overbodige post, hoe verwijder je zoiets?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 14:59 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 14:59 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
m2.. ik zit nu aan de senseo om het goed te makenVerwijderd schreef op 08 January 2003 @ 15:41:
nah, had ff niet opgelet, en zag niet dat er meerdere pagina's warenwas beetje slaperig nog
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
Op een gegeven moment werd het meer een algemene discussie over het nut van high-end kabels, de topicstarter heeft al nieuwe kabels gekocht..Jivecar schreef op 08 January 2003 @ 19:26:
Wat nu zo leuk is aan dit topic is dat eigenlijk niemand weet wat de topicstarter nu heeft aan apparatuur. OK een luidspreker die 90watt rms aankan, maar voor de rest is er niets bekend......toch??? En iedereen maar advies geven over de duurste kabels voor de meest high-end toepassingen......
Moest ik ff kwijt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 19:44 ]
Verwijderd
hiermee alle vragen beantwoord.. ?mr._Anderson schreef op 07 januari 2003 @ 23:57:
[...]
Ik heb nu dus nieuwe kabel, gewoon een standaard kabelvan 2mm doorsneder per ader, maar toch vind ik dat de ene box nog ietsie hard klinkt, en wat meer bas heeft als de ander. De draden zijn niet even lang, maar wel allebei dezelfde kwaliteit, de ene draad is 12,35 meter, de andere zo'n 7 meter.
De box die harder klinkt hangt op oorhoogte, de andere staat op m'n kast, zo'n kleine 30 centimeter hoger. Zou het daaraan kunnen liggen.
Als ik tijd heb zet ik ze op gelijke hoogte, en ga ik pcies midden in zitten, ff goed testen
Mochtje het toch te veel geld vindennigelator schreef op 08 January 2003 @ 10:40:
[...]
Das ziekelijk veel geld man.. 'k heb al zo'n 40meter nodig voor me kleine huiskamertje in totaal.. 40 x 50 = 2000euro aan kabels? Dan ben je echt niet goed wijs
MAgoed, dan doe je audiofiel-technisch waarschijnlijk wel goed meeach. ik hoor ook nergens bij
[ Voor 14% gewijzigd door ranzige pad op 09-01-2003 00:44 ]
HT & NAS & Inventaris
Verwijderd
Praat geen nonsens.maar werken weer met opamps toch? (daar heb ik zo een hekel aan.. tenminste bij cd's daarom liever multibitters (klinken wat beter) of platen )
Verwijderd
In de opamp zit een complete versterkingsschakeling. Dus niet zeuren over weinig componenten, want dat maakt het bouwen alleen maar makkelijk.het is zo dat hoe minder componenten, hoe beter het kan klinken.. maar dat moet niet overdreven weinig zijn..zoals gainclone..
Dan ben je ook niet slim bezig..je kan allemaal roepen : specs zeggen niets... maar dat is mijn visitekaartje tot luisteren ervan
Verwijderd
Ik heb beide boxen op de grond gezet, met de nieuwe draaden, pcies in het midden gaan zitten. Beide boxen klinken dan pcies hetzelfde.Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:54:
[...]
Plaatsing van boxen is erg kritisch, vooral voor de laagweergave, dicht bij een wand, of nog erger, een hoek, wordt de basweergave enorm versterkt. Probeer eens wat aan de plaatsing te doen, zet ze eens allebei +/- 30cm van een muur (liefst dezelfde muur) ongeveer 2 meter uit elkaar, zorg ook dat er geen meubels tussen staan. Ga nu nog eens luisteren met je nieuwe draad.
Zit trouwens ook niet één, mits aanwezig, van de baspoorten verstopt? kijk dit ook even na.
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
dat leek me ook erg raar, aangezien die elektrische stroom vrij heeeel erg snel gaatVerwijderd schreef op 08 January 2003 @ 10:58:
[...]
Het verschil in lengte zal je absoluut niet horen. Wat jij nu beschrijft wordt niet veroorzaakt door het lengte verschil, geloof me, echt niet
Hier wat leesvoer over lengte verschil: (als jezelf dat topic niet opgevallen was)
[rml][ Voor de audiofiel] Lengte van je speaker kabels.[/rml]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Ik ben gewoon naar ben van dijk gegaan, electro point.Scarp schreef op 08 januari 2003 @ 20:17:
Wat kabels heeft de topicstarter nou uiteindelijk gekocht?
je bent geweldig
We zullen je foto afwachten in Post hier foto's en specs van je home-cinema!mr._Anderson schreef op 09 januari 2003 @ 11:53:
[...]
Ik ben gewoon naar ben van dijk gegaan, electro point.
Daar gewoon kabel van volgens mij aders van 2,5mm^2 voor 85 euro cent per meter.
Ze doen hun werk wel goed.
Over een tijdje als de arme student veranderd in eenrijke zakenman
komen er wel van die dure kabels die misschien geen reet uitmaken, of wel, maar daar kom ik dan wel achter. Tot die tijd voldoen deze wel, ik vind de boxen erg mooi klinken, mooie bassen, mooie midden tonen, en mooi heldere hoge tonen. De muziek van Star Trek Insurrection, the main theme klinkt ERG OVERWELDIGEND, vooral als de volume knop een stukkie meer als normaal openstaat
ik zal nog wel een foto van de kabel makenen posten
binnenkort
Verwijderd
Idd, weinig home cinema aan stereoGitaarwerk schreef op 09 January 2003 @ 16:47:
waar is het oude topic : hoe zien jou speakers eruit??
Ik zal ze daar binnenkort postenScarp schreef op 09 January 2003 @ 12:50:
[...]
We zullen je foto afwachten in Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Goed dat je het prima vind klinken, want daar gaat het uiteindelijk om
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq