MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
weet ik niet, ik zit ook 24/7 te kijken in dit topic...heb je hem al?!?![]()
![]()
Ben 22:00 thuis van mijn werk
[ Voor 21% gewijzigd door procyon op 09-01-2003 18:07 ]
Verwijderd
Ik wacht dit nog even af en dan kijken wat jij ermee kan! Er is toch zowieso een 9500 Pro van te maken? Dan hebbie toch nog wat voor relatief weinig €'s!Procyon for life schreef op 09 January 2003 @ 18:06:
[...]
weet ik niet, ik zit ook 24/7 te kijken in dit topic...
Ben 22:00 thuis van mijn werk
Vannacht beginnen met modden hè, dan kan ik morgen misschien ook m'n bestelling plaatsen!
Foto's van de geheugenchips, de boardlayout (en andere informatie) zijn natuurlijk van harte welkom
[ Voor 8% gewijzigd door T.T. op 09-01-2003 19:35 ]
Hoe goed zullen de yields van ATi zijn, zou het werkelijk zo zijn dat er zeg maar 25% van de VPU's 9700pro classified zijn en de rest voor de 9700 en lager? Nou kan ik me goed voorstellen dat er een aantal VPU's tussen zullen zitten die niet de clocksnelheid halen die nodig is voor de 9700pro, maar dat een enkele pipeline (waardoor de artifects zouden optreden) verkeerd gefabriceerd zou zijn kan ik me niet voorstellen.
Daar ben ik het helemaal mee eensNou kan ik me goed voorstellen dat er een aantal VPU's tussen zullen zitten die niet de clocksnelheid halen die nodig is voor de 9700pro, maar dat een enkele pipeline (waardoor de artifects zouden optreden) verkeerd gefabriceerd zou zijn kan ik me niet voorstellen.
1
2
3
4
5
6
| while (correct < 4 && counter <8) { if (pipeline[counter].testAction == ok) then add to correctList correct++ counter++ } |
en dan zou de bios intern moeten mappen naar correctList pipelines. Lijkt me toch verdomd lastig. Misschien post ik deze vraag ook maar eens op rage3d
[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 09-01-2003 20:22 ]
Verwijderd

http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1042058170
bla?
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Het zal wel morgen worden...
nee, zilververf
te koop bij de elektronica boer voor 7 euro of voor 15 euro van Bison
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Bison Electric will do
mag het dit keer ook een potlood zijn, of blijft dat niet zitten op het 'die' materiaal?Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 20:53:
ok het kan vanaf nu dus zonder solderen! Pak je geleidende inkt maar weer uit de kast!
maar als het dus met die lijm mag, mag je het ook gewoon verbinden? als je de weerstand dus verkloot, kan je altijd nog een klein draadje, of een klodder soldeer dr op doen? of moet het toch wel enige weerstand hebben?
over een week hoef je alleen je kaart nog maar even lieV aan te kijkenmisstickjoint schreef op 09 January 2003 @ 21:47:
Je ziet het hoe langer je wacht,.des te makkelijker het nu wordt om een ATI9500 te modden

[ Voor 81% gewijzigd door Kr3Kr op 09-01-2003 23:29 ]
En duidelijkheid, vooral duidelijkheid over de oorzaken waarom zoveel mods fout gaan! Ik durf het nu nog niet aan om een kaart te kopen.patryk schreef op 09 January 2003 @ 23:32:
De manieren zijn er nu in ieder geval om hem te modden, maar nu moet er nog voldoende kaarten zijn, anders valt er nix te modden
[ Voor 8% gewijzigd door T.T. op 09-01-2003 23:34 ]
Verwijderd
Nee joh, echt waar?Overigens komt binnenkort ook een software hack die gast die rivatuner altijd maakt heeft het gevonden en is er mee bezig.

Nu blijkt dus weer dat sapphire nieuwe modellen heeft uitgebracht met wel 4chips op een rij
Ook dat probleem met dat schaakbord-effect is klote... Hopelijk komt er meer duidelijkheid over uit voor volgende week woensdag, want als het dan nog niet verholpen is haal ik wel de Radeon9700 non-pro.
[ Voor 2% gewijzigd door Marsman83 op 10-01-2003 00:40 . Reden: resize ]
bla?
Gewoon zeggen dat je de oude versie wilt, als ze dat niet kunnen leveren hebben ze pechFraggler schreef op 10 januari 2003 @ 00:39:Nu blijkt dus weer dat sapphire nieuwe modellen heeft uitgebracht met wel 4chips op een rijIk heb m bij Informatique besteld en die krijgen hem volgende week woensdag binnen, helaas grote kans dus dat dit de nieuwe pcb's zijn
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ik denk dat het antwoord van je vraag op de site van maxpc staat. Daar verkopen ze:Breepee schreef op 10 januari 2003 @ 13:53:
ik heb net even het topic doorgelezen, maar ik zie dat er nog weinig zkerheid is waar je die 2x2 radeons kunt krijgen. is die connect3d bij maxpc nou zo'n 2x2 kaart? zonee waar heb je anders 2x2 kaarten?
Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 MB gemodificeerd naar Radeon 9700 voor 239 euro.
Niet erg slim dus van al die gasten die heel opzichtig mailtjes naar maxpc hebben lopen sturen want nu krijg je nooit meer de juiste radeon 9500 128 mb want die verkopen ze gewoon door als radeon 9700.
[ Voor 76% gewijzigd door FlowDesign op 10-01-2003 14:53 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
En bovendien, zoals die vent me vertelde was het die met de 2 geheugen banks verticaal en 2 horizontaal (DE GOEDE DUS)
Unwinder (maker van de patch), zei dat het in feite op alle kaarten met deze pcb indeling moest kunnen.
.
Dus neem aan dat zij het getest hebben
Verwijderd
als ik het goed begrijp krijg jij dus zo de 4 op een rij versie omdat ze de 2x2 reserveren voor de gemodde kaarten.Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 15:02:
Ik hoop alleen niet dat die radeon 9500 128mb opeens is uitverkocht aangezien ik hem gister heb besteld.
Is toch wel 60 euro verschil. Voor dat geld mod ik hem wel lekker zelf...
[ Voor 27% gewijzigd door PhuSioN op 10-01-2003 15:59 ]
Verwijderd
Heb even gevraagd om een 'goed te modden' versie van de 9500 aangezien ze waarschijnlijk wel weten welke te modden zijn en niet aangezien ze nu gemodde versies verkopen. Dat risico nemen ze nooit als het bij 90% van de kaarten niet werkt. En mocht de garantie vervallen dan boeit me dat niet, als ik maar zeker ben dat er een 9700 van te maken is
Trouwens en als je de tweak niet aandurft kan je alsnog voor 230 euro een 9700 kopen bij maxpc, dan zou ik me NU wel erg klote voelen als je net een 9700 hebt gekocht voor weet ik hoeveel!
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door PhuSioN op 10-01-2003 16:21 ]
Je kan hem binnenkort toch ook zelf met software ombouwen naar 9700 ? (zonder andere dingen bedoel ik dan bv solderen bios flaseh enz)
btw is hij dan even snel als 9700 of 9700 pro ?
post hem hier ook ff
kwil ff cker weten dat het zo kan en niet dat je in 1x een andere versie krijgt
btw zal de 9500 nou uit de productie genomen worden denk het wel
[ Voor 82% gewijzigd door BuG2FiX op 10-01-2003 16:43 ]
neepatryk schreef op 10 January 2003 @ 16:36:
kan je een 9500pro naar 9700(pro) modden?
dat is een 9000 geen 9500BuG2FiX schreef op 10 January 2003 @ 16:36:
he is www.maxpc.nl dezelfde organisatie als www.maxpert.nl ? die hebben diezelfde kaart voor 119 euro... ?? heel apart, iemand meer info?
oops!
[ Voor 3% gewijzigd door BruT@LysT op 10-01-2003 16:46 . Reden: dubbelpost ]
dat zal wel heh, ze modden ze zelf naar R9700Breepee schreef op 10 januari 2003 @ 13:53:
ik heb net even het topic doorgelezen, maar ik zie dat er nog weinig zkerheid is waar je die 2x2 radeons kunt krijgen. is die connect3d bij maxpc nou zo'n 2x2 kaart? zonee waar heb je anders 2x2 kaarten?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
wist ik toen nog niet
maargoed, ik heb die radeon 9500 daar bestelt (ongemod) dus i'll keep u up to date!
[ Voor 84% gewijzigd door BuG2FiX op 10-01-2003 17:21 ]
http://www.connect3d.com/...oducts_radeon_9500pro.htmT.T. schreef op 10 januari 2003 @ 17:17:
Hebben de Connect3D 9500/128MB videokaarten bij Maxpc gewoon 1x CRT + 1x DVI ?
anders doe je helemaal niks aan zoeken...

NEE, dat is de Radeon 9500PRO of de 9500/64MB ze hadden de 9500/128MB ook anders kunnen maken! Zelfde geld voor bugfixDRaakje schreef op 10 January 2003 @ 17:27:
http://www.connect3d.com/...oducts_radeon_9500pro.htm
anders doe je helemaal niks aan zoeken...

Ik had al lang gekeken op de site van connect3d, maar daar staat nergens dat de 9500/128 beide uitgangen heeft! (de kaart bestaat helemaal niet volgens Connect3D)
Ik heb inmiddels bij Maxpc geinformeerd en bevat inderdaad gewoon 1xDVI + 1xVGA (+convertor), net als de PRO en 64MB versie.
[ Voor 27% gewijzigd door T.T. op 10-01-2003 17:46 ]
====
ehh btw, hoe lang duurt et voordat je een mail over de bestelling terug ontvangt van maxpc?
[ Voor 55% gewijzigd door BruT@LysT op 10-01-2003 18:42 ]
Verwijderd
Ik kreeg na 5 min al een mailtjeBruT@LysT schreef op 10 January 2003 @ 18:39:
voglens mij hebben alle radeon 9x00's Digitaal/TV/Analoog
====
ehh btw, hoe lang duurt et voordat je een mail terug ontvangt van maxpc?
* T.T. heeft toch maar een Connect3D 9500/128MB besteld.
tja, en anders heb je nogsteeds een goede videokaart... als het modden dus niet kan / lukt. ben benieuwdT.T. schreef op 10 januari 2003 @ 18:46:
ik kreeg net 2 keer binnen 3 minuten antwoord
* T.T. heeft toch maar een Connect3D 9500/128MB besteld.
Verwijderd
Hoe gaat MaxPC om met mijn bestelling?Breepee schreef op 10 januari 2003 @ 19:28:
f*ck vergeten me email adres in te vullen. hoe krijg ik nu bevestiging? per post?
Het systeem wat MaxPC hanteert is simpel en zullen wij hieronder helder en duidelijk aan u uitleggen in een aantal stappen:
1. U plaatst de goederen u wilt hebben in uw winkelwagen.
2. U selecteert de verzendwijze.
3. U vult uw persoonlijke gegevens in en uw E-Mail adres.
4. U plaatst de order.
5. U krijgt van MaxPC dezelfde dag nog een orderbevestiging
6. Na betalingsontvangst ontvangt u een betalingsbevestiging.
7. MaxPC bestelt de niet voorradige goederen bij de toeleverancier.
8. U ontvangt een verzendbevestiging met tracking nummer.
9. U ontvangt een dag later uw bestelling.
LET OP: Bestellingen zonder e-mailadres worden niet in behandeling genomen.
Ik geloof er wel in, zit er toch aan te denken om er ook 1 te kopen.
Al is het alleen maar voor de gein, ff het truckje toepassen in een bios en je verkoopt hem zo weer door voor een 9700 mits zonder doos natuurlijk
Krijg hier wel slechte gedachten van
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zie in ieder geval 2 bij 2 opzet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
hmm, nog maar effe een keer danVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:40:
[...]
Hoe gaat MaxPC om met mijn bestelling?
Het systeem wat MaxPC hanteert is simpel en zullen wij hieronder helder en duidelijk aan u uitleggen in een aantal stappen:
1. U plaatst de goederen u wilt hebben in uw winkelwagen.
2. U selecteert de verzendwijze.
3. U vult uw persoonlijke gegevens in en uw E-Mail adres.
4. U plaatst de order.
5. U krijgt van MaxPC dezelfde dag nog een orderbevestiging
6. Na betalingsontvangst ontvangt u een betalingsbevestiging.
7. MaxPC bestelt de niet voorradige goederen bij de toeleverancier.
8. U ontvangt een verzendbevestiging met tracking nummer.
9. U ontvangt een dag later uw bestelling.
LET OP: Bestellingen zonder e-mailadres worden niet in behandeling genomen.
Denk dat ik dan toch maar die connect 3d bestel.
Weet iemand al zeker of dat deze kaart geschikt is ?
Heb zin in solderen
dat heeft iedere radeon 9500/9700justifire schreef op 10 January 2003 @ 20:24:
zie dat de club 3d 128bit heeft, sorry voor de overlast
Denk dat ik dan toch maar die connect 3d bestel.
Weet iemand al zeker of dat deze kaart geschikt is ?
Heb zin in solderen
ik bedoel natuurlijk kleuren, niet de mem-interface
[ Voor 10% gewijzigd door Brent op 10-01-2003 21:09 ]
Nou ja heb in ieder geval bij maxpx de connect3d besteld.
Eindelijk weer eens solderen
Ben benieuwd hoe deze jongen gaat presteren onder een volt-mod en Prometeia cooling
Trouwens deze is dus 256bit (128mb), dus niet alle radeons zijn 128 bit.
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 10-01-2003 20:49 ]
Verwijderd
Ik weet nog wel dat jij een keer zei dat je best tevreden was over je Radeon 8500. En toen zei je dat je wel een generatie wachtte tot de Dx 10 kaarten. Nu heb je alweer een 9500 gekochtBreepee schreef op 10 January 2003 @ 21:04:
ik heb nu toch maar voor de zekerheid de al gemodde versie gekocht. aangezien de goedkoopste 9700 toch nog 50 euro meer koste, en ik dan zkerheid heb dat de mod werkt, toch maar gedaanben benieuwd.
tsja, heh, wat zal ik daar eens op zeggenVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:08:
[...]
Ik weet nog wel dat jij een keer zei dat je best tevreden was over je Radeon 8500. En toen zei je dat je wel een generatie wachtte tot de Dx 10 kaarten. Nu heb je alweer een 9500 gekocht

Bij de shopsurvey staat rembourskosten 11 Euro, maar op de site kan ik alleen vooruitbetaling kiezen?
Ik heb het geld wel, maar niet op de bank

niet rembours dacht ik.kieskes schreef op 10 januari 2003 @ 21:16:
Damn, doet maxpc nou wel of geen rembours?
Bij de shopsurvey staat rembourskosten 11 Euro, maar op de site kan ik alleen vooruitbetaling kiezen?
Ik heb het geld wel, maar niet op de bank
Verwijderd
Tsja... ik wil ook wel sneller, maar alles speelt redelijk, en dat nieuwe spul kost zoveel geldBreepee schreef op 10 januari 2003 @ 21:11:
[...]
tsja, heh, wat zal ik daar eens op zeggentis een prima kaartje hoor, maar die 9700 is natuurlijk nog fijner
ach ja, ik zeg ieder jaar dat ik mijn systeem nu minstens een jaar zo houd en effe wacht, maar daar komt toch nooit wat van
'k wil steeds weer sneller (we want more, oudejaarconference Youp van 't Hek)
Hahaha, ik ken het gevoelBreepee schreef op 10 januari 2003 @ 21:11:
[...]
tsja, heh, wat zal ik daar eens op zeggentis een prima kaartje hoor, maar die 9700 is natuurlijk nog fijner
ach ja, ik zeg ieder jaar dat ik mijn systeem nu minstens een jaar zo houd en effe wacht, maar daar komt toch nooit wat van
'k wil steeds weer sneller (we want more, oudejaarconference Youp van 't Hek)
* T.T. hoopt op succesvolle mod met rivatuner
Volgens mij gewoon de 9700 maar wat is dan het verschil met de pro en normaal (9700)
* T.T. strijkt over zn hartSTIMPPYYY schreef op 10 januari 2003 @ 21:22:
Ik weet nog steeds niet precies of het hier over een 9700 pro of 9700 normaal gaat
Volgens mij gewoon de 9700 maar wat is dan het verschil met de pro en normaal (9700)
• Het gaat om een upgrade naar een 9700
• 9700: 128MB 256bit, 8 pipelines, 275/540MHz (3.6ns geheugen)
• 9700 Pro: 128MB 256bit, 8 pipelines, 325/640MHz (3.2ns geheugen)
http://www.xbitlabs.com/video/radeon9500-9700/
[ Voor 10% gewijzigd door T.T. op 10-01-2003 21:30 ]
nou, sinds ik een tft heb is alles scherper, en toen zette ik een fsaa aan, en er ging een wereld voor me open. aangezien dat in tal van spellen niet soepel gaat, en de 9500/9700 geroemd worden omdat zij dat wel goed kunnen wat ik al gouw over. maar, ik ben nu wel helemaal blut, en jij niet, dus troost jeVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:20:
[...]
Tsja... ik wil ook wel sneller, maar alles speelt redelijk, en dat nieuwe spul kost zoveel geld. Ik gebruiik nog steeds mijn geforce 2 Ti, en hij bevalt me prima.
eigenlijk had ik dus beter mijn CRT kunnen houden, dan was er niets veranderd

[ Voor 8% gewijzigd door Brent op 10-01-2003 21:30 ]
Waren er nog 8 op voorraad, ff checken of ze er al doorheen zitten.
Ik heb er 1 besteld.
1
Nee vooruit betalen, jammer dat ze niet gewoon onder rembours doen.
Zullen ze wel problemen mee hebben gehad.
Ach wat maakt het uit, of je nu betaald aan de deur of van te voren.
Deze jongens staan ingeschreven bij de KvK dus zolang je bewijs hebt (orderbevestiging, bankafschrift) is er weinig aan de hand.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Dan wordt het op dit moment nog een kort lijstje, omdat er nog maar 2 merken zijn die succesvol zijn gemod.NeoGames.nl schreef op 10 januari 2003 @ 22:32:
Als iemand nou eens een lijstje maakt met alle 9500 /Pro kaarten die geflashed/hacked/cracked ( vul hier maar zelf wat in) kunnen worden naar een ( misschien volwaardige? ) Radeon 9700 /Pro? Zou wel handig zijn lijkt mij...
- sapphire radeon 9500 non pro 128 mb
- connect-3d 9500 non pro 128 mb
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
ik ook 1.justifire schreef op 10 januari 2003 @ 22:02:
Wie hebben er nu allemaal 1 besteld bij MAXPC???
Waren er nog 8 op voorraad, ff checken of ze er al doorheen zitten.
Ik heb er 1 besteld.
1
2
mag ik btw straks BBA drivers gebruiken, of moet ik toch voor de PBA drivers gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Brent op 10-01-2003 22:46 ]
Weet iemand al welke bios ik er dan op moet flashen om er een 9700 pro van te maken??
Gaat hier dus over de connect 3d
Verwijderd
Verwijderd
Hoe krijgen ze dat goed dan? Of hebben ze nog nie alles op Rage3D gelezen ofzo?!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 23:49 ]
Verwijderd
Goh hoe zou dat nou komen he? Wie mailde die gasten ookalweer om ze op de hoogte te stellenVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 23:47:
Hmm, die gasten van maxpc hebben het nu wel door merk ik. De Connect3D Radeon 9500 128MB is nu 10 euro duurder!

Anyway, volgens mij hebben die gasten nog helemaal niks getest maar peilen ze gewoon of er interesse is
Het schaakbordeffect treed niet altijd op hoor...Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 01:59:
[...]
Goh hoe zou dat nou komen he? Wie mailde die gasten ookalweer om ze op de hoogte te stellen![]()
![]()
Anyway, volgens mij hebben die gasten nog helemaal niks getest maar peilen ze gewoon of er interesse isIk zou het toch knap vinden als zij als eerste ter wereld een methode zouden vinden om van het schaakbord-effect af te komen...maar laten we het hopen
Anders zouden ze die dingen heus niet gemod verkopen!
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Volgens mij waren er 25 op voorraadjustifire schreef op 10 January 2003 @ 22:02:
Wie hebben er nu allemaal 1 besteld bij MAXPC???
MaxPC:
PS ik heb er nog 25
[ Voor 11% gewijzigd door T.T. op 11-01-2003 09:45 ]
het lijkt dat ze die eerst effe testen, he? anders rekenden ze vast geen 50 euro meer.Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 23:49:
Maar om ff terug te komen op de gemodificeerde uitvoering. Als we die nou kopen hè, dan moet ie natuurlijk wel 100% werken. Dus zonder schaakbordeffect!!!!
Hoe krijgen ze dat goed dan? Of hebben ze nog nie alles op Rage3D gelezen ofzo?!
Verwijderd
It's really interesting. The only beta testers of this script till today were were me (one soft modded board, succeded) digit-life (2 soft modded boards, both succeeded), pcpop (one soft modded board, succeeded) and one of this forum members (hardware modded board with checkers artifacts, the same happends on his system after software mod). I don't know that man and I'd really like to know where did he got the script, coz all of thesters got it for NDA.
Yesterday I've been contacted xbitlabs coz they shifted resistors on two Sapphire 128MB from new party (4 hardware modded Sapphires from the previous party worked flawlessly), and both of 'em demonstrated checker atrifacts. I provided 'em the script to check whole new party. These two modded boards demonstrated artifacts after software mod too. The rest three boards demonstrated no artifacts at all. So _our_ testing summary for today:
7 boards succeeded after sw mod
3 boards failed (demonstated checker artifacts) after software mod, but all of these boards have been soldered before trying software mod.
Conclusion:
Either it's possible to corrupt GPU via hardware mod, or we're just pretty lucky coz we coudn't find any non-soldered board that fails after software mod.
So if you've already shifted resistor and you see checker artifacts, software mod will not help you for sure.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 11:40 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 11:48 ]
En ik was net van plan een r9700 te kopen !!!
Kan ik er zeker van zijn dat als ik zo'n r9500 koop, dat die ook echt gaat werken met die software-crack? Of toch maar een echte r9700 voor de zekerheid ?
Zekerheid krijg je natuurlijk niet bij zo'n hack.tweak_master schreef op 11 januari 2003 @ 12:51:
Dus als ik het goed begrijp hoef ik nu enkel een radeon 9500 128mb te kopen, 2 weekjes w8en op de nieuwe rivatuner, en ik heb een volwaardige r9700???
En ik was net van plan een r9700 te kopen !!!
Kan ik er zeker van zijn dat als ik zo'n r9500 koop, dat die ook echt gaat werken met die software-crack? Of toch maar een echte r9700 voor de zekerheid ?
Bovendien heeft de echte 9700pro sneller geheugen dan de 9500.
Heb je het geld over voor de r9700pro zou ik gewoon een 9700pro kopen.
Weet je zeker dat je hebt wat je wilt en is zeker wel sneller dan die gemodde 9500.
Ik wou igg helemaal geen 9700pro kopen, maar vind het wel aardig als ik met zo'n el-cheapo kaartje een 9700 kan nabootsen.
Die geforce fx laat toch nog wel ff op zich wachten.
Nu heb ik mooi een beetje speling en w8 ik ook nog ff op de r350 voordat ik wat ga kopen (als unreal maar speelbaar is
maar je hebt ermee wel een volwaardige 9700.justifire schreef op 11 January 2003 @ 13:39:
[...]
Zekerheid krijg je natuurlijk niet bij zo'n hack.
Bovendien heeft de echte 9700pro sneller geheugen dan de 9500.
Heb je het geld over voor de r9700pro zou ik gewoon een 9700pro kopen.
Weet je zeker dat je hebt wat je wilt en is zeker wel sneller dan die gemodde 9500.
Ik wou igg helemaal geen 9700pro kopen, maar vind het wel aardig als ik met zo'n el-cheapo kaartje een 9700 kan nabootsen.
Die geforce fx laat toch nog wel ff op zich wachten.
Nu heb ik mooi een beetje speling en w8 ik ook nog ff op de r350 voordat ik wat ga kopen (als unreal maar speelbaar is)
als je 100% zekerheid wil, kun je ook die al gemodde versie kopen. je betaalt dan wel extra, maar hij is dan al hardware modded (dus 9700-out-of-the-box) en geen artifacts, want hij is getest door die winkel.
Verwijderd
Had ze idd gemaild over het feit dat ze te tweaken waren, maar had ze nog a/d lijn voordat ik reply had gekregen en toen wist die gast me al te vertellen dat ze gemod konden worden. Reply volgde pas dag later ofzo.Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 01:59:
[...]
Goh hoe zou dat nou komen he? Wie mailde die gasten ookalweer om ze op de hoogte te stellen![]()
Maar als hij al het niet op een andere manier gehoord zou hebben dan had ie het van mij gehoord. Anders waren ze er toch wel achter gekomen omdat half Tnet ongeveer al contact met ze gehad heeft.
Anyway, heb em ook maar quick besteld voordat alles op is.
En op de r9700pro??
Volgens mij 3.3ns voor 9500 en 4.0ns voor 9700pro toch??
volgens mij klopt dat.justifire schreef op 11 januari 2003 @ 13:54:
Kan iemand mij vertellen wat voor ram er op de 9500 zit??
En op de r9700pro??
Volgens mij 3.3ns voor 9500 en 4.0ns voor 9700pro toch??
maar met die mod maak je van een 9500 een 9700 (en geen pro) dus je overclocked je mem/core snelheden niet aangezien die bij de 9500/9500PRO/9700 gelijk zijn. Enkel de 9700PRO is hoger geclocked.
je hebt natuurlijk gelijk, ik dacht effe niet nacaspergt schreef op 11 januari 2003 @ 14:04:
waarom 3.3 op de 9500 en 4 ns op de 9700 pro ? slaat een beetje op niets, ik dacht toch 2.8 ns op de raedon 9700 pro ?
Denk jij dat ik me mem/core niet ga overklokken???Breepee schreef op 11 januari 2003 @ 14:02:
[...]
volgens mij klopt dat.
maar met die mod maak je van een 9500 een 9700 (en geen pro) dus je overclocked je mem/core snelheden niet aangezien die bij de 9500/9500PRO/9700 gelijk zijn. Enkel de 9700PRO is hoger geclocked.
nu weljustifire schreef op 11 January 2003 @ 14:14:
[...]
Denk jij dat ik me mem/core niet ga overklokken???
Dit topic is gesloten.