[nview] Geeft niet opties die ik wil???

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Ik heb windows 2000 pro met de 41.09 detonators. Ik heb 2 monitoren; een philips brilliance 109p20 19" en een 17" Vision Master 1403.

Ik heb hiervoor windows XP gehad en dan kon ik de ene monitor op 1280x1024 zetten en de andere monitor op 1024x768. Echter, ik heb nog maar 1 monitor geinstalleerd staan in device manager en ik verwacht dat dat ervoor zorgt dat ik nu alleen maar mijn desktop kan extenden op dezelfde resolutie. Ik krijg dan ook een ander scherm dan eerst...zie screenshot. Eerst kreeg ik namelijk gewoon 2 monitoren te zien die ik apart kon instellen... :{. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kreator/display.jpg

Oh..ik zou trouwens niet weten hoe ik een 2e monitor moet installeren als er al 1 is geinstalleerd...volgens mij lukt dat niet zomaar...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

verwend nest!! :P je kan niet alles naar je eigen hand zetten!! :P

nah.dit wel ;)
als je dualhead (zo genoemd) wilt, dan moet je de andere monitor eens wat beter aansluiten joh! ;) hij moet automatisch een 2e monitor hierboven weergeven!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• kreator

kreator

Topicstarter
Gitaarwerk schreef op 04 January 2003 @ 20:24:
verwend nest!! :P je kan niet alles naar je eigen hand zetten!! :P

nah.dit wel ;)
als je dualhead (zo genoemd) wilt, dan moet je de andere monitor eens wat beter aansluiten joh! ;) hij moet automatisch een 2e monitor hierboven weergeven!
Die zit toch echt wel goed aangesloten...hij herkent em ook wel....ik heb nu beeld op beide monitoren....hij installeert alleen geen 2e monitor, dat is het vage?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kijk ook even onder advanced bij de nview instellingen, kun je daar niet het een en ander aangeven?

av -> vb

Mijn Home Cinema in aanbouw

• kreator

kreator

Topicstarter
maakt het nog uit dat ik de driver pas installeer als ik beide monitoren al heb ingeplugged? Hij herkent namelijk nu de monitor dus niet die op de 'vage' (newbie :P.) aansluiting zit en die op de standaard vga aansluiting wordt wel gezien als monitor...

• kreator

kreator

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op 04 January 2003 @ 20:30:
Kijk ook even onder advanced bij de nview instellingen, kun je daar niet het een en ander aangeven?

av -> vb
Ja...maar niet die instelling... Die kun je alleen instellen als ie beide monitoren herkent volgens mij...
Als ik trouwens op 'monitoren detecteren' klik, krijg ik geen extra monitor...

• kreator

kreator

Topicstarter
Heeft er nog iemand tips hoe ik een 2e monitor onder windows 2000 kan installeren, die niet automagisch wordt herkend? Het wil me maar niet lukken... :{.

• Pollewob
  • Niet online
NIET je topic binnen 24h kicken!

En heb je het al eens geprobeerd met andere drivers?

[ Voor 23% gewijzigd door Pollewob op 05-01-2003 14:00 ]

• kreator

kreator

Topicstarter
Pollewob schreef op 05 januari 2003 @ 13:58:
NIET je topic binnen 24h kicken!

En heb je het al eens geprobeerd met andere drivers?
Ok, sorry... :P.

Ik heb zojuist andere drivers geprobeerd en dat mocht niet baten. Ik heb het wel opgelost... :D.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kreator/werkt.jpg

Er moest nog een vinkje aan dat ie de beide invoeren als aparte monitoren moet zien...onderste vinkje dus...stond ergens helemaal verborgen onder 'desktop utilities'.. :{.
Pagina: 1