Toon posts:

Top 10

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand informatie voor mij zoeken over een top 10 of 5 van de NIEUWSTE
cd-rom spelers, cd-branders,dvd-spelers, dvd-branders graag van ieder appart en ASAP
alvast bedankt

DaKlein

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:23
nee

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 13:00:
Kan iemand informatie voor mij zoeken over een top 10 of 5 van de NIEUWSTE
cd-rom spelers, cd-branders,dvd-spelers, dvd-branders graag van ieder appart en ASAP
alvast bedankt

DaKlein
Welkom @ GoT

op dit forum is het de bedoeling dat je eerst zelf wat gaat uitzoeken voordat je het vraagt, lees revieuws, nieuws etc.

ook verstandig om door te lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq en
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

veel plezier verder @ GoT

[ Voor 33% gewijzigd door Maarten op 09-01-2003 13:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het zelf nergens gevonden

Verwijderd

Dan heb je vette pech, denk ik zo.

Got is niet een plaats waar je even een vraag post van 'doe dit even voor me'. Aan ondertekening van berichten doen we overigens ook niet.

Misschien handig om eens te lezen (voor de grap)
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

//edit misschien even je ondertitel wijzigen? Een hacker die dit nog niet eens kan vinden? :)

//edit 2

zie dat je net nieuw bent, in dat geval komt bovenstaande misschien wat hard over.. welkom op Got :)

Lees die FAQ maar wel even, kan je een hoop ergenis besparen. Het is niet om jou te pesten, maar als ze dit soort vragen gaan toestaan zit het hier binnen no-time vol met n00bs die opdrachten geven, waardoor de 'kenners' weglopen, zie je..

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 13:07 ]

Verwijderd

Waarom heb je het nodig, wil je een nieuwe brander gaan kopen, of iets anders. Naar een winkel toegaan is natuurlijk ook een goede optie

Verwijderd

Topicstarter
nee voor een verslag voor school ik ben al tijden aan het zoeken voor een goeie top maar dat zijn allemaal verouderde

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 13:08:
nee voor een verslag voor school ik ben al tijden aan het zoeken voor een goeie top maar dat zijn allemaal verouderde
huiswerk mag al helemaal niet hier,

lees zoals al 2keer eerder gezegd ff de faq door,

laat em nu maar afzakken

Verwijderd

Bekijk de pricewatch op T.net

Verwijderd

Is dus ook nog een huiswerk opdracht :)

Echt, zonder gekheid, er komt straks een grote boze moderator deze op slot zetten..

Zoek even in de nieuwspostings op t.net naar 'CD-rom' , misschien dat daar wat tussen staat?

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
kan het haast niet voorstellen dat nergens anders op het internet iets te vinden is.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Met een beetje zoeken, kom je er zelf ook wel. We zijn voornamelijk een discussieforum, waar je wel enige moeite moet doen om een antwoord op je vraag te vinden. Niet dat we alles op een bordje hapklaar moeten opdienen voor je :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Overigens wil ik er nog even bij vermelden dat reacties zoals die van vandenhende NIET gewaardeerd worden, zie ook: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

laat dit soort replies verder, of neem iig de moeite om uit te leggen hoe het er hier op GoT aan toe gaat, of plaats een SM-melding zodat wij dat kunnen doen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.