Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
woei een mijlpaaltje voor tigz
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Jazekrs de 25.000 Grens als tweede gepasseerd! YES !
Kippie kom op, Laten we er een wedloop van maken !
Kippie kom op, Laten we er een wedloop van maken !
Ik kan jullie tempo niet bijhouden hoor 
Ik heb nu constant 4 pc's aanstaan en het zit er niet in dat dat er meer kunnen worden.
Ik probeer wel, maar wil verder niet echt lukken.
Maar met een 3e plaats ben ik ook wel tevreden hoor.
Tenmiste nog ergens waar ik in de top mee kan doen.
Ik heb nu constant 4 pc's aanstaan en het zit er niet in dat dat er meer kunnen worden.
Ik probeer wel, maar wil verder niet echt lukken.
Maar met een 3e plaats ben ik ook wel tevreden hoor.
Tenmiste nog ergens waar ik in de top mee kan doen.
[ Voor 25% gewijzigd door DPCKippie op 03-01-2003 10:51 ]
gefeli TigZ!
Hoewel we in de top 10 staan is het natuurlijk leuker om achter die Duitsers aan te gaan.
Ik koop binnenkort een AMD1800+ en dan blijft er een moederbord met Duron800 en 256MB RAM over. Ik ben van plan daar een floppy-linux distro op te gaan draaien. En hoewel het makkelijker is daar een commandline client op te zetten ga ik toch proberen TSC te draaien.
Hoewel we in de top 10 staan is het natuurlijk leuker om achter die Duitsers aan te gaan.
Ik koop binnenkort een AMD1800+ en dan blijft er een moederbord met Duron800 en 256MB RAM over. Ik ben van plan daar een floppy-linux distro op te gaan draaien. En hoewel het makkelijker is daar een commandline client op te zetten ga ik toch proberen TSC te draaien.
Mooie flush Tigz en DPCKippie !!! Gefeliet
En toch doen we het vrij slecht overall
Ik had toch wel een iets hogere plaats dan 6 verwacht.
Zijn dit trouwens niet de stats van 1 jan. tot 3 jan. ipv 31 dec. tot 2 jan.
Yep.TigZ schreef op 03 januari 2003 @ 11:56:
En toch doen we het vrij slecht overallIk had toch wel een iets hogere plaats dan 6 verwacht.
Hmm, Netjes TigZ gratz met je mijlpaaltje. Kippie ook mooi flushje! Zo dit is de spirit volhouden die hap ^^.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Volhouden?Flapmo schreef op 03 januari 2003 @ 12:52:
Hmm, Netjes TigZ gratz met je mijlpaaltje. Kippie ook mooi flushje! Zo dit is de spirit volhouden die hap ^^.
Grapjas, ik denk niet dat Kippie en ik samen iedere 2 dagen 5K kunnen leveren.
Zou natuurlijk wel mooi zijn
nee want het is vandaag 3 januariTigZ schreef op 03 januari 2003 @ 11:56:
En toch doen we het vrij slecht overallIk had toch wel een iets hogere plaats dan 6 verwacht.
PSN
Mooie flush van DPC! Well done iedereen

En TigZ gefeliciteerd met je gigantische mijpaal
En TigZ gefeliciteerd met je gigantische mijpaal
[ Voor 2% gewijzigd door Thanatos op 03-01-2003 13:31 . Reden: verkeerde smilie :P ]
Volgens mij typte ik ook tot en niet tot en met

Niet eens?TigZ schreef op 03 januari 2003 @ 13:08:
[...]
Volhouden?
Grapjas, ik denk niet dat Kippie en ik samen iedere 2 dagen 5K kunnen leveren.
Zou natuurlijk wel mooi zijn

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
n00b-mode: Wat wordt er eigenlijk bedoeld met service...Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:28:
Is er eigenlijk al een client die je als service kan installeren?

Verwijderd
Mooie Flush iedereen!!!
en vooral Thanatos
als je na gaat wat hij voor processors heb en dan tog in de 200
en vooral Thanatos
als je na gaat wat hij voor processors heb en dan tog in de 200
Nice milestone TigZ, gefeliciteerd!!
Op naar NC
Op naar NC
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
mierenn*uker
PSN
Ik heb er ongeveer anderhalve week voor moeten sparen hoorVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:58:
Mooie Flush iedereen!!!![]()
![]()
en vooral Thanatos![]()
als je na gaat wat hij voor processors heb en dan tog in de 200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Hmmm vraag me een beetje af wie je bedoeld met die n00b mode van je. Gevaarlijk woord... wat ik bedoel is een NT service, je weet wel zo'n progje op de achtergrond draaien, niet hidden, maar als service.Thanatos schreef op 03 januari 2003 @ 14:36:
[...]
n00b-mode: Wat wordt er eigenlijk bedoeld met service...
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die eerste zin.... Ik bedoel mezelf natuurlijkVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 22:03:
[...]
Hmmm vraag me een beetje af wie je bedoeld met die n00b mode van je. Gevaarlijk woord... wat ik bedoel is een NT service, je weet wel zo'n progje op de achtergrond draaien, niet hidden, maar als service.
Maare... volgens mij is TSC service hoor... Als ik snap wat je zegt... Maar de kans is groot dat ik het verkeerd snap duzze t zal wel niet zo zijn
uh.. ja.
[ Voor 4% gewijzigd door Thanatos op 03-01-2003 22:19 ]
Pagina: 1