Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
lijkt me vrij duidelijk dat die toch echt wel komen... maar zoals vast al eerder gezegd:
Duke Nukem Forever
en die gewoon op 99 % afwas maar de prullenbak is in gegooid .
Waar ik nu nog best wel van baal.
Dat is de Adventure game van Blizzard.
Dus dan heb ik het over die Warcraft Adventure.
Deze is helaas tot mijn grote verbazing afgeblazen op het laaste moment.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Total Annihilation 2
Transport Tycoon [Deluxe] 2
KKND³ [KKND² is niks geworden :(]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik zit er nu erg aan te denken om ff een mailtje richting blizzard te gooien om te kijken of ze niet prongelijk ergens nog een cd ofzo ervan hebben liggen die ze tegen een zacht prijsje weg doen..Blackhole schreef op 04 december 2003 @ 10:51:
Welke Game ik ooit had uit willen zien komen ...
en die gewoon op 99 % afwas maar de prullenbak is in gegooid .
Waar ik nu nog best wel van baal.
Dat is de Adventure game van Blizzard.
Dus dan heb ik het over die Warcraft Adventure.
Deze is helaas tot mijn grote verbazing afgeblazen op het laaste moment.
Sinds gisteren is het btw ook mogelijk om Sin 2 toe te voegen aan deze inmiddels te lange lijst..
Omdat deel 1 klote verkocht neem geen 1 uitgever het risico om het uit te geven ondanks een kennelijk zeer mooie techdemo (beyond Q3 technology schijnt).
hier btw klein overzicht van de games die hier zijn langsgekomen...
The Lady, the Mage & the Knight
Prey
X-Isle
Outlaws 2
Simville
Outcast 2
Space Quest 7
Warcraft: Lord of the Clans
The Y-Project
Overdrive
C&C Renegade 2
Babylon 5
Gabriel knight 4
Little Big Adventure 3
ThemeZoo
StarTrek: BotF 2
Loose Cannon
crusader no mercy
Space Above And Beyond
Elite 4
X-com: Nemesis
X-com: Allience
Full Throttle 2
Shatterd Nations
Pax Imperialis
Double Dragon 4
Ikari Warriors 2
Total Annihilation 2
KKND³
Gaan wel door opeens:
Leisure Suit Larry 8
Twijfel geval:
Duke Nukem Forever
Transport Tycoon 2 (Komt wel volgens Saywer, ooit)
Team Fortress 2
[ Voor 29% gewijzigd door LordMithril op 04-12-2003 13:14 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja, er miste veel herkenning imo. Maar rincewind had ik het wel beetje mee gehad. Echter ipv een of andere wazige PI had ik liever een member of the Watch gehad, uit een van de latere boeken als ze 'groot' zijnthe_Omniscient schreef op 04 december 2003 @ 01:28:
[...]
Toch had ik Rincewind & luggage liever teruggezien... Noir was wel heel stemmig, maar miste toch "iets" (vind ik).
Eigenlijk he... eigenlijk is die Discworld wereld wel dusdanig uitgebreid dat je er een hele vette computer RPG van kan maken. Maar liever niet met die wazige GURPS regels van Discworld pen en paper RPG, en ook niet met D&D regels. Maar gewoon iets dat je een karakter maakt, en dat je een van de gilde's kan joinen ofzo (assassin, thieve, watchman, UU)
[ Voor 27% gewijzigd door DarkX op 04-12-2003 16:09 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
moet dan toch even jullie jaloers maken heb zowel crusader no regret als no remorse hier origineel liggenVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 12:48:
[...]
No regret ligt legaal nog in de winkels (de collectors edition dan) en remorse...tjah, ik heb toevallig bij toeval een kennis, die een buurjongen heeft en daar de neef van heeft em...dus zodoende kan ik die af en toe even lenen, want die heb ik nooit in de winkel gezien... 1996 was een goed jaar voor games... Blood Omen, crusader... aaagh wat zonde dat ze die gedumpt hebben, er is nog steeds een webring met alle shit van crusader als je het wilt hebben, heb laatst alle ingame sounds gedownload.
alleen zonder doos )-:
Ultima X: Odyssey
Dat was het wel zo'n beetje.. de rest is leuk voor tussendoor.
X-Isle - Is geloof ik wel uitgekomen maar dan onder een andere naam, weet alleen de naam ff niet meerLord_Mithril schreef op 04 december 2003 @ 12:50:
[...]
Ik zit er nu erg aan te denken om ff een mailtje richting blizzard te gooien om te kijken of ze niet prongelijk ergens nog een cd ofzo ervan hebben liggen die ze tegen een zacht prijsje weg doen..
Sinds gisteren is het btw ook mogelijk om Sin 2 toe te voegen aan deze inmiddels te lange lijst..
Omdat deel 1 klote verkocht neem geen 1 uitgever het risico om het uit te geven ondanks een kennelijk zeer mooie techdemo (beyond Q3 technology schijnt).
hier btw klein overzicht van de games die hier zijn langsgekomen...
The Lady, the Mage & the Knight
Prey
X-Isle
Outlaws 2
Simville
Outcast 2
Space Quest 7
Warcraft: Lord of the Clans
The Y-Project
Overdrive
C&C Renegade 2
Babylon 5
Gabriel knight 4
Little Big Adventure 3
ThemeZoo
StarTrek: BotF 2
Loose Cannon
crusader no mercy
Space Above And Beyond
Elite 4
X-com: Nemesis
X-com: Allience
Full Throttle 2
Shatterd Nations
Pax Imperialis
Double Dragon 4
Ikari Warriors 2
Total Annihilation 2
KKND³
Gaan wel door opeens:
Leisure Suit Larry 8
Twijfel geval:
Duke Nukem Forever
Transport Tycoon 2 (Komt wel volgens Saywer, ooit)
Team Fortress 2
Total Annihilation 2 - Zijn ze geloof ik nu al een tijdje mee bezig (is alleen zeer weinig over bekent), een of ander koreaans bedrijf
Prey - Vind ik ook zeer jammer, zou voor die tijd echt een supermooi
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 04-12-2003 19:14 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
X-Isle is nu toch Far-Cry?bAdmuTs schreef op 04 december 2003 @ 19:12:
[...]
X-Isle - Is geloof ik wel uitgekomen maar dan onder een andere naam, weet alleen de naam ff niet meer
Total Annihilation 2 - Zijn ze geloof ik nu al een tijdje mee bezig (is alleen zeer weinig over bekent), een of ander koreaans bedrijf
Prey - Vind ik ook zeer jammer, zou voor die tijd echt een supermooispel gaan worden
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Volgens mij heb je helemaal gelijk
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Daar wacht ik ook nog op. Er zijn telkens wel rumoeren dat er weer iets gestart wordt, maar vaak blijkt het een hoax te zijn. Houd deze site in de gaten voor nog meer gefluisterMST_Morpheus schreef op 05 januari 2003 @ 02:53:
Space Quest 7, heb ik nog een trailer van liggen op mijn Space Quest colletie serie. Helaas nooit afgemaakt
Overigens zijn ook een paar fanversies in ontwikkeling, maar ook dat gaat maar heeeeel gestaag. Bijvoorbeeld http://www.sq7.org
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
JA3 schijnt al 1.5 jaar in productie te zijn, maar tot nu noch weinig van gehoord, ze konden dacht ik niemand vinden die het spel wil verspreiden ofzo
....ik wil JA3 NU!!!!!!
Deel 2 was echt BAGGER! van de bovenste plank, deel 1 daarentegen was zeer verslavend, dus als deel 3 kwa gameplay op deel 1 zal gaan lijkenIk zou wel ooit eens Destruction Derby 3 uit willen zien komen, na 1 en 2
[ Voor 28% gewijzigd door ScrooLoose op 04-12-2003 23:22 ]
Smiling as the shit comes down...
Star Trek: Borg Assimilator
8/3/01 - Activision has suspended development of this game
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
-- Altijd blijven prutsen --
[rml][ PC] Destruction Derby[/rml]Maximilian schreef op 04 december 2003 @ 20:03:
Ik zou wel ooit eens Destruction Derby 3 uit willen zien komen, na 1 en 2
Pardon??PlainStupid schreef op 04 december 2003 @ 23:20:
Deel 2 was echt BAGGER! van de bovenste plank, deel 1 daarentegen was zeer verslavend, dus als deel 3 kwa gameplay op deel 1 zal gaan lijken
Deel 2 roeleerde gewoon
[ Voor 39% gewijzigd door iets op 05-12-2003 03:22 ]
tvw
Dont work hard, just party!
Verwijderd
hum wat je daar zegt is niet waar want binnen kort worden er beta testen gedaan in amerika en in korea en japan. (helaas nog niet in europa.Bosmonster schreef op 04 december 2003 @ 16:53:
World of Warcraft
Ultima X: Odyssey
Dat was het wel zo'n beetje.. de rest is leuk voor tussendoor.
en er komen bijna wekelijks nieuwe dingen bij.
zoals screenshots,rassen,soorten units zoals caster melee.
Omdat dit topic over games gaat die gecancelled/bevroren zijn en dit is bij Battlefield Vietnam nou niet echt het geval geloof ikNitroTec schreef op 05 december 2003 @ 09:38:
Waarom hoor ik niemand over Battlefield Vietnam.......die gaat volgens mij echt wel roeleren !
jah, maar ik wou X-isle, niet Farcry
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar zijn ze wel mee begonnen maar gecancelled door licentieproblemen
Dont work hard, just party!
DOHHH!!NitroTec schreef op 05 december 2003 @ 12:06:
Lol, excuseer.........topic titel verkeerd gelezen.......
maaruh Halflife 2 had van mij al wel mogen uitkomen
dus...
Nee, zonder dollen, misschien zoiets als Fallout 3? Of bestaat dat al?
Zo ja, dan zou ik de naam ervan graag horen!
* LordMithril schopt P3PP3R..P3PP3R schreef op 05 december 2003 @ 13:00:
[...]
DOHHH!!
maaruh Halflife 2 had van mij al wel mogen uitkomen
lees zelf naast de topic titel de startpost ook eens
HL2 hoort niet in de lijst, die is niet gecanceld of bevroren.
@ Slash24, als het goed is zijn ze er mee bezig. althans ik dacht laatst zoiets gelezen te hebben. Weet het helaas niet zeker meer
[ Voor 18% gewijzigd door LordMithril op 05-12-2003 13:26 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
En ik doe mee aan Destruction Derby 3 & Duke Nukem Forever.
De laatste Duke nukem was echt sucks een beetje rondrennen op 2d vlak, echt helemaal niets aan, ik hoop echt dat er ooit nog eens zo'n leuke game uitkomt zoals de allereerste, ik was toen mega addicted en kon het gewoon niet meer met rust latenrobertos schreef op 05 januari 2003 @ 01:16:
mwa, ik denk dat de oldstyle Duke3D nooit meer zal herleven. Ook niet als het spel uitkomt, diezelfde sfeer kunnen ze nooit meer maken.
Verwijderd
Fallout 3 zou ik ook nog wel willen zien, maar die behoort eigenlijk niet in dit topic, aangezien ze er nog steeds mee bezig zijn, onder de project naam van buren, zie ook Het kleine Fallout 3 topic (let wel op, het is een vrij oud topic).slash24 schreef op 05 december 2003 @ 13:24:
Ik zou nog wel een vervolg willen van LEGO ISLAND
Nee, zonder dollen, misschien zoiets als Fallout 3? Of bestaat dat al?
Zo ja, dan zou ik de naam ervan graag horen!
Ik zou zelf ook wel graag een vervolg willen zien van Crusader: No Regret. Daar heb ik vroeger erg veel lol aan beleefd.
Bedoel je met de eerste Duke Nukem 3D? Want dat was de derde duke nukemCerielTjuh schreef op 05 december 2003 @ 14:07:
[...]
De laatste Duke nukem was echt sucks een beetje rondrennen op 2d vlak, echt helemaal niets aan, ik hoop echt dat er ooit nog eens zo'n leuke game uitkomt zoals de allereerste, ik was toen mega addicted en kon het gewoon niet meer met rust laten
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
uh.. de eerste (en 2de) Duke Nukem's waren platform games.CerielTjuh schreef op 05 december 2003 @ 14:07:
[...]
De laatste Duke nukem was echt sucks een beetje rondrennen op 2d vlak, echt helemaal niets aan, ik hoop echt dat er ooit nog eens zo'n leuke game uitkomt zoals de allereerste, ik was toen mega addicted en kon het gewoon niet meer met rust laten
Dus ook "beetje rondrennen op 2d vlak"
Bier, Whiskey en Metal!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Jazeker same 4 meVerwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:23:
Van mij had Dungeon Keeper 3 wel eens uit mogen komen
Deel 1 en 2 vond ik beide erg koel
Het spel is wel uitgekomen op de Xbox onder een andere naam, Deathrow.
Smiling as the shit comes down...
Schaadt het niet, dan baat het niet
Verwijderd
En die 5 jaar geleden al zou uitkomen ongeveer.
En Outcast 2 maar ik denk dat die nooit uit gaat komen
Duke denk ik trouwens ook niet, de hoop heb ik al opgegeven.
want ik zit nogsteeds te wachten op multiplayer mod van mafia
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Wow, ik ben dus niet de enige die dat spel gaaf vond. Aan het einde van het spel werd er zelfs gezegd dat er een ShadowRun 2 zou komen. Helaas lijkt het er op dat zowel de uitgever als de ontwikkelaars van het spel ShadowRun niet meer bestaan.GolbeZeromus schreef op 05 december 2003 @ 15:15:
Er had van mij wel een vervolg mogen komen van Shadowrun op de SNES.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
nee dat lijkt mij ook geweldig, ja2 heb ik echt dik lang gespeeld, ondanks alle bugsPlainStupid schreef op 05 december 2003 @ 18:32:
Hmm...... beetje teleurstellend dat weinig mesnen een vervolg op Jagged Alliance 2 willen zien...... ben ik nu echt de enigste ?
heb me een jaar vermaakt met de demo van deel 1 :x
Verwijderd
en ik kan dit positief beandwoorden.
Ik volg zelf alle forums dagelijks van interplay en er word hard aan gewerkt
Storyline is al klaar
Rules zijn klaar
alle perks traits en alles staat op papier
ze zijn nu net begonnen aan de engine graphics etc.
Sorry maar ik vind BG1 gewoon leuk
helaas krijg ik dun geon keeper 2 niet stabiel op win2K
Iseci
I know, ze hadden Duke Nukem Forever beter Duke Nukem Whenever of Neverever kunnen dopenVerwijderd schreef op 05 december 2003 @ 19:14:
Allereerst de opvolger van Duke Nukem3D, het spel waar ik al iets van 6 jaar op wacht als het niet al langer is.
En die 5 jaar geleden al zou uitkomen ongeveer.
En Outcast 2 maar ik denk dat die nooit uit gaat komen
Duke denk ik trouwens ook niet, de hoop heb ik al opgegeven.
He who controls the Spice, controls the Universe.
dit had deel2 moeten worden, met een veel cooler plot/sfeer dan de deel2 die we nu kennen.....
bij 80% ofzoiets mee gekapt en opnieuw begonnen
omdat de sfeer teveel op deel1 leek (dat willen we toch ook
maja in de loop vd tijd alweer een beetje in de vergetelheid geraakt, maar jaren terug heb ik hier tig petities en weet ik wat allemaal voor getekent zonder succes
PIII 800@804 Mhz
Die is al jaren uit (inclusief uitbreiding)
He who controls the Spice, controls the Universe.
In de trend van 'doorzagen op geweldige oude games' had ik graag nog een ontzettend mooie en uitgebreid vervolg op GTA2 gezien. Dus van bovenaf. Met veel detail en veel extra gedailleerde elementen (fietsen, dieren), features, mogelijkheden (gebouwen binnen) en wapens. En een versie die WEL goed online te spelen was.
Hetzelfde verhaal geldt eigenlijk voor worms. Los van het feit dat ze Worms prima naar een 3D wereld hebben getransformeerd (in welk opzicht hadden ze het beter kunnen doen) had ik graag nog een mooiere en uitgebreidere 2D versie van Worms gezien. (En dan dus niet 2 keer hetzelfde spel uitbrengen; Worms Armageddon + Worms World Party
En waarom is er geen pc-variant van het bordspel Scotland Yard?
Tot zover wat er op dit moment in me op kwam...
R.I.P
Heb me heel erg vermaakt met deel 1, en toen het nieuws uitkwam dat er een deel 2 zou komen was ik heel blij. Maar helaasch
Verwijderd
Nope, ik zou ook graag een vervolg op JA2 willen zien. Dat spel heb ik echt veel gespeeld, ook nu nog. Beetje jammer van alle bugs (vooral in de nl versieScrooLoose schreef op 05 december 2003 @ 18:32:
Hmm...... beetje teleurstellend dat weinig mesnen een vervolg op Jagged Alliance 2 willen zien...... ben ik nu echt de enigste ?
En toen werd Black Isle Studios opgehevenVerwijderd schreef op 06 december 2003 @ 18:44:
er was iemand die vraagt of fallout 3 nog ging uitkomen
en ik kan dit positief beandwoorden.
Ik volg zelf alle forums dagelijks van interplay en er word hard aan gewerkt
Storyline is al klaar
Rules zijn klaar
alle perks traits en alles staat op papier
ze zijn nu net begonnen aan de engine graphics etc.
Is HL2 gecanceld? NEEik vraag het me gewoon af.. welke games zat jij echt op te wachten en schold je iedereen verrot toen je hoorde dat ie gecanceld was? of op welke wacht je nog steeds maar weet je niet meer of ze nog bezig zijn?
vertel ook ff wat voor game het werd/zou worden.
Weet je niet meer of ze er nog mee bezig zijn? NEE
Kom op, lees eerst of post niks.
Lees die post hierboven eens.. en de start post..Champy2004 schreef op 23 december 2003 @ 11:53:
Red Alert 3 > Red Alert 2 was geweldig. Zeker 1,5 jaar online zitten gamen!
Need For Speed : Underground II > NFS:U was geweldig heb hem nu haast 3x uitgespeeld. Dus w8 met veel vertrouwen op Deel II.
NFSU2 is niet gecanceld en het is vrijwel zeker dat ie gaat komen dus hoort ie niet in dit topic thuis
RA3 mag wel weer aangezien westwood niet meer is
Mischien dat EA het nog wel maakt maar ik vrees van niet..
en dankzij die stunt hoort C&C Tiberian Twilight hier ook thuis
Bier, Whiskey en Metal!!
Misschien in Arena deel 4
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Volgens mij ontwikkelt FASA nu voor MS. Zal nog eens zoeken naar die gasten.MetroidPrime schreef op 06 december 2003 @ 17:24:
[...]
Wow, ik ben dus niet de enige die dat spel gaaf vond. Aan het einde van het spel werd er zelfs gezegd dat er een ShadowRun 2 zou komen. Helaas lijkt het er op dat zowel de uitgever als de ontwikkelaars van het spel ShadowRun niet meer bestaan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
(al genoemd)
gabriel knight 4, fallout 3 (in genoemd topic staat dat ie gediscontinued wordt
edit: LBA3 (krijg 2 niet meer aan de praat onder xp
[ Voor 20% gewijzigd door SilentStorm op 23-12-2003 14:42 ]
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Ooit nog aan zo'n petition meegedaan, maar had zoals verwacht geen zin
En Babylon 5, daar zat ik ook met smart op te wachten
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 14:49 ]
Wow, idd, supergoed spel was datMetroidPrime schreef op 06 december 2003 @ 17:24:
[...]
Wow, ik ben dus niet de enige die dat spel gaaf vond. Aan het einde van het spel werd er zelfs gezegd dat er een ShadowRun 2 zou komen. Helaas lijkt het er op dat zowel de uitgever als de ontwikkelaars van het spel ShadowRun niet meer bestaan.
Ik hoop dat er ooooooit een vervolg van komt
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
of heb je ergens een bericht van blizzard gezien dat ze em niet gaan maken
overigens is fallout 3 naar onzeker gegaan..
Hij is officieel gecanceld maar er schijnen nog een paar mensen mee bezig te zijn aangezien de engine al af was en er alleen nog levels gemaakt moesten worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:34 . Reden: Quote weg ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar een Rune 2, gebaseerd op b.v. de nieuwste Unreal engine. Wauw, dat zou cool zijn... En er zitten toch best veel mensen op te wachten, jammer genoeg heeft deel 1 niet of niet voldoende winst gemaakt dus helaas...
FASA had inderdaad wel iets met spel te maken, ze hebben het alleen niet ontwikkeld. Het spel werd ontwikkeld door het Australische Beam Entertainment. Ik heb geen spellen kunnen vinden van Beam Entertainment van na 1999, hun N64-poort van Carmageddon lijkt hun laatste spel te zijn.GolbeZeromus schreef op 23 december 2003 @ 14:05:
[...]
Volgens mij ontwikkelt FASA nu voor MS. Zal nog eens zoeken naar die gasten.
FASA is tegenwoordig inderdaad onderdeel van Microsoft. FASA heeft ook nog steeds de rechten om ShadowRun spellen te maken(kijk maar eens op http://shadowrun.com). Volgens de laatste geruchten zijn FASA en Bungie momenteel samen bezig ShadowRun II voor de X-Box 2 te ontwikkelen! Hopelijk wordt het spel een directe opvolger van het SNES-spel en niet een spel dat een andere verhaallijn heeft, Jake Armitage heeft zijn volledige geheugen namelijk nog niet terug!!!
[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 23-12-2003 22:00 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Outlaws 2
Giants 2 (weet niet of die inmiddels in ontwikkeling is, want er waren ooit geruchten over)
Full Throttle 2 (R.I.P. is helaas bekend geworden enige tijd terug)
Duke Nukem Forever (Al die uitstel die rondom deze game is vind ik niet veel belovend)
http://www.gamer.nl/nieuws/19482
Verwijderd
Is Quake 4 gecanceled? Nee. Is er ooit aan Age of Empires 3 begonnen en daarna gecanceld? Nee. Gaat dit topic over spellen die je ooit zou willen zien? Nee
Het gaat _alleen_ maar over spellen waar ooit aan begonnen is, maar die nooit uit zijn gekomen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:33 ]
En ja Cavedog was destijds bezig met een FPS die nooit is uitgekomen hadden ook maar heel weinig code geschreven toen ze moesten sluiten
Daarnaast wilde ik dol graag Epilogue finished zien. Het spel had alles in zich om de RTS wereld in een nieuwe revolutie te gooien. Ze waren al best ver, maar kregen geen support van uitgevers waardoor ze op moesten doeken
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Beloofde een heel erg uitgebreide space mmorpg te worden, die op papier alle andere spellen in het genre ging verslaan, helaas is de laatste post op de webpage van feb 2002, dus dat zegt al genoeg..
http://www.3rdworld.cc/ (merkwaardig genoeg nog steeds online)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Epilogue gecanceld?Hakker schreef op 25 december 2003 @ 09:31:
Total Annihilation 2 (gelukig zijn ze ermee bezig. Hopelijk wordt het net zo goed als deel 1)
En ja Cavedog was destijds bezig met een FPS die nooit is uitgekomen hadden ook maar heel weinig code geschreven toen ze moesten sluiten
Daarnaast wilde ik dol graag Epilogue finished zien. Het spel had alles in zich om de RTS wereld in een nieuwe revolutie te gooien. Ze waren al best ver, maar kregen geen support van uitgevers waardoor ze op moesten doekeneen groot gemis voor de nederlandse gamesindustrie.
Die leek me echt leuk
Bier, Whiskey en Metal!!
Is al ruim een jaar van de baan. Geld was gewoon op en andere bedrijven zagen er schijnbaar geen heil in.Lord_Mithril schreef op 25 december 2003 @ 10:24:
[...]
Epilogue gecanceld?damn
Die leek me echt leukgelukkig zijn ze idd met TA 2 bezig.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9