Toon posts:

surf en mailproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds een dag of 4 heb ik problemen met het openen van bepaalde pagina's op het internet. Zo kan ik wel starpagina.nl, nu.nl en hotmail opnen. Elke andere pagina kan ik niet openen. Ik krijg dan een melding dat de server niet gevonden kan worden of dat er een dns fout is.
Met mijn mail heb ik ook sinds 4 dagen problemen. Mijn mailprogramma doet er vrij lang over om contact te maken met de pop3 server en contact maken met de smtp server lukt al helemaal niet.
Wie weet waar dit allemaal aan kan liggen? Volgen mijn provider(xs4all) is er geen storing.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

WOS->IT

[ Voor 24% gewijzigd door Jordi op 06-01-2003 07:59 ]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 19:44

Arno

PF5A

Al eens gecontroleerd op spyware :?

ad-aware is daar een prima tool voor :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Hoi tomanu.... welkom op GoT :)

Even de move van je topic toelichten... Om in het vervolg een move te voorkomen wil ik je aanraden om het volgende eerst door willen lezen: Forum richtlijnen

Hierin lees je precies hoe je een topic dient aan te maken op GoT. Op GoT zijn er verschillende forums. Om te bepalen welk probleem in welke forum thuis hoort dien je eerst de policy door te lezen van het betreffende forum. Zo kun je in de policy van IT lezen dat topics over problemen met internet en mail beter in Internet en telefonie horen.

Een overzicht van de forum FAQ's vind je hier: Forum FAQ's

Mocht je ooit weer een topic aanmaken in Windows Operated Systems zet dan voor de duidelijkheid je Windows versie in je topictitel..... het liefst tussen tag's.

Verder kun je in de Forum richtlijnen lezen dat je voor dat je een topic aanmaakt eerst dient te zoeken. Mocht je dit reeds gedaan hebben dien je dat te melden in je openingspost... geef dan ook even aan waar je hebt gezocht wat wat je verder al zelf hebt geprobeerd. Dit voorkomt het gevoel bij je mede tweakers dat je enkel en alleen GoT gebruikt als helpdesk en dat je voor elk wissewasje een topic aanmaakt.

Succes verder ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 08:19 ]