Toon posts:

televisie 55 of 63 cm

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv maar hier in de buurt (Noord-Holland west) is er eigenlijk geen goedkope goede beeld/audio zaak. Hebben jullie een idee waar ik heen kan gaan? De kant van Flevoland of Utrecht is niet erg. Als ik online kan bestellen zou het helemaal mooi zijn. Toevallig weet ik een zaak in Almere genaamd apollo, die achijnt goed en goedkoop te zijn maar er zullen er vast meerder zijn.

maak reclame voor je audio/beeld zaakje bij je in de buurt om me te helpen.

owjaa ik zoek iets van 55 cm helemaal flat, stereo, teletekst paginageheugen en extra's. Er zijn modellen van Philips, Jvc, Sony, Panasonic, Samsung, Daewoo en vele anderen.

Nu alleen de zaak nog :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45

Shunt

Boe

gouden gids :?

[ Voor 8% gewijzigd door Shunt op 04-01-2003 21:32 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48

JWO

expert ?

Verwijderd

Topicstarter
daar staan toch geen prijzen in van de des betreffende zaak?

Verwijderd

Topicstarter
expert hebben we hier ook wel die is duur. ZIjn er geen online zaakjes die mooie aanbiedingen hebben, ik heb me al scheel gesearchedddd

Verwijderd

Ga gewoon een keer de stand in en loop verschillende winkels af. Vergelijk prijzen en modellen en haal 'm dan bij de goedkoopste. En die berg foldermateriaal die je elke week door je gleuf gestouwd krijgt wil je weleens op aanbiedingen wijzen.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

www.elcheapo.nl :?

En waarom zou ik reklame maken voor een zaakje bij mij in de buurt, als dat jou meer geld aan reiskosten oplevert?

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
ja en daar ben ik dus al geweest, ik ben in dat leuke stadje Hoorn geweest maar ze zijn allemaal net zo duur. Ik denk dus dat in de grote stad ergens zaakjes zijn die veel goedkoper aanbieden maar natuurlijk nooit adverteren in mijn straat. Ik wil best een stukje reizen

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15
Kijk ff hier:
http://www.kieskeurig.nl/...skeurig.nsf/document/tele

Daar staat onderin een lijstje met winkels (meer dan je hier zult horen) waar je de prijzen van kunt opvragen. Loop ook de gouden gids ofzo ff af voor winkels in je buurt, nee daar staan geen prijzen in, maar je kunt gerust bellen ;). Daarnaast is een beetje onderhandelen ook niet verboden en kun je er altijd wel wat van af krijgen.

verder valt dit een beetje onder een 'waar vind ik dit goedkoop' topic

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.