mag dit?

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
ICQ ip hack

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/67820/1

Maakt mij verder niet uit hoor. maarik dacht dat je ip verbergen/laten zien ergens in een of ander icq optie menu zat? Als je dat zo is dan haal je met deze hack iemand ander zijn mogelijkheden onderuit. En dat is een goede reden om er tegen te zijn.

Kijk daarover maar hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63558

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mag dat mag dat? In bagdad mag dat! :P

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

van mij wel

van de adjes denk ik ook wel,

deze truuk is zo oud als de weg naar methusalem :?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ach... ik heb LICQ 1.00 nu en al sinds ik het me kan heugen kan je van iedereen zijn IP adres zien, als het 'hidden' (ahem) is, zie je het IP tussen haakjes. En met netstat is het ook te doen. Als je iemands IP wilt achterhalen, kom je er toch wel achter... en dan nog? Dan heb je een IP. Great! Als je op een site surft, laat je ook je IP achter in de log. Is dat dan illegaal? En wat wou je met dat IP doen? Tikkie paranoid if you ask me ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

je kunt altijd achter iemand zijn ip-adres komen. Gewoon via ICQ een berichtje sturen, er wordt een directie connectie geopend en je typt ff netstat -a -n.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Directe connectie kan je ook uit hebben staan(ikke wel tenminste).

Ik vroeg het me alleen maar af. Ik zou ook niet weten wat voor kwaads je wil met iemand z`n ip.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1