Toon posts:

Game controller ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een game pad, gravis nogwat, soort van nintendo ding, maar die krijg ik niet aan de praat in de games van EA, zoals fifa en nhl ed.

De installatie cd draaid niet onder XP.}:0

Welke gamecontroller is volgens jullie het beste om te kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 12:56 ]

Verwijderd

Ik vind zelf de Thrustmaster Firestorm een erg lekkere controller, erg solide en ligt lekker in de hand en in wireless uitvoering erg veel bewegingsvrijheid

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49
Ik heb een MS Sidewinder, en die ligt o zo lekker in de hand, heeft 10 buttons, en is helemaal niet duur (en wordt natuurlijk standaard ondersteund in Windows, omdat het van eigen makelij is) :)

Verwijderd

Topicstarter
sjah, zo'n wireless ding is natuurlijk wel je van het.
maar op de site van Thrustmaster staat win XP niet bij de systeemeisen.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:15

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je moet een WingMan Rumblepad of een WingMan Rumblepad Wireless kopen (van Logitech). Ik heb hem ook en het is echt een perfect ding, het speelt super en de Rumble-functie is erg tof :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Rumble-functie, klink lollig, maar wtf doet dat?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 13:33:
Rumble-functie, klink lollig, maar wtf doet dat?
Het geeft een soort force-feedback achtig gevoel, je heb het ook in alle console controllers, als je ergens tegen op botst (met bijvoorbeeld een racegame), gaat je gamepad dus trillen.

Met Resident Evil: Code Veronica (op de PS2) heb je, tijdens spannende cutscenes, dat je de hartslag van je charcter waarmee je speelt hoort, en tegelijkertijd trilt je gamepad dan mee op het ritme van je characters hartslag, erg mooi gedaan :)

Verwijderd

ga anders ff langs de media markt, kan je ze allemaal ff vasthouden (hier in Amsterdam ZO in iedergeval)

Verwijderd

Topicstarter
sjah, de een is wireless, de andere heeft rumble dinges, kwwet niet welke ik zal kopen.
Ga iid wel ff naar de winkel.

TNXS

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1