Ok het staat vast dat niks sneller kan dan ligt (dus kop dicht daarover
)
maar nu las ik laatst iets wat wel leuk was.. dit werd als voorbeeld gegeven.
nu gingen ze daar nog op verder.
Als je zo'n rijdende weg kan maken in de ruimte, en die schiet je weg met de helft van de lichtsnelheid weg (je zorgt wel dat er een soort beschermende bubble omheen zit) en daarop zet je je auto die ook met de helft van de ligt snelheid over de weg rijd..
dan zou je dus effectief hardergaan dan licht, maar jij en jouw bubble gaan beide maar met de helft van de snelheid. ok je bubble moet dat wel een beetje fors zijn maar goed
als je dan in het eerste verhaal weer een weg onder de andere legt. ga je al 3x so hard.. doe dit zelfde met je bubbles.. en jou zou oneindige snelheden kunnen halen.
Wat vinden jullie van deze theorie? ik vind em behoorlijk goed en zou op zich kunnen. aannemend dat we die bubbles kunnen maken.
maar nu las ik laatst iets wat wel leuk was.. dit werd als voorbeeld gegeven.
dit vond ik wel een hele goede maar toch simpele oplossing.In een vaag land is het niet mogelijk sneller te gaan dan 50Km/u
Er is gewoon geen mogelijkheid om jezelf met een motor ofzo sneller te laten bewegen.
Maar, iemand kwam op het volgende briljante idee.
Men neme 1 rechte weg van X aantal kilometer
Men bouwen een weg van X/2 aantal kilometer op wielen.
Die weg laat je bewegen met 49Km/u
jij zet je auto op die en begint te rijden met 49Km/u
hoe hard ga jij nu..
nu gingen ze daar nog op verder.
Als je zo'n rijdende weg kan maken in de ruimte, en die schiet je weg met de helft van de lichtsnelheid weg (je zorgt wel dat er een soort beschermende bubble omheen zit) en daarop zet je je auto die ook met de helft van de ligt snelheid over de weg rijd..
dan zou je dus effectief hardergaan dan licht, maar jij en jouw bubble gaan beide maar met de helft van de snelheid. ok je bubble moet dat wel een beetje fors zijn maar goed
als je dan in het eerste verhaal weer een weg onder de andere legt. ga je al 3x so hard.. doe dit zelfde met je bubbles.. en jou zou oneindige snelheden kunnen halen.
Wat vinden jullie van deze theorie? ik vind em behoorlijk goed en zou op zich kunnen. aannemend dat we die bubbles kunnen maken.
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 05-01-2003 02:42 ]
Bier, Whiskey en Metal!!