• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
Omdat eind januari mijn contract afloopt ben ik op zoek naar een telefoon en wel de SE t68i.

Omdat er veel vragen worden gesteld waar je een tel het goedkoopst kunt kopen heb ik topic geopend. Dit topic is dus voor alle merken en niet alleen voor de t68i.

Mijn vraag is dus: waar je het beste een t68i kan kopen?

Zelf ben ik vandaag wat winkels afgegaan en ben ik tot de conclusie gekomen dat the phonehouse de goedkoopste is.

vodafone 2 jaar (120 bel min.), 114,99 met gratis aansluitkosten
vodafone 1 jaar (120 bel min.), 224,99 met aansluitkosten

Weet iemand waar ik hem goedkoper kan krijgen?

p.s met vodafone of kpn 120 abbo (of in die buurt), maar geen ander netwerk

[ Voor 7% gewijzigd door scorpio81 op 06-01-2003 15:38 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je op gsm.nl kijkt, dan kost hij daar met een vodafone 2 jaar (120 min) 89euro.

Zoiezo denk ik dat je bij een webwinkel al een stuk goedkoper uit ben, aangezien die itt. een normale winkel minder vaste lasten hebben en dus meer van de provisie door kunnen geven aan de klant.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
het is bij die online winkels ook vaak zo dat ze tijdelijk een aktie hebben lopen die dan erg voordelig is. Kijk maar eens op www.gsm.nl of op www.gsmweb.nl of www.studentmobiel.nl
Er zijn legio webwinkels....

• scorpio81
Ik heb even gekeken en bij gsm.nl is het toestel idd goedkoper. Alleen een nadeel is dat het vrij lang kan duren en als je er 12.50 verzendkosten bij telt dan valt het prijsverschil wel mee.

Maar iig toch bedankt!!!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
het kost je wat meer tijd, maar wanneer je op internet gaat bestellen kun je veel geld besparen

ook bij de verschillende internetshops varieert de prijs, er bestaan echter nogal wat van die zaakjes (typhone.nl, phonestreet.nl, vivacom.nl, gsm.nl, telecom.nu etc.)

op gsmshops.pagina.nl staan er heel wat bij elkaar...

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Gewoon kijken op
www.telecomvergelijker.nl
en daar even rondlopen en zoeken. Is bijna gegarandeerd het beste!

P.Duh! lekker puh!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:31

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Krijg em van Ben, bij 2 jaar ben vaak (23,-/maand) zga gratis.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
domme ik, beter lezen voortaan... }:O

Gaat weer over hele andere dingen... excuzels.

[ Voor 84% gewijzigd door epoman op 07-01-2003 13:23 ]

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
epoman schreef op 07 January 2003 @ 12:56:
[...]

Vergeet niet dat dat de 'gesimlockte' versie van Ben is. De 'normale' is wat prijziger, betaal er zelf ca. 160 euro voor, icm d* allin 30 (1 jaar). Ik kan slecht tegen abonnementen die langer dan een jaar lopen, bovendien is de korting in dat geval minder dan het abonnement extra kost. En ik wilde geen simlock ofzo, er zitten al bugs genoeg in.
betaal je er nog redelijk wat voor :P

www.belnu.nl
SonyEricsson T68i € 0,- in combinatie met Dutchtone Allin € 30 (1 jarig)

[ Voor 3% gewijzigd door koen op 07-01-2003 13:10 ]

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Ik heb laatst bij www.gsm.nl een dutchtone abo met telefoon besteld en ik heb geen 12,50 aan rembours kosten betaald, weet niet of dat normaal is hoor :)

System specs

Verwijderd

Op www.studentmobiel.nl bieden ze de T68i gratis aan met 1 jaar Ben Extra (35 E per maand), geen aansluitkosten en geen verzendkosten

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gewoon naar de verkoopafdeling bellen van je provider en vragen wat die en die telefoon kost als je je contract nog een jaartje verlengt,.....
Vodafone 240 --> TI68i --> 249,= (is nog duur ziek nu :+)

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 22:16

KrL

Doe maar duurzaam..

Ik ben ook eens aan het rondkijken voor de T68i als 'kado' bij het verlengen van m'n Vodafone 360 abo.. Citypoint had alleen de wit/blauwe versie terwijl ik de grijze toch mooier vind.. En bij GSMshop zag ik dat de grijze 100 euro duurder is ?!?! Zelfde foon alleen andere kleur ? Of zie k iets over t hoofd ?

Wit: http://www.gsmshop.nl/sho...hp?c=15&s=6&so=name&p=955
Grijs: http://www.gsmshop.nl/sho...?c=15&s=12&so=name&p=1194

Bij Citypoint krijg ik die blauw/witte trouwens gratis mee bij een verlenging van 2 jaar..

• scorpio81
Denk dat het een foutje is, maar het staat idd op de site. raar :S

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13
Er zijn genoeg sites die de aanbiedingen publiceren :)

www.telecomvergelijker.nl bijvoorbeeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.