[win32 c++] installer

Pagina: 1
Acties:

• Krooswijk.com
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08-2024
hallo ik heb een win32 applicatie waarvoor ik een installer heb gemaakt, nu wil ik van het soort files dat ik gebruik de extensie in automatisch in windows koppelen aan mijn programma. dit blijkt te kunnen na enig onderzoek met de installer. nu wil ik alleen weten hoe ik mijn applicatie moet aanpassen zodat, als er op een file wordt geklikt, deze ook daadwerkelijk direct wordt geopend...

Verwijderd

Je krijgt de naam van het dubbel geklikte bestand als parameter mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 19:39 ]

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Yarv : hij bedoelt koppeling van een extentie naar een applicatie. De applicatie wordt dan idd opgestart als <applicatie><filename>, maar dat wil ie niet weten geloof ik.
Hij wil gewoon weten hoe je dat regelt dat die link er zit. Dat gaat trouwens via een registerinput. [disclaimer] Tenminste dat maak ik er nu uit op, als ik nog een keer lees, dan is het toch wel dubbel interpeteerbaar [/disclaimer]

Verder wou ik Da Snake even vragen z'n openingspost aan te passen aan de hier geldende regels : [NOHTML]Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)[/NOHTML] Ik mis oa wat je allemaal zelf al gedaan hebt, wat niet werkte, wat wel enz enz.
Zou je dat nog even willen toevoegen?

[ Voor 12% gewijzigd door Glimi op 08-01-2003 21:56 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Je zult in het register bepaalde keys moeten wegschrijven.

Zie ook dit topic.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Misschien lees ik het nou fout maar heeft ie de koppeling inmiddles voor elkaar dmv de installer maar wil ie nu weten hoe ie z'n app aanpast ? :?

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 21:52:
Misschien lees ik het nou fout maar heeft ie de koppeling inmiddles voor elkaar dmv de installer maar wil ie nu weten hoe ie z'n app aanpast ? :?
Dat lees ik er ook in hoor:
hoe ik mijn applicatie moet aanpassen zodat, als er op een file wordt geklikt, deze ook daadwerkelijk direct wordt geopend...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 21:52:

Als dat de vraag is, dan hoeft die applicatie toch niet aangepast worden? Of heb ik het nu gigantisch mis? Nee toch?

https://fgheysels.github.io/

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
whoami schreef op 08 January 2003 @ 22:01:
Als dat de vraag is, dan hoeft die applicatie toch niet aangepast worden? Of heb ik het nu gigantisch mis? Nee toch?
Waarschijnlijk wel. Je moet de meegegeven parameter in je code afhandelen en je programma daar op laten reageren...

• Krooswijk.com
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08-2024
inderdaad that's it... dus zou bij de applicatie moeten checken of er een paramater mee is gegeven, zonee doe niks, zoja open 'm volgens de ingebouwde file reader. klinkt logisch _/-\o_

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Sterker nog, het is logisch! :)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Pagina: 1