Verwijderd
Typ alles eens over, ik ken deze code nog niet
[ Voor 24% gewijzigd door Strider op 04-01-2003 17:03 ]
BlaBlaBla
J komt na de I dus dan is het een nieuwereVerwijderd schreef op 04 January 2003 @ 17:05:
Zeker dat het een J is en geen I ? Waar heb je die proc gekocht ?
BlaBlaBla
Zeker?Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 17:11:
Het is een TBred A....
BlaBlaBla
Dit klopt. Maar AJUGA? Die wil ik ook dan! Dat moet een week 50 zijn ofzo! Ik heb een week 49 AIUGA T-Bred A dus T-Bred A week 50 ofzo?? Wel kewl als het een T-Bredje is!Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 17:13:
Jah, de laatste letter van de code is toch een A? Anders was dat een B geweest...
Maar zit er een stickertje op? Of staat het op de core? Anders heb je gewoon een Palomino!
Verwijderd
Helaas is de topicstarter er niet want het zou wel interessant zijn om de hele code te weten zodat we alle specs hebben...
Helaas is die processor niet meer bij me want hij was voor een vriend van me
(Ik kan helaas dus nie meer die code helemaal checke)
edit: Het was btw wel een rechthoekige core, dus in mijn ogen zegt dat; Thoroughbred
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 19:42 ]
offtopic: Schadevergoedingen naar aanleiding van deze mail worden gelijk de prullebak in gedeponeerd
Verwijderd
Bij Alternate ligt ie er geen week nee, maar alternate moet zijn proc's ook ergens vandaan halen....Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 19:49:
Tja....Ik denk nie dat ze (incl. ik) voor je naar de code op de core gaan kijkemaar aangezien het verloop van processoren nogal groot is kan je ervan uitgaan dat je bij Alternate een processor krijgt die er nog geen week ligt....
offtopic: Schadevergoedingen naar aanleiding van deze mail worden gelijk de prullebak in gedeponeerd
In bijna geen een winkel ligt een proc er langer als 2 weken, toch zijn alle nu verkochte proc uit week 45,46 en 47... de rest is heel zeldzaam omdat ze bij de leverancier van de benelux best een tijdje hebben gelegen omdat ze eerst voorraad bouwen voordat ze gaan leveren aan winkels...
Maar topicstarter, post ajb ff de hele code...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:27 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb ff gegoogled voor deze stepping. Maar liefst 1 (bruikbaarVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 22:38:
ADUAX, waar hoort die code bij? is een 2200+, maar is dat altijd een Tbred?
Een quote van de finse site:
"3545 Amd Athlon XP 2400+ bulk 0.13u 266MHz prosessori Socket-A kantaan (Thoroughbred). 2.0GHz nopeudella, AXDA2400DKV3C / ADUAX"
Het is dus een Thoroughbred dat is zeker. Volgende conclusie: er is ook een 2400+ versie (duh...
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Verwijderd
Volgens mij is dat een Palomino hoor, mijn oude Palomino had een code AXIA, deze dus AXDA of ADUAX, lijkt me sterk dat het een thoroughbred is, dat is dan wel een hele vreemde code....Tweeke schreef op 04 januari 2003 @ 23:05:
[...]
Heb ff gegoogled voor deze stepping. Maar liefst 1 (bruikbaar) resultaat.
Een quote van de finse site:
"3545 Amd Athlon XP 2400+ bulk 0.13u 266MHz prosessori Socket-A kantaan (Thoroughbred). 2.0GHz nopeudella, AXDA2400DKV3C / ADUAX"
Het is dus een Thoroughbred dat is zeker. Volgende conclusie: er is ook een 2400+ versie (duh...). Maar veel wijzer wordt ik er ook niet van...
Maar post nou eens een keer de hele codes, daar hebben we veeeeeeeeeeeel meer aan
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 01:20 ]
Maar nu jullie toch allemala zo driftig aan het posten zijn hier in deze thread, dan kunnen jullie vast wel even deze vraag beantwoorde
Welke nummertjes moet ik op letten om een zo overclockbare proc ertussenuit te pikken? is het gewoon zo dat degene die het hoogste weeknummer heeft de beste is? Zo ja waar staat dat nummer? Of iets anders?
heb hier nog wel een duron 950 liggen, die zwaar oc-ed moet gaan worden. tot hoever gaat ie denken jullie?
1
2
3
| D950AUT18 ANDA 0133DPCW Z9707520529 |
veel plezier dr mee
1
2
3
| AX2000DMT3C AGOIA 0205WPAW Y7855130463 |
Een AGOIA-Y dus. De search leerde me dat die over het algemeen wel goed oc'baar zijn. Aangezien mijn moederboard niks qua overclocken ondersteunt (Tyan S2466n-4M) kan'ie alleen met cpuFSB omhoog gekrikt worden, op standaart voltage. Max wat ik haal is echter maar 2000+ @ 2200+ (dus 1667 @ 1800MHz), op 40 graadjes (watergekoeld). Vrij bagger dus, maar waar zou dat aan liggen? Voltage probleem (staat wel standaart op 1.85V... rare jongens, daar bij Tyan
Verwijderd
Je hebt die code toen toch opgeschreven, en ik had al gezegt dat je de hele code moest posten, en dan post je weer alleen de core code... Ik zei het gewoon voor in de toekomst als je iets wilt weten post dan de gehele codeVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 01:44:
Thorry als je nou ff normaal leest dan had je al lang gezien dat die processor bij een vriend van me is.....
Maar nu jullie toch allemala zo driftig aan het posten zijn hier in deze thread, dan kunnen jullie vast wel even deze vraag beantwoordeIk ga dinsdag een 2200+ halen (bij Alternate) en aangezien ik daar werk kan ik dus uitkiezen welke ik koop
![]()
Welke nummertjes moet ik op letten om een zo overclockbare proc ertussenuit te pikken? is het gewoon zo dat degene die het hoogste weeknummer heeft de beste is? Zo ja waar staat dat nummer? Of iets anders?
Maar je kan met google ook heel wat vinden natuurlijk maar het gaat idd om het weeknummer ook gaat het om de laaste letter van de core code, is dat een B dan heb je een Thoroughbred B en die zijn beter te overclocken voor de rest is het zo hoe hoger het weeknummer hoe beter over te clocken...
Week code staat in de onderste regel aan de linkerkant, staan eerst wat letters met specs, daarna staat er 0241 ofzo, dan heb je er een uit week 41, staat daar dus 0250 dan zit je goed. Staat er 03 (wat onmogelijk is denk ik, zo hoog is de doorvoer niet) dan zit je helemaal goed.
Maar denk eraan he? Post de hele code hier dat we alle specs hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 14:57 ]
Ik zal dinsdagavond gelijk die code posten van men 2200+. Ik ga eens even een mooie uitkiezen
edit: de HELE code
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 18:48 ]
Verwijderd
AXDA staat zowat op alle procs namelijk. Want das het typenummer
Edit:
Ow ennuh, week 51 is pas Tbred B. Week 50 kan ook als je mazzel heb, maar dat zou dus ook nog een A kunnen zijn. Week 51 is B, gegarandeerd. Vanaf 11 dec. maken ze alleen nog maar B's (11 dec is week 50).
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:06 ]
Iemand enig idee hoeveel weken wachten voordat ik d'r die Thoroughbred-B op kan gooien ??
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()