Sinds dat ik een tweede netwerkkaart in m`n systeem heeb bijgeplaatst, begon me internet verbinding raar te doen, na ongeveer een uur hebben aangestaan (ADSL) knalt windows de verbinding eruit. Als ik dan opnieuw probeer verbinding te maken lukt dit niet. Start de computer vervolgens opnieuw op en het internet verbinding doet het weer. Kijk ik in de logboeken van het systeem krijg ik een fout met de volgende tekst: De Network Address Translator (NAT) kan geen bewerking aanvragen van de omzettingsmodule in kernel-modus. Dit kan wijzen op onjuiste configuratie, onvoldoende bronnen of een interne fout. De gegevens bevinden zich in de foutcode. Beide netwerkkaarten zijn van realtec. Kan dit te maken hebben met het feit dat de tweede netwerkkaart in de weg zit?. Zie pic voor meer info. Ook heb ik op die link gekeken die op het plaatje staat maar microsoft is daar niet bekend mee.

Specs bak:
MSI k7t 266 pro2 RU (laatste bios)
Amd Athlon XP 1800+ @1553 mhz
512 DDR geheugen
Asus Geforce 3 ti 200 deluxe
2x realtec netwerkkaart
Win XP home
Sony dvd
Plexwriter
Modem: Alcatel Speed touch Home (ISDN)
ps. Heb al de mxstream heldesk gebeld en met zo`n gozer de instellingen door genomen, alles klopte.
Specs bak:
MSI k7t 266 pro2 RU (laatste bios)
Amd Athlon XP 1800+ @1553 mhz
512 DDR geheugen
Asus Geforce 3 ti 200 deluxe
2x realtec netwerkkaart
Win XP home
Sony dvd
Plexwriter
Modem: Alcatel Speed touch Home (ISDN)
ps. Heb al de mxstream heldesk gebeld en met zo`n gozer de instellingen door genomen, alles klopte.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer aard op 06-01-2003 19:18 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+