Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Heeft een Baybus egt zin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een baybus aanschaffen,
voor 4 FANs...
heeft dit egt nut, of is het ealleen voor de mooiigheid ofzo?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Meestal mooiigheid, ik kan wel zonder :) B)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 16:49:
ik ga een baybus aanschaffen,
voor 4 FANs...
heeft dit egt nut, of is het ealleen voor de mooiigheid ofzo?
Dit heeft zeker wel nut :)

Je kan je fans regelen, zodat je makkelijker kan slapen(als de fans zacht staan), en als je aan het gamen bent kan je ze lekker snel zetten zodat je pc niet te warm wordt.
Als je een Rheobus neemt dan kan je presies instellen zodat ze goed koelen en geen lawaai maken. Scheelt echt veel :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is waar, bedankt!
Ik ga hem zo snel mogelijk bestellen :-)

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
En of het zin heeft. Lekker stil als je zit te surfen.. En voluit zetten als je zit te gamen, hoor je je fans toch niet! :)

Je kan hem beter zelf maken. Kan veel goedkoper zijn en precies maken zoals jij hem wilt! Check mijn fanbus topic anders, complete how-to om de ultieme fanbus te maken. Niet teveel naar de prijs kijken, mijn electro-boer was nogal duurr.. :(

Use the Search Luke...

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Idd ik zou ook zeggen zelf maken. Dan kan je hem precies zomaken als je zelf wilt. Het is natuurlijk wat meer werkt maar das voor een beetje tweakert toch niet zo'n probleem :)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 16:59:
Ja dat is waar, bedankt!
Ik ga hem zo snel mogelijk bestellen :-)
Welkom op GoT! :)
En, zoals de post hierboven al zegt, je kunt hem het beste zelf maken, dat bespaart je echt heel veel geld.
Gewoon vier schakelaars of vier potmeters kopen + vier weerstanden voor de led´s (570kOhm ongeveer) + vier leds.
En nog wat kabel natuurlijk.
Je kunt hem heel goed achter een 5¼ ich plaatje wegwerken.
Succes.

Kijk anders hier ff, mijn eigen baybus: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16635741

[ Voor 11% gewijzigd door Exigence op 05-01-2003 17:39 ]

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
hmm ik heb ook een baybus, werkt goed hoor, je zet de fans gewoon wat zachter als je er last van hebt, maaar als je naar muziek luistert kun je die fannetjes mooi sneller zetten

Verwijderd

Topicstarter
zelf maken... kijken of dat gaat lukken! jullie vertellen het allemaal aardig simpel.. dus dat zal het ook wel zijn!
ik zal dr zo snel mogelijk aan gaan werken,
en dan laat ik het wel horen of het is gelukt!

Verwijderd

Topicstarter
erik9287nl schreef op 05 januari 2003 @ 17:30:
[...]

Welkom op GoT! :)
En, zoals de post hierboven al zegt, je kunt hem het beste zelf maken, dat bespaart je echt heel veel geld.
Gewoon vier schakelaars of vier potmeters kopen + vier weerstanden voor de led´s (570kOhm ongeveer) + vier leds.
En nog wat kabel natuurlijk.
Je kunt hem heel goed achter een 5¼ ich plaatje wegwerken.
Succes.

Kijk anders hier ff, mijn eigen baybus: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16635741
Is dit alles wat ik nodig heb? en hoe moet ik het dan allemaal in elkaar zetten..? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 19:10:
[...]

Is dit alles wat ik nodig heb? en hoe moet ik het dan allemaal in elkaar zetten..? :/
Zoek en gij zult vinden, midden boven in de blauwe balk... search....
Ook de edit knop is welleens handig rechtsboven.. Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 19:21 ]

Verwijderd

Ja kerel, electronica is 5% inspiratie en 95% transpiratie.. ;)

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
ik kan echt niet meer slapen als ik mijn baybus niet zou hebben.... :) sja... wat kan ik zeggen... voor mij heeft het wel degelijk nut.
Pagina: 1