Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
idefix en obi... eergister weggegaan, vandaag gisteren gejoined... En allebei nix gedaan.. vaag 
Verder iedereen gefeliciteerd met zijn/haar mijlpaal
Edit: en ik heb daarnet mijn 1 GHz Duron ingebouwd... ga ik weer ietsje sneller
Verder iedereen gefeliciteerd met zijn/haar mijlpaal
Edit: en ik heb daarnet mijn 1 GHz Duron ingebouwd... ga ik weer ietsje sneller
[ Voor 28% gewijzigd door Thanatos op 04-01-2003 15:34 ]
Verwijderd
Bla tjah wat er hier allemaal gebeurd snap ik ook nix van
of toch

of toch

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 11:49 ]
Mooh
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Derrie gefelici met je mijlpaal.
De top 10 komt al in zicht (morgen?)
Idd. beetje vaag gedoe van Idefix en Obi.
Als ze nou ook nog eens wat deden........
De top 10 komt al in zicht (morgen?)
Idd. beetje vaag gedoe van Idefix en Obi.
Als ze nou ook nog eens wat deden........
Derrie gefeliciteerd met je mijlpaal!! Nog ff ToeT inhalen
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Denk niet dat ze daar zo van onder de indruk zullen zijn hoorJustMe_ schreef op 04 januari 2003 @ 12:23:
Derrie gefeliciteerd met je mijlpaal!! Nog ff ToeT inhalen
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Tis voor Derrie toch leuk om in de top10 te staan lijkt me. Dat ToeT op zich meer cpu power heeft weet iedereen wel, maar goed het gaat erom wat je laat zien en bij TSC laat ToeT niet meer zoveel van zich zien.Wessie schreef op 04 januari 2003 @ 17:58:
[...]
Denk niet dat ze daar zo van onder de indruk zullen zijn hoor
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
ik heb mn comp overnieuw geinstalleerd en nu istie niet meer fucked up (mn start menu opend weer meteen inplaats van na 23 sec <=== is geteld
)
dus ik ga als het goed is ook weer sneller
maar daar gaat DPC pas iets van merken na een paar maanden want de comp waar ik het over heb is niet deze waarmee ik de 1800+ op heb
jullie gaan het wel zien
dus ik ga als het goed is ook weer sneller
maar daar gaat DPC pas iets van merken na een paar maanden want de comp waar ik het over heb is niet deze waarmee ik de 1800+ op heb
jullie gaan het wel zien
weer zo'n hoog IQ post van yakuza
Verder NC @ 82......fear us
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Pagina: 1