Toon posts:

Logitech MX700 - Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Logitech MX700 (draadloos) maar nu valt het op dat bij b.v. Unreal Tounament het niet helemaal gaat zoals het moet gaan.
Vaak als ik schiet dan blijft daargaan hij schieten terwijk ik al lang de knop heb losgelaten en dat is niet leuk als je bij een muur staat. En je ammo raakt ook snel op. Hoort dat bij deze muis?

Ten tweede krijg ik maar niet dat scrollwiel in werking bij dit spel.

verder alle recente windows updates en logitech muissoftware.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:19
Om dat scrollwiel in werking te krijgen moet je volgens mij de logitech software van je systeem afhalen, wellicht dat dat je andere problemen ook op zou lossen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:43

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SPV

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

't is een bekend probleem (dat van die scroll wheel) als ik het goed heb begrepen zijn ze bij logitech hard bezig om dat te verhelpen... Hou de logitech site maar in de gaten voor software updates

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat heb ik begrepen van dat scrollwiel, maar van dat schieten vindt ik heel raar, want hij houdt in principe niet op totdat ik weer op de schietknop druk.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:29:
ja, dat heb ik begrepen van dat scrollwiel, maar van dat schieten vindt ik heel raar, want hij houdt in principe niet op totdat ik weer op de schietknop druk.
Heb ik ook last van gehad, maar sinds eergisteren heb ik de Microsoft IntelliMouse drivers geinstalleerd, en tot nu toe gaat het prima. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Laten we even duidelijk zijn:
Het scrollwiel probleem met MouseWare IS verholpen in MouseWare 9.75!
Gewoon eerst je oude MW eraf knallen, reboot, nieuwe erop, en klaar. Werkt hier prima met een iFeel en een Dual Optical.

Als je een oudere versie van MW gebruikt, stel je MW dan zo in:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Logitech_MouseWare.JPG
^^ met name de scroller instellinen :+

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

En toch heb ik ook soms last van hetzelfde probleem als de topicstarter: ik blijf maar doorschieten terwijl ik de knop helemaal niet heb ingedrukt. Pas als ik weer op de juste muisknop heb gedrukt, wordt er het vuren gestaakt :?

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 04 January 2003 @ 19:40:
Laten we even duidelijk zijn:
Het scrollwiel probleem met MouseWare IS verholpen in MouseWare 9.75!
Gewoon eerst je oude MW eraf knallen, reboot, nieuwe erop, en klaar. Werkt hier prima met een iFeel en een Dual Optical.

Als je een oudere versie van MW gebruikt, stel je MW dan zo in:

^^ met name de scroller instellinen :+
vreemd, ik heb versie 9.75 302 maar ik krijg niet wat jij hebt. Ik kan alleen het aantal regeltjes instellen dat hij mag scrollen.

Verwijderd

dit al geprobeerd? Lost in ieder geval scroll probleem op denk.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dat schieten probleem had ik gisteren met Serieus Sam ook, oorzaak was dat de batterij niet echt vol meer was, en het was dan ook opgelost door de ontvanger wat dichterbij te zetten (en de muis op te laden natuurlijk)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 14:09:
dit al geprobeerd? Lost in ieder geval scroll probleem op denk.
Die werkt alleen in Windows 98 en ME voorzover ik weet...

bterkuile: Die screenshot komt uit 9.73 als ik het goed heb, in 9.75 heb je sommige settings inderdaad niet meer.

Overigens: het probleem ligt niet bij Logitech maar bij MS, Logitech had (heeft :+) problemen met het scrollen, en vroeg MS om hulp, maar die wilde ze niet geven :/

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 05-01-2003 16:54 ]

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Rafe schreef op 05 januari 2003 @ 16:53:
[...]

Die werkt alleen in Windows 98 en ME voorzover ik weet...

bterkuile: Die screenshot komt uit 9.73 als ik het goed heb, in 9.75 heb je sommige settings inderdaad niet meer.

Overigens: het probleem ligt niet bij Logitech maar bij MS, Logitech had (heeft :+) problemen met het scrollen, en vroeg MS om hulp, maar die wilde ze niet geven :/
Ehm ... :
Software voor
Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse

Titel: Muis-registerbestand voor gamers Versie:
Platform: Windows XP, Windows ME, Windows 2000, Windows NT, Windows 98
N.b. Ik had het probleempje ook op ME... heeft het wel verholpen ;)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

mouse ware uninstallen en de MS drivers gebruiken helpt vaak wel, dat reg bestandje was voorheen altijd alleen voor Win9x maar zo te zien nu ook voor NT4/5. soms werken andere instellingen en/of drivers ook... ik had het probleem ook, maar na een driver update nergens meer last van.

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Eerder vertelde ik dat ik het probleem had ...
Check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/681919

MW | BF1 Stats

Pagina: 1