[MOHAA : Spearhead] Logitech MX700

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ik gebruik Win ME (geen opmerkingen hierover ajb ;) , dit gaat asap veranderen)
en heb vorige week de MX700 aangeschaft ...
Werkelijk een super muis ... _/-\o_
Echter in MOHAA : Spearhead, als ik dan het scroll knopje gebruik om van wapen te wisselen ... dan flipt ie helemaal ...
Ik kan wel lopen, maar als ik met de muis beweeg, dan wisselt hij continue van wapens ...
Als ik dan vervolgesn op een knop druk van de muis (met een vierkantje, deze zit boven op de muis) dan stopt ie met flippen ...
Maar zodra ik weer ga scrollen, dan begint het weer van voren af aan :?

Als ik niet de scroll knop maar de nummers gebruik van het toestenbord, is er geen probleem ... (gelukkig :) )
Iemand ook dit probleem :?
Zo ja, hoe los ik dit op :)

N.b. Niet over drivers beginnen, die heb ik erbij gekregen :+ (op cd)

MW | BF1 Stats

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Zephyer schreef op 31 december 2002 @ 09:27:
N.b. Niet over drivers beginnen, die heb ik erbij gekregen :+ (op cd)
Zulk soort problemen liggen toch meestal daaraan. Probeer de nieuwste drivers van internet. (Of wat oudere als je al de nieuwste hebt).

The devil is in the details.

• Zephyer
MaRc0 schreef op 31 December 2002 @ 09:55:
[...]
Zulk soort problemen liggen toch meestal daaraan. Probeer de nieuwste drivers van internet. (Of wat oudere als je al de nieuwste hebt).
Gedaan... (met 56kbps... :( ) niet gewerkt :/

MW | BF1 Stats

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Zephyer schreef op 31 december 2002 @ 09:57:
[...]

Gedaan... (met 56kbps... :( ) niet gewerkt :/
Als je dat al had gedaan had je dat moeten zeggen :P
Maar je hebt dit alleen maar bij MoH:AA? En je hebt alle driverinstellingen en muisinstellingen in het spel goed staan?

The devil is in the details.

• Zephyer
MaRc0 schreef op 31 December 2002 @ 09:59:
[...]

Als je dat al had gedaan had je dat moeten zeggen :P
Maar je hebt dit alleen maar bij MoH:AA? En je hebt alle driverinstellingen en muisinstellingen in het spel goed staan?
Ja sorry... moest ik iid ff erbij zetten... was al een lap tekst ... ;)
Ik ga het morgen nog ff bekijken met SOF 2 ... ik heb nl. alleen spearhead gespeeld, moest deze nl. uitspelen :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

probeer het inderdaat ook ff met SOFII of een ander spel met de Q3 engine... en als je daar het probleem ook hebt, gooi dan gewoon alle muis drivers eens weg (gebruik de standaart windows drivers) en kijk of je het probleem nog hebt

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Inderdaad , probeer het maar eens zonder drivers...de muizen van logitech zijn inderdaad prima, maar ik heb al diverse keren een probleem gehad met de drivers, die zijn vaak pokke slecht...nu dus maar een MS intelli en geen probs meer

xMouse

Verwijderd

je moet ff een plugin downloaden speciaal voor games en het gebruik van scrollen hierin. Is te vinden op de logitech site, maar die is op dit moment down bij mij, game_whl heet het bestandje, is iets van 29 kb. Is veelvoorkomend probleem in dit soort games, had het ook met me dual optical is nu opgelost :)

Verwijderd

damn jah natuurlijk hij gebruikt ME :) dat zal je probleem oplossen jah, game_whl.reg

Verwijderd

Site deed het weer, dit moet je ff downloaden en dan moet het werken. Is voor alle muizen hetzelfde.

• Zephyer
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 13:11:
Site deed het weer, dit moet je ff downloaden en dan moet het werken. Is voor alle muizen hetzelfde.
Hmmm ... :)
Gedownload op m'n werk... ga deze versturen naar huis...
Heb echter een kabel breuk thuis, (hoorde dit net) dus weet niet wanneer ik em kan proberen ...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

ff op floppy anders?

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik heb spearhead dus geinstalleerd , alleen nu is mijn probleem dat ik deel 1 niet meer kan opstarten en ook niet meer bij mijn oude savegames kan.
In spearhead kan ik ook geen optie vinden om de oude levels van MOHAA AA nog een keer te spelen.
Wie heeft er hier ook problemen mee?

Verwijderd

makkie, heb je ze dwars over elkaar heen geinstaleerd? dan heb je een probleem ja, maar een reinstall van AA, in een andere directory dus, en ff je saved games uit je oude folder kopieren zal denk ik wel werken... echter is dit een ander probleem dan de topic starter heeft, een eigen topic was handiger geweest

• Zephyer
makkie schreef op 31 December 2002 @ 17:40:
Ik heb spearhead dus geinstalleerd , alleen nu is mijn probleem dat ik deel 1 niet meer kan opstarten en ook niet meer bij mijn oude savegames kan.
In spearhead kan ik ook geen optie vinden om de oude levels van MOHAA AA nog een keer te spelen.
Wie heeft er hier ook problemen mee?
Dit komt doordat je de MX700 hebt geinstalleerd :D ;)

MW | BF1 Stats

• Zephyer
Ok dan ... het heeft gewerkt ... dankzij de link (en dan natuurlijk de exe ;) )

MW | BF1 Stats

Pagina: 1