"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Tja, wat jij persoonlijk vindt is niet echt relevant lijkt me. Het mag gewoon niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>You agree not to (1) extract information from the ICQ Services and Information as defined below, reverse engineer, decompile, disassemble, alter, duplicate, make copies, create derivative works from, distribute or provide others with the ICQ software, the ICQ communications protocol or any information available on, derived or extracted from the ICQ Services and Information as defined below, or any part thereof;[/quote]ICQ License Agreement
Maar als je een los staande utility hebt die niet ICQ aanpast maar gewoon op zichzelf staat is er toch niks illegaals aan ?
volgens mij is het ICQ protocol gewoon algemeen bekend ?
licq is toch ook niet illegaal ?
volgens mij is het ICQ protocol gewoon algemeen bekend ?
licq is toch ook niet illegaal ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
je omzeilt een beveiliging, zodat je mensen die invisible zijn toch kunt zien. Dus eigenlijk wordt hier gevraagd om een programma dat een beveiliging kan omzeilen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 07:24 schreef Mephisto_ het volgende:
je omzeilt een beveiliging, zodat je mensen die invisible zijn toch kunt zien. Dus eigenlijk wordt hier gevraagd om een programma dat een beveiliging kan omzeilen.[/quote]Dus dan mag je een processor ook niet overclocken want er zit een beveiliging in die dat verhindert. Dus als mensen vragen op het form hoe kan ik de beveiliging (dus het unlocken) van de processor omzeilen moet deze vraag ook met een slotje beantwoord
worden.
je omzeilt een beveiliging, zodat je mensen die invisible zijn toch kunt zien. Dus eigenlijk wordt hier gevraagd om een programma dat een beveiliging kan omzeilen.[/quote]Dus dan mag je een processor ook niet overclocken want er zit een beveiliging in die dat verhindert. Dus als mensen vragen op het form hoe kan ik de beveiliging (dus het unlocken) van de processor omzeilen moet deze vraag ook met een slotje beantwoord
worden.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Geez, het is echt overdreven om dit dicht te gooien hoor, dit is geen pure warez. Als we hier al over gaan struikelen dan blijven we aan de gang. Er zijn tig add ons utils voor proggies, en al helemaal voor ICQ.
HEt DarkICQ waar het met name over gaat heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dan de UIN inklopt en op OK hit ofzo, krijg je gewoon een IE page met een bepaald ICQ icoontje ofzo. Absoluut nix mis mee!!!
Als dit soort topics al dicht gezet worden, vindt ik het ernstig hypocriet dat er wel topics en nieuwspostings gedaan worden opver het wijzigen van je BMPtje in het BIOS.
Bah!!
hier is nix mis mee!!!
GRtZ
Koffie
Als dit soort topics al dicht gezet worden, vindt ik het ernstig hypocriet dat er wel topics en nieuwspostings gedaan worden opver het wijzigen van je BMPtje in het BIOS.
Bah!!
GRtZ
Koffie
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik vind dat er wel degelijk een groot verschil is tussen deze ICQ hack en bijv een processor unlocken e.d.
Als iemand invisible is op ICQ dan is dat zijn eigen keuze en een optie mogelijk gemaakt door ICQ. De hack zorgt ervoor dat je niet je eigen mogelijkheden vergroot zoals bij add ons en overklokken e.d. maar dat je specifiek iemand anders zijn ICQ mogelijkheden verkleint!
Een zeer terecht slotje m.i.
Als iemand invisible is op ICQ dan is dat zijn eigen keuze en een optie mogelijk gemaakt door ICQ. De hack zorgt ervoor dat je niet je eigen mogelijkheden vergroot zoals bij add ons en overklokken e.d. maar dat je specifiek iemand anders zijn ICQ mogelijkheden verkleint!
Een zeer terecht slotje m.i.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HEt DarkICQ waar het met name over gaat heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dan de UIN inklopt en op OK hit ofzo, krijg je gewoon een IE page met een bepaald ICQ icoontje ofzo.
Absoluut nix mis mee!!![/quote]Erm... lees de license agreement van ICQ nog maar 's door. Je hebt niet alleen af te blijven van het programma ICQ, maar ook van het ICQ protocol.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>You agree not to ... create derivative works from ... the ICQ communications protocol[/quote]
Absoluut nix mis mee!!![/quote]Erm... lees de license agreement van ICQ nog maar 's door. Je hebt niet alleen af te blijven van het programma ICQ, maar ook van het ICQ protocol.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>You agree not to ... create derivative works from ... the ICQ communications protocol[/quote]
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De hack zorgt ervoor dat je niet je eigen mogelijkheden vergroot zoals bij add ons en overklokken e.d. maar dat je specifiek iemand anders zijn ICQ mogelijkheden verkleint![/quote]Ok, daar ben ik het mee eens, om DIE reden zou hij gesloten kunnen worden.
Maar hij is nu dicht omdat er kennelijk niet aan ICQ getweaked mag worden. Dan zouden alle berichten over ICQ Tweaks die puur het gebruiksgemak vergroten ook gelijk getrashed moeten worden.
Ik vind het persoonlijk allemaal wat overdreven de laatste tijd. Als iemand echt duidelijk het illegaal kopieren of serial's e.d. aanhaalt dan moet het dicht ja. Nu wordt er van elk wissewasje gelijk een big issue gemaakt. Dat is trouwens ook bij andere onderwerpen, niet alleen bij illegaal gebruik van software.
Maar hij is nu dicht omdat er kennelijk niet aan ICQ getweaked mag worden. Dan zouden alle berichten over ICQ Tweaks die puur het gebruiksgemak vergroten ook gelijk getrashed moeten worden.
Ik vind het persoonlijk allemaal wat overdreven de laatste tijd. Als iemand echt duidelijk het illegaal kopieren of serial's e.d. aanhaalt dan moet het dicht ja. Nu wordt er van elk wissewasje gelijk een big issue gemaakt. Dat is trouwens ook bij andere onderwerpen, niet alleen bij illegaal gebruik van software.
Daar sluit ik mij volledig bij aan!
En subtiel is er ook niet meer bij.
De laatste tijd is er bij zulke topics meteen reply met de txt "SLOTJE!!!" en verders nix. Dan kun je er vervolgens donder op zeggen dat als je naar "Lieve Adjes" gaat dat dezelfde persoon daar alweer de Adjes loopt te hielelikken voor een slotje!
BAH
En subtiel is er ook niet meer bij.
De laatste tijd is er bij zulke topics meteen reply met de txt "SLOTJE!!!" en verders nix. Dan kun je er vervolgens donder op zeggen dat als je naar "Lieve Adjes" gaat dat dezelfde persoon daar alweer de Adjes loopt te hielelikken voor een slotje!
BAH
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1