Nou ik heb maar mijn gehele mod een beetje mondje bij maatje een beetje zitten verklappen in de oc-days topic, ik kon het niet laten dus poste ik maar iedere keer een paar plaatjes. alhoewel ik nog veel meer pics heb. die volgen dus nu...

zo wilde ik dus eerst de cube gaan maken. totaal heb ik 100 euro aan L profielen gespendeerd, en alles daarna weer in elkaar gestampt en weg gegooid. Aluminum L profielen sucks zeg maar
... de kast was daar dan weer scheef, en daar weer, en daar weer oh man ik werd gek... dus toen maar even naar stout toe geweest. in rotterdam.

eerst maar de beginsel gelijmd. een week voor de oc-days... mijn idee was een cubic, met 3 verschillende levels.
- de bodem - het moederbord
- 1e plaat - de reservoir, power supply, dvd etc
- 2e plaat - de reservoir doorstekend, de hdd
- bovenkant - radiateur opgehangen.
ik ging dus een soort boekenkast maken met verschillende levels.

dit was de bovenkant, mijn idee was om alle kanten zwart te hebben, en de bovenste, en 2 platen doorzichtig... zo kon je alleen van boven naar beneden kijken... en de rommel iets minder zien

bouwpakket

een natte doos, ermm een droge doos :

levels zijn 8mm dik, de rest 5 mm

de werkplaats
meer pics volgen ff bijkomen !! pff
zo wilde ik dus eerst de cube gaan maken. totaal heb ik 100 euro aan L profielen gespendeerd, en alles daarna weer in elkaar gestampt en weg gegooid. Aluminum L profielen sucks zeg maar
eerst maar de beginsel gelijmd. een week voor de oc-days... mijn idee was een cubic, met 3 verschillende levels.
- de bodem - het moederbord
- 1e plaat - de reservoir, power supply, dvd etc
- 2e plaat - de reservoir doorstekend, de hdd
- bovenkant - radiateur opgehangen.
ik ging dus een soort boekenkast maken met verschillende levels.
dit was de bovenkant, mijn idee was om alle kanten zwart te hebben, en de bovenste, en 2 platen doorzichtig... zo kon je alleen van boven naar beneden kijken... en de rommel iets minder zien
bouwpakket
een natte doos, ermm een droge doos :
levels zijn 8mm dik, de rest 5 mm
de werkplaats
meer pics volgen ff bijkomen !! pff