neit bij kunt - normaal dan - zonder gebruik te maken van 't DC netwerk)

Misschien dat 't straks bij sony ook zo gaat (hoop voor je van wel) want 't werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb gelezen op een sony pagina dat je er niet zomaar een IDE hd aan kan hangen. Maarja dat zegt sony, waarschijnlijk kan het wel en willen ze alleen maar meer poen verdienen.

Aan de andere kant is de hd op de ps2 toch nog niet te gebruiken omdat er nog geen software is die er gebruik van maakt. Of misschien maakt linux-for-ps2 er wel gebruikt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 15:20:
Ik heb gelezen op een sony pagina dat je er niet zomaar een IDE hd aan kan hangen. Maarja dat zegt sony, waarschijnlijk kan het wel en willen ze alleen maar meer poen verdienen.

Aan de andere kant is de hd op de ps2 toch nog niet te gebruiken omdat er nog geen software is die er gebruik van maakt. Of misschien maakt linux-for-ps2 er wel gebruikt van.
Zie: http://nl.playstation.com...rdware.jhtml?linktype=NAV en de HD ziet eruit als een normale pc hd hoor :): http://nl.playstation.com/hardware/hard_drive.jhtml
Belangrijkste kenmerken:
40GB interne harde schijf (voor PlayStation 2)
10/100MB netwerkadapter (Ethernet) (voor PlayStation 2)
USB-toetsenbord en -muis (voor PlayStation 2) (muis via toetsenbord)
VGA-monitorkabel (voor PlayStation 2) (met audio-aansluitingen)
Linux (voor PlayStation 2) software versie 1.0
Vereisten:
Monitor met sync-on-green mogelijkheid
PlayStation® 2
Geheugenkaart (8MB) (voor PlayStation® 2) alleen voor gebruik met Linux
http://www.linuxplay.com/about.html
und:
http://www.linuxplay.com/linuxkit.html

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-01-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

moet je ps2 omgebouwd zijn?
en welke spellen kan je allemaal online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Idd, maar het zal wel een marketing actie zijn om te zeggen dat gewone HD's niet werken.

Gewoon een normale HD kopen dus. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51920 op 04-01-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Anoniem: 60499 schreef op 04 januari 2003 @ 15:32:
eerste vraag: Kweet nie, ik denk het niet
tweede vraag: Ask Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 60499 schreef op 04 January 2003 @ 15:32:
Nee anders zou het geen officieel pakket zijn. Werkt dus zonder ombouwen. En de linux kit werkt ook zonder modchips ofzo :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik speel op dit moment de volgende spellen online: Socom Navy Seals (soort counterstrike), Tony Hawk 4, ATV Offroad Fury, Twisted Metal Black, Madden2003.

Als je op http://www.us.playstation.com/ kijkt kan je zien welke online games er nog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 16:23:
Ik speel op dit moment de volgende spellen online: Socom Navy Seals (soort counterstrike), Tony Hawk 4, ATV Offroad Fury, Twisted Metal Black, Madden2003.

Als je op http://www.us.playstation.com/ kijkt kan je zien welke online games er nog uitkomen.
Heb je al een hdd proberen aan te sluiten, ben erg benieuwd wat hij daarmee doet, De linux cd zul je zeker nog apart bij moeten kopen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog geen HD geprobeerd, heb de linux dvd namelijk niet. Je kunt volgens mij wel een kit kopen waar alles in zit.

http://nl.playstation.com...rdware.jhtml?linktype=NAV

http://www.linuxplay.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51920 op 04-01-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 16:32:
Nog geen HD geprobeerd, heb de linux dvd namelijk niet. Je kunt volgens mij wel een kit kopen waar alles in zit.

Ben benieuwd of je daar dan ook mee online kan, omdat de NA los een RJ45 en een RJ11 poort heeft, en deze alleen een RJ45 poort voor netwerk. Zou eigenlijk wel tof zijn als ze straks een soort linux upgrade verkochten met alleen een cd, harddisk, keyboard en muis. En dat je deze met de NA kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, zou cool zijn.

Of de linux dvd gewoon ergens vandaan leechen. Zal eens in de nieuws groepen kijken. Zit je alleen nog met de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 16:42:
Ja, zou cool zijn.

Of de linux dvd gewoon ergens vandaan leechen. Zal eens in de nieuws groepen kijken. Zit je alleen nog met de HD.
Die zal standaard zijn waarschijnlijk. Probleem is nog dat een download bare cd niet zal werken vanwege de beveiligingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Hmm, je moet dus zo'n NA kopen, die aan je PC hangen met netwerk, en dan laten routen? Of kan je zoiets ook gewoon rechtstreeks in je chello (Terayon) modem aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het zal geen standaard linux zijn, omdat je met totaal andere hardware zit. Bekijk de install manual maar eens http://playstation2-linux...dly_install_ps2linux.html

Welk beveiligingen bedoel je? Een cd die ik download is toch al geripped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik lees trouwens dat het wel gebasseerd is op RedHat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 16:46:
Het zal geen standaard linux zijn, omdat je met totaal andere hardware zit. Bekijk de install manual maar eens http://playstation2-linux...dly_install_ps2linux.html

Welk beveiligingen bedoel je? Een cd die ik download is toch al geripped :)
Ja okay maar de ps2 kan niet booten vanaf kopiecd's, dan moet je een mod chip hebben. Ik bedoel de dat de harddisk wel standaard zal zijn :) De hardware is wel anders ja maar daar is de ps2 linux cd voor gemaakt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de Messiah2 modchip :) Afgelopen week net ff ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:11
ik kan me nog herinneren dat je ook normale pc usb netwerk adapters kon gebruiken... weet iemand dat topic nog te vinden? men was bezig met het samenstellen van een lijst werkende adapters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik kan me nog herinneren dat je ook normale pc usb netwerk adapters kon gebruiken...
klopt, maar die werken niet met alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRCerror
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 19:08
Hey Guys,

Ja die NA werkt echt perfect, alle netwerk games doen het prima.
Sony gaat echt geen appart netwerk bouwen voor de PS2 hoor, alles gaat gewoon via Inet. De gameservers e.d. worden door de game ontwikkelaars zelf verzorgd.

Regelmatig spelen Opaal en ik tegen elkaar met SOCOM en dat is echt super gaaf !

Laterz,

Hardore PS2 gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

ten 1e nu heb ik geen PS of een andere console,
Maaruh
Komen er nu binnen kort ook PS2 lans? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Snap ni wrm ge pic's van uw NA post.. buiten om op te scheppe..

Ontopic: Heb trouwens gelezen da deze niet in het derde kwartaal komt van 2003 maar in maart 2003 zou die in gans europa gereleased moeten worden :)

edit: ah maart 2003 release in UK, de rest van europa kan -zoals altijd- weer nog langer(het langste) wachten sigh.

[ Voor 23% gewijzigd door interp op 05-01-2003 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

CRCerror schreef op 04 January 2003 @ 18:37:

Regelmatig spelen Opaal en ik tegen elkaar met SOCOM en dat is echt super gaaf !
Achja, jullie hebben iig nog ff tijd om alvast te oefenen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 8083 schreef op 13 January 2003 @ 12:51:
[...]

Achja, jullie hebben iig nog ff tijd om alvast te oefenen ;) ;)
Heb jij het druk dan??

Kinderen hebben het ook te druk, van wie zullen ze dat nu hebben :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Waar kan ik dat ding nou kopen zonder import kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
Anoniem: 51920 schreef op 04 January 2003 @ 16:32:

http://www.linuxplay.com/
Forget Linux, kan je er een willekeurige HD aanhangen en daar je savegames op plempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:15
woei, wat ben ik toch weer blij ik ben de gelukkige om de netwerkadaptor te testen...
voor 30 euro gekocht :)
krijg er zelfs ook nog 4 demo-online-spellen bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Als ik het dus goed begrijp kan ik nu gewoon die netwerkadapter bestellen bij bijv. dvdboxoffice.com en die zonder m'n ps2 om te bouwen aansluiten en op m'n netwerkje aansluiten en gewoon de europese socom us navy seals kopen en die online spelen ?

(wat een zin :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
kazuka schreef op 16 July 2003 @ 16:28:
Als ik het dus goed begrijp kan ik nu gewoon die netwerkadapter bestellen bij bijv. dvdboxoffice.com en die zonder m'n ps2 om te bouwen aansluiten en op m'n netwerkje aansluiten en gewoon de europese socom us navy seals kopen en die online spelen ?

(wat een zin :+)
DVDBoxOffice:
Manufacturer: Sony
Arrival: Wednesday, August 28, 2002
Region: 1 Region One - North America
Product #: 90025983
Product Code: PlayStation 2

Ik zou es kijken bij www.play.com, +/- 35 euro incl. bezorgkosten, en da's voor een PAL PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toppie !

Thanx Raziel, heb em vanochtend meteen besteld. Nu nog wachten op de leukere online games :)

Momenteel is 't alleen nog Socom toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52
Forget Linux, kan je er een willekeurige HD aanhangen en daar je savegames op plempen?
Idd, dat is wat ik ook wil weten. Hij zal in elk geval wel op een bepaalde manier geformatteerd moeten worden denk ik?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
kazuka schreef op 17 July 2003 @ 12:42:
Toppie !

Thanx Raziel, heb em vanochtend meteen besteld. Nu nog wachten op de leukere online games :)

Momenteel is 't alleen nog Socom toch ?
Nee, nog meer hoor. Ik weet alleen FF Tony Hawk 4 uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

De netwerkadapter is trouwens al een aantal weken beschikbaar hier in de benelux hoor !
Ik heb hem bij mijn lokale softwareboer gekocht (Belgie) :) :)

Je hoeft hem daarvoor niet te bestellen in het buitenland :? :? :? :? :?

[ Voor 27% gewijzigd door Skeleton353 op 19-07-2003 09:27 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja man, kan je al weken kopen bij amazon.co.uk.
Gewoon aan de overkant van Het Kanaal. Desnoods neem je de pond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mja, ik heb inmiddels Socom ook gekocht (leuk, die headphone die erbij zit !) maar wacht nu nog op m'n Network Adapter besteld bij play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Skeleton schreef op 18 July 2003 @ 22:15:
De netwerkadapter is trouwens al een aantal weken beschikbaar hier in de benelux hoor !
Ik heb hem bij mijn lokale softwareboer gekocht (Belgie) :) :)

Je hoeft hem daarvoor niet te bestellen in het buitenland :? :? :? :? :?
En Belgie is binnenland? :?

Als je in Friesland woont (wat gelukkig niet het geval is) is de bestellen, bijvoorbeeld bij play (wat overigens in Jersey is en dus net rechts over het water), toch niet zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja in Belgie ligt hij vreemd genoeg al in enkele winkels gewoon te koop. De beta tests zijn pas begonnen en ze zouden het pas introduceren in september..
Je moest SOCOM kopen de code ingeven op site en dan maakte je kans om een betatester te worden.. wat blijkt.. hij ligt gewoon in de winkel te koopt.
LEUK als je speciaal socom hetb gekocht voor een NA!
Leuke marketing van SOCOM & PS2! :r
Is gewoon mensen in het zak zetten imo.

Speel trouwens al bijna een jaar online.
MidnightClub2 gaat ook online trouwens, twisted metal black: online, en vele sport games zijn ookal beschrikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Weet iemand hoe duur het ombouwen van een PS2 kost? en wat doen ze dan allemaal?
Of moet ik hem niet aan laten ombouwn voor een ps2 network aan te kunnen sluiten

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 23-07-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Anoniem: 85908 schreef op 23 July 2003 @ 00:14:
Weet iemand hoe duur het ombouwen van een PS2 kost? en wat doen ze dan allemaal?
Of moet ik hem niet aan laten ombouwn voor een ps2 network aan te kunnen sluiten
Je hoeft hem niet te laten ombouwen om een ps2 network te kunnen gebruiken / aan te sluiten ... :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Skeleton schreef op 23 juli 2003 @ 00:18:
[...]

Je hoeft hem niet te laten ombouwen om een ps2 network te kunnen gebruiken / aan te sluiten ... :)
Ahhh ok bedankt... Zal is een keer voor kijken... Maar MCII kan dus nu online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42403

Je kan op de Harddisk geen savegames zetten.
Die HD is aleen te gebruiken in combinatie met Linux.

linux kits zijn trouwens wel erg duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 42403 schreef op 23 juli 2003 @ 11:40:

Maar je krijgt er dan ook 2 DVD's bij, een netwerk adapter, muis, keyboard, 40GB HD en een VGA box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-07 10:47

Modbreak:
Lees de FAQ nou maar eens, dan had je geweten dat we GEEN gepraat over modchips willen in Spielerij, ook is dit nog eens zwaar offtopic.

[ Voor 39% gewijzigd door M@NIC op 23-07-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 10:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En wanneer is de oficiele releasedate? Kun je met een gechipte PS2 ook online?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Bor_de_Wollef schreef op 23 July 2003 @ 22:25:
En wanneer is de oficiele releasedate? Kun je met een gechipte PS2 ook online?
Modbreak:
--------------------------------------------------------------------------------
Lees de FAQ nou maar eens, dan had je geweten dat we GEEN gepraat over modchips willen in Spielerij, ook is dit nog eens zwaar offtopic.
--------------------------------------------------------------------------------

8)7 8)7 :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 10:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Skeleton schreef op 23 July 2003 @ 22:52:
[...]

Modbreak:

8)7 8)7 :X :X
Een normale vraag over een gechipte PS2 heeft niets met illegaliteit of omzeilen van copieerbeveiliging te maken, de vraag over de releasedate al helemaal niet. Ik doe hier dan ook geen request voor illegale of dubieuze informatie oid, dus die smilies mag je wel weer inslikken ;) Het is gewoon een interesse vraag omdat ik veel heb gelezen over de beveiliging rond het online gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 23-07-2003 23:01 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Anoniem: 42403 schreef op 23 July 2003 @ 11:40:

Waarom verkoopt Sony de Hard Disk dan ook los? Bij www.psxshop.nl bijvoorbeeld.
En ook een gemodificeerde PS2 komt online, tis alleen de vraag of Sony er wat van merkt he?

Wat ik me trouwens afvraag: Ik heb die NA sinds gister, maar m'n PS2 fan gaat meer toeren draaien met die NA eraan. Hebben anderen dit ook? Hij maakt best veel herrie namelijk, zou er een andere fan in kunnen?

[ Voor 33% gewijzigd door Raziel op 24-07-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 02:22

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Forget Linux, kan je er een willekeurige HD aanhangen en daar je savegames op plempen?[/quote]

Ben wel benieuwd da wil ik ook zo'n adapter nog tips waar je ze (goed)koop kan halen?
en zit daar nu een netwerkaansluiting op of niet?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79153

sommige ps2 modchips kan je in een sleep mode zetten voor online te gamen.
alleen je kan dan niet je backup gebruiken maar je moet je originele game disk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ook dit is een oud topic. Zie [rml]Terr in "[ PS2]Harddisk aansluiten via netwerkadap..."[/rml] waarom dit topic dicht gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.