• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Ik heb de verschillende topics er op nagekeken maar kan niet echt een definitief oordeel maken.
Ik moet dus binnenkort een nieuwe telefoon hebben wegens een good bod voor de mijne.... maar welke van deze twee zal ik nemen...?

als ik dit plaatje zie zeg ik 6610:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~razter/kleur.jpg

Maar de T68i heeft weer Bluetooth en is goedkoper!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Ik zou voor de Ericsson gaan.. Vind die telefoons van Nokia gewoon minder fijn.. Heb hiervoor meerdere Nokia's gehad, en heb nu sinds kort een Ericsson t68, en ik zou echt nooit meer terugwillen naar Nokia :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

Ik moet zeggen dat dat plaatje van de T68i er ongelooflijk brak uitziet....op mijnes in het echt ziet het er echt veel beter uit. Maar hoeveel kleuren is die Nokia ? Lijkt wel meer dan 256. Maar ik zou ook voor Ericsson gaan. Lekkerder, lekker lang met de batterij enz.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

En die 6610 zit nog heel veel software fout in

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:05

Sick Nick

Drop the top!

Als ik dat plaatje zo zie zou ik niet eens die nokia willen, niet de tijd in beeld? Dat lijkt me wel handig om ook te laten zien, net als de datum enzo.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JT schreef op 06 januari 2003 @ 21:09:
Ik moet zeggen dat dat plaatje van de T68i er ongelooflijk brak uitziet....op mijnes in het echt ziet het er echt veel beter uit. Maar hoeveel kleuren is die Nokia ? Lijkt wel meer dan 256. Maar ik zou ook voor Ericsson gaan. Lekkerder, lekker lang met de batterij enz.
de kleur is ook zo ongeloofelijk brak in het echt, precies de kleuren die het plaatje eigenlijk nodig heeft ondersteunt de t68i niet, vandaar.
Andere plaatjes zien er wel beter uit, zal binnenkort wat meer van zulke vergelijk foto's maken.
Zelf zeg ik: kijk eerst eens naar de functies en staar je niet blind op een mooier kleurenscherm of andere flitsende functies die meer voor de look zijn.

39

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sick Nick schreef op 06 January 2003 @ 21:13:
Als ik dat plaatje zo zie zou ik niet eens die nokia willen, niet de tijd in beeld? Dat lijkt me wel handig om ook te laten zien, net als de datum enzo.
tijd heb had ik uitgezet op het plaatje, je kan ook eventueel de datum op het scherm plaatsen.

Wel schijnen er wat 6610's in omloop te zijn die wat fouten vertonen, alleen dat is met de t68i ook zo.
Persoonlijk vind ik de 6610 qua snelheid wel beter, bij de t68i duurt het in verhouding tot de 6610 erg lang voordat het toestel reageerd.
Wel heeft de t68i meer functies onboard, zoals bluetooth, voicedialing en voicememo en nog veel meer.
De 6610 ondersteunt daarintegen b.v. weer wel java wat bij de t68i ontbreekt.

39

Verwijderd

koop een nokia:
je hebt even een mooie telefoon maar naar een tijde word je gek van software fouten en ben je niet de enige met die "originele telefoon" en heb je nog meer betaald dan een T68i. je kunt naar mijn idee beter een t68i kopen en niet op 1 foto afgaan...

edit:

ehm henry_f heeft zojuist een 6610 besteld :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 19:40 ]

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

persoonlijk zou ik voor de t68i gaan..

deze gebruik ik nu ook, en ik ben er zeer tevreden van.
ik ben vooral zeer tevreden van de batterij, want die gaat lekker lang mee.

Over de traagheid van dit toestel.. Ik heb hier niet echt last van, sms'jes typen gaat na enige oefeningen zelfs vlotter als bij de nokia's.

Ik zou de specs eens naast elkaar leggen, en overwegen wat je nou echt nodig hebt. Of wat je zeker op je mobieltje wil hebben.
Voor het betere kleurenscherm zou ik het niet doen..

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:50

Smarron

The bend

En heel simpel:

Wat ga je gebruiken en wat niet ... Aan beide toestellen zitten voor- en nadelen. Weeg ze af zou ik zeggen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Heb je beide reviews er al op nagelezen?

Review Nokia 6610
Review SonyEricsson T68i

* Korakal heeft de t68i nog steeds naar volle tevredenheid...
En, hierboven ook al genoemd... alleen om het scherm zou ik geen keuze maken :)

Verwijderd

Mijn advies: Ga voor de Nokia 6610!

Redenen (heb nu zelf een T68i) :

* Trage menu's ook na diverse software updates
* Bluetooth gebruik je waarschijnlijk toch niet
* Minder display (101*88*256 kleuren) tegen (128*128*4096kleuren)
* Kwaliteit van de ericsson is niet al te best , uitvallen en vastlopen komt regelmatig voor!
* Prijsverschil is echt niet spectaculair hoor!
Zie www.gsm.nl of www.gsmweb.nl of zo'n soort site!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 16:21
ik heb ook een ericsson t68i en ik ben er heel erg tevreden mee ik heb eigenlijk helemaal geen trage menu's en de joystick is heel erg handig verder zitten er heel veel fijne functies op en van het mindere aantal kleuren heb ik geen last , ook bevalt mij de batterij heel goed kan meestal wel 4/5 dagen mee (tenzij ik veel gebeld word 4 uur bel tijd en 300 standby)

heb nooit last van uitvallen en vast lopen (welke software versie heb je er op zitten??)
bluetooth is heel handig ik heb net een bluetooth module besteld voor mijn pc kan ik mijn tele syncen als ie in mijn zak zit en evt mijn pc mee besturen , ook heel handig voor als je een handheld in je bezit heb kan je makkelijk syncen en wappen mailen etc zonder die k*t IR uit te lijnen . zoals ook al is gezegd kijk wat je nodig heb en wat je wil en dan pas kopen (plaatje is wel erg brak op die foto is veel mooier bij mij)

• JustSomeone
  • Laatst online: 01:52
Ben zelf een trotse bezitter van een nokia 6610, heb hem nu een maand. Mijn toestel is dus nog nooit uitgevallen, ook niet vast gelopen. Ik heb dus totaal geen last van fouten, bugs enz. Dus waarom iedereen meteen zegt dat de 6610 weer een slecht toestel is van nokia.....

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Ik heb een keus kunnen maken, het wordt de T68i, omdat ik waarschijnlijk toch Bluetooth ga gebruiken, en de Nokia teveel tegens heeft!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Rekkie schreef op 06 januari 2003 @ 23:26:
Ik heb een keus kunnen maken, het wordt de T68i, omdat ik waarschijnlijk toch Bluetooth ga gebruiken, en de Nokia teveel tegens heeft!
Je heb gelijk dat je dan dat toestel kiest.
Maar ik vraag me af wat jij bedoelt met die tegens :?

Als je de review leest, dan zal je zien dat er nog geen software fouten zijn gevonden, op 2 on praktische dingen na.

Verwijderd

Ik zou niet kiezen voor de SE T86i. Het menu is traag. Het is misschien maar een paar tiende seconde, maar het gaat op een gegeven moment irriteren als je een snelle 'bladeraar' bent. Ook vind ik de toetsen erg kraken en er fragiel uitzien (of dit zo is weet ik niet). Het scherm is klein en je hebt maar 256 kleuren.

Voor de Nokia 6610 heb je een batterij met bluetooth of die komt nog uit. Het menu van de Nokiatoestellen is gewoon goed en snel! Het scherm is 128*128 met 4096 kleuren.

Mja, zoals anderen al zeggen het is heel persoonlijk.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb nu 2 jaar Nokia gehad en wegens de korte levensduur van die toestellen ben ik voor de verandering weer naar een ander merk overgestapt. De T68I bevalt mij nu een paar maanden meer dan uitstekend. Fijn toestel, lekker klein (niet TE) en voor de zakenman ideaal met de IR, Bluetooth en uitgebreide en handig opstelde kalander.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 09:05:
Ik zou niet kiezen voor de SE T86i. Het menu is traag. Het is misschien maar een paar tiende seconde, maar het gaat op een gegeven moment irriteren als je een snelle 'bladeraar' bent. Ook vind ik de toetsen erg kraken en er fragiel uitzien (of dit zo is weet ik niet). Het scherm is klein en je hebt maar 256 kleuren.

Voor de Nokia 6610 heb je een batterij met bluetooth of die komt nog uit. Het menu van de Nokiatoestellen is gewoon goed en snel! Het scherm is 128*128 met 4096 kleuren.

Mja, zoals anderen al zeggen het is heel persoonlijk.
De SE is dan ook al weer langer dan een jaar op de markt en stukkie goedkoper.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• KrL
  • Laatst online: 24-02 22:16

KrL

Doe maar duurzaam..

edit:
Srry, beter topic gevonden om deze reply te plaatsen
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/686025)

[ Voor 82% gewijzigd door KrL op 09-01-2003 03:23 ]

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb zelf een 6610 en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. Het scherm is heel mooi en duidelijk, het menu is zoals vanouods simpel en snel, en op 1 of 2 spelfouten na heb ik nog geen bugs kunnen vinden. De T68 is natuurlijk wel leuk door de bluetooth, maar zoals hierboven al stond komt er een bluetooth upgrade uit voor de 6610.

Ik vind de 6610 toch mooier als de T68. Hij is net dat beetje moderner, waardoor je over een tijdje ook nog een up-to-date telefoon hebt, en dat is bij de T68 niet ben ik bang...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• FlowDesign
  • Laatst online: 23:44
De nokia 7210 is toch eigenlijk bijna hetzelfde als de 6610 ?
Alleen de buitenkant ziet er anders uit. Of zijn er meer verschillen? :?

Net als de 8310 en de 6510, die zijn ook hetzelfde.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom neemje de Siemens S55 ook niet in overweging? Die heeft ook BT

Of de Fiso 825 van Philips die heeft ook BT en een kleurenscherm met 4096 kleuren, net als de neukia.

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

devv05 schreef op 06 januari 2003 @ 21:06:
Ik zou voor de Ericsson gaan.. Vind die telefoons van Nokia gewoon minder fijn.. Heb hiervoor meerdere Nokia's gehad, en heb nu sinds kort een Ericsson t68, en ik zou echt nooit meer terugwillen naar Nokia :)
Hmmm, ik heb een 7210 (=6610+-) en ik heb bij de T68 gezien dat ie behoorlijk traag is met het op het scherm toveren van het telefoonboek. Het menu is op T68 in mijn ogen wel beter, omdat je er sneller door kan navigeren. Nadeel van de T68 is wel het beperkte aantal kleuren van 256 tegen 4096 van de 6610. Er schijnen inderdaad software fouten in de 6610/7210 te zitten, maar ik ben ze nog niet tegengekomen (In ongeveer 2 maanden ofzo). Verder heeft de 6610 Java ondersteuning, maar de T68 heeft bluetooth. De 6610 heeft FM radio (best geinig hoor) en polyfone beltonen (Slechts 4 kanalen tegen 16 bij de meeste polyfone telefoons).

Verder is het gewoon een kwestie van eigen smaak. Ik vind de T68 er persoonlijk niet uitzien en de 7210 mooier dan de 6610, maar ja, dat is mijn mening.
Sick Nick schreef op 06 January 2003 @ 21:13:
Nee, dat zal niet kunnen zeker 8)7 Natuurlijk kan je op de 6610/7210 ook de tijd in beeld krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door jvo op 09-01-2003 14:45 ]

• KrL
  • Laatst online: 24-02 22:16

KrL

Doe maar duurzaam..

Net maar even de T68i gehaald bij Citypoint.. Zal me benieuwen of hij bevalt..
Was gratis bij een 1-jarige contractverlenging op m'n 360 abo (ben trouwens op mijn verzoek meteen naar 300 gegaan)..

• FlowDesign
  • Laatst online: 23:44
Ik heb een Nokia 7210 'Turquoise' besteld :) :)

Ik vind die T68i ook niet echt mooi nee en ik ben ook niet echt een fan van zo'n joystickje.

Wat vinden jullie trouwens van de SonyEricsson T600?
Dat ding is zó klein, dat je denkt dat het een speelgoedding is! :P

Afmetingen:

92 X 41 x 20 mm

Schermgrootte:

30 x 20.1 mm

101 x 65 pixels

Gewicht:

60 g

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/CWS31AFW_7579_35_0_1050.gif

[ Voor 29% gewijzigd door FlowDesign op 12-01-2003 17:21 . Reden: updated ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

Verwijderd

Dat is toch gaar? Ik hoop niet dat het het de originele grote is... Ik druk met mijn duim alle 12 toetsen tegelijk in :D

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 15:04:
Dat is toch gaar? Ik hoop niet dat het het de originele grote is... Ik druk met mijn duim alle 12 toetsen tegelijk in :D
Zet je monitor op 640 x 480 en hij is al een stuk groter |:(

Verwijderd

Absoluut voor de 6610 gaan! Ik heb de T68i ingeruild voor een 6610. De T68i heeft een dramakleurenscherm (256kleuren!) tegen het mooie kleurenscherm van de 6610 (4000 nog wat!). De 6610 is een normale telefoon waar je niet uren hoeft te wachten voor je in het hoofdmenu bent (T68i, snelste tijd 10 seconden!). En de 6610 ziet er gewoon veel beter uit, de toetsen zijn lekkerder, absoluut beter.

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 14:26:
T68i, snelste tijd 10 seconden!
Hier gaat hij nochtans zeer goed door het menu, op nog geen seconde ben ik in het volgende menu'tje hoor!

Verwijderd

Enige waar ik me aan irriteer op de SE T68i is de opstarttijd, zeker wel minimaal 1 minuut wachten na het aanzetten van de toestel voordat je in een menu kan komen (zal bijna denken dat het op windoos draait :9)

owja en nog iets, als je je telefoon niet normaal aflsluit, maar gewoon stomweg bv de batterij eruit haalt en je start hem daarna op, dan duurt het opstarten nooooooog langer (scandisk :?)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 15:15 ]

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 15:10:
Enige waar ik me aan irriteer op de SE T68i is de opstarttijd, zeker wel minimaal 1 minuut wachten na het aanzetten van de toestel voordat je in een menu kan komen (zal bijna denken dat het op windoos draait :9)

owja en nog iets, als je je telefoon niet normaal aflsluit, maar gewoon stomweg bv de batterij eruit haalt en je start hem daarna op, dan duurt het opstarten nooooooog langer (scandisk :?)
daar heb ik eigenlijk niet zoveel last van aangezien ik mijn gsm nooit uitzet.
ma kben er echt zeer tevreden over.
iedereen zit maar te zagen over trage menu's enzo, maar ik heb daar schijnbaar geen last van.
Ok, de software gaat misschien wel ietsjes trager, maar 'k heb daar echt 0,0% last van..

Verwijderd

Mijn t68i is vrij snel hoor, ik vind alleen het sms-en veel te traag!!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Opstarten gaat nog wel. Het is de traagheid in de GSM zelf waar ik mij aan stoor. Hij reageert traag, en als je iets te snel bent dan kon je ergens waar je niet wilt zijn, of delete je iets dat je niet wilt deleten, of bel je iemand die je niet wil bellen :(

Verwijderd

Goed, net een nieuw topic geopend en onderstaande gepost, maar dit topic was er natuurlijk ook, stom, stom stom... Had ik moeten weten, zelf nog ingepost...

ff copy/paste:
Ik heb op dit moment een SE t68i, ik vind het een zeer fijn toestelletje, maar sms-en gaat supertraag. Moet het toestel nog updaten, maar goed, dan weet ik nog niet of het sneller gaat.

Nou loopt deze maand mijn abo af, heb em opgezegd vanaf 1 februari, maar dan heb ik een nieuw abo nodig. Goed, abo is al gekozen, maar je krijgt daar natuurlijk weer een leuk toestel bij of een cashkorting die niet zoveel voorsteld. Bij een winkel hebben zij mij een aanbieding gedaan, dat ik de 6610 cadeau krijg of weer een SE t68i. De rest van de toestellen zijn nog een beetje te duur, als ik kijk naar de S100 van Samsung (geweldig mooi scherm) of voldoen niet aan mijn eisen.

Dus de keus is tussen de 6610 of de t68i. Persoonlijk vind ik de 6100 ook wel mooi, maar die mist weer radio geloof ik. Nu mis ik dat niet, want dat heb ik ook niet op de t68i, maar het is wel handig als ik weer eens mijn discman vergeet. En de 6100 is nog niet uit, komt pas begin februari en dan is mijn abo al verlopen. En bluetooth, tja, wil ik heel graag gebruiken, maar voorlopig zit dat er nog niet in. Heb het ook nog nooit nodig gehad. Het scherm van de 6610 is natuurlijk wel weer mooier dan de t68i.

Wat zouden jullie kiezen?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Als jij je ergert aan de snelheid van de T68i zit je inderdaad beter met een 6610. Je geeft overigens wel aan dat je nog niet de nieuwste SW-versie hebt; daarmee verbetert het SMS'en wel een stuk. Ik denk alleen niet dat het de snelheid van een Nokia toestel kan halen.
Verder: als je een 6610 of een T68i cadeau krijgt... dan zou ik het helemaal wel weten als ik al een T68i had: de 6610 natuurlijk! Twee dezelfde toestellen is ook zowat. Kun je nog eens afwisselen :P

met bovenstaande post val ik trouwens niet het persoonlijk vertrouwen van de T68i af hoor ;)

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik zou voor de 6610 gaan, mooi strak modelletje, mooi nieuw. En ok, er zitten bij sommigen nogal software fouten in, maar die kun je bij een willekeurig nokia centrum zonder vergoeding laten corrigeren. Als het al voor komt.

Verwijderd

absoluut de 6610, je weet niet wat je meemaakt als je dat ding eenmaal hebt en het vergelijkt met je oude t68i.

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
Ik heb de T68i precies een dag gehad, maar ik vond hem absoluut niet traag. Wel vond ik het gewoon een ontzettend klote menu. Als je bv trilfunctie aan wil zetten moet je door heel het menu zitten bladeren.
Met de 6610 heb ik geen ervaring.

Verwijderd

je hebt bij de t68i ook profielen, net zoals bij nokia, weet niet precies hoe die werken, maar het is sneller als door het hele menu bladeren.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij de T68i kun je zelfs met je stem van profiel wisselen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• rolandO
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
srry voor de schop maar weet iemand nog de achtergrond van de toestellen in het plaatje van de TS te staan? heb gezocht, maar kan hem niet meer vinden :/

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:00
Ik heb de t68i, en 2 vrienden van mij hebben allebei een 6610, en als ik mocht kiezen zou ik de nokia nemen. En wel omdat:
a) De t68i vind ik erg traag, vooral met smsen (ligt dat aan de softwareversie misschien?)
b) Hij voelt minder stevig, vooral de toetsjes kraken heel erg
c) De nokia heeft een mooier scherm.
Kortom; de Nokia (hoewel ik die natuurlijk nooit zo lang gebruikt heb als mijn t68i.

Hmm, is al een oud topic zie ik...

[ Voor 5% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 20-05-2003 23:07 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 13:27

jep

De Nokia heeft geen Bluetooth, en de software is weer in sommige versies ultra brak. Daar komt bij dat ik Nokia boycot en de T68i met smsjes prima snel is.

T68i !

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rolandO schreef op 20 May 2003 @ 22:24:
srry voor de schop maar weet iemand nog de achtergrond van de toestellen in het plaatje van de TS te staan? heb gezocht, maar kan hem niet meer vinden :/
elk willekeurig lekker-ding-op-een-plaatje nemen, met de nokia suite software kan je die pics maken (uitknippen ofzo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• rolandO
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
duh, maar ik wil die! :P

• Korakal

Korakal

Up up up!

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Exirion/pics/face4.gif :Y)

• Aikon
  • Niet online
Wel lief dat mensen nog gaan adviseren welke telefoon de TS moet nemen na 4 maanden O+

Verwijderd

Aikon schreef op 21 May 2003 @ 12:10:
Wel lief dat mensen nog gaan adviseren welke telefoon de TS moet nemen na 4 maanden O+
Ja idd. Beetje vreemd want waarschijnlijk heeft de topicstarter zijn mobile al lang gekocht. ;)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:00
jep schreef op 21 mei 2003 @ 00:25:
De Nokia heeft geen Bluetooth, en de software is weer in sommige versies ultra brak. Daar komt bij dat ik Nokia boycot en de T68i met smsjes prima snel is.

T68i !
Vind je de t68i echt snel met typen? Ik moet vaak ff wachten voordat alles wat ik getypet heb op het scherm staat, of sowieso voordat ie goed reageert. Ligt dat dan aan de software ofzo??

• Maeslant
  • Laatst online: 09:25
Ik heb ze allebei gehad.

Maar de Nokia 6610 is veel fijner. Het enigeste nadeel is, dat de T68i plaatjes onderling kan verzenden en dat kan de Nokia niet :S

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Geen T68i nemen, ik heb er veel problemen mee, en de phone werkt niet fijn. Ga gewoon voor de 6610.

• Maeslant
  • Laatst online: 09:25
weet iemand toevallig waar ik gratis midi bestanden voor mn polyfone beltonen kan downloaden

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:47
Maeslant schreef op 21 May 2003 @ 20:39:
weet iemand toevallig waar ik gratis midi bestanden voor mn polyfone beltonen kan downloaden
http://home.planet.nl/~ber00542/ :)
Pagina: 1