Zoek opdrachten doen het niet?????

Pagina: 1
Acties:

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 12:33
Ha die mensen,

De beste wensen allemaal nog!

Ik zit ff met een probleempje........
Sinds een 3 weken een ADSL surfer, maar nu is er een raar dingetje aan de hand, namelijk: als ik bijvoorbeeld op www.aua.com een zoek opdracht wil doen (dus van de ene plaats naar de andere) dan doet hij d'r eeuwen over om te laden, en na een minuut of 2 stop die d'r mee en krijg ik dat standaard bericht "Bewerking is afgebroken"
Tevens kan ik geen site's bezoeken met de url: http://go.to of http://surf.to......best wel lastig opzich.

Heeft iemand suggesties wat het kan zijn?

_/-\o_

Groeten,

Evert

The sky is the limit

Verwijderd

Hoi. Heb je wellicht een firewall lopen die dingen blokkeert? Het lijkt me in ieder geval sterk dat je ISP de oorzaak is van deze foutjes. Geef eens wat meer informatiie. Welke sites kan je precies niet bezoeken? Wie is je ISP?

Je hoeft overigens niet de groeten te doen. Tweakers doen elkaar altijd de groeten, alsdus de faq. Lees die even en deze. Welkom op GoT trouwens. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 19:12 ]

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 12:33
Hi Rubenski,

Ok m'n ISP is XS4all (basic abo)
En ik gebruik een E-tech ADSL modem/router + 4 poorts switch, dus ook een firewall (Annex B ).
Over de sites die ik niet kan bezoeken.......voornaamelijk site met grote databases, zoals die van vliegtuigmaatschappijen (waar ik dus veel zoek) en alle site met een V3 URL dus van surf.to/, of go.to/

groeten,

Evert

[ Voor 8% gewijzigd door EasyJet op 04-01-2003 21:30 ]

The sky is the limit

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb asdl basic van XS4ALL.. en gene problemen!

heb je al geprobeert je router er tussenuit te halen en kijken of het dan beter wordt ?

[ Voor 80% gewijzigd door Fish op 04-01-2003 22:02 ]

Iperf

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08

Groeten terug *D

Nee, ff serieus. Wij tweakers groeten elkaar als vanzelf, het is niet nodig om het onder elke post te plaatsen :)

Ontopic:
Probeer eens een andere DNS. Het lijkt me vreemd dat de xs4all dns dit doet, maar je weet maar nooit.
Hier kun je een andere DNS vandaan halen: [rml][ DNS Servers] Overzicht[/rml]