ISDN en LAN in PC wil niet

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ik heb hier een Medion PC pentuim 667Mhz

hij heeft 3 pci sloten en 1 agp
ik wil dus een ISDN kaart en een Netwerk kaart in deze PC hebben
oude situatie was met ISDN en SCSI kaart
plug ik de netwerk kaart erbij dan vindt hij een nieuwe apparaat ik instaleer die dus maar dan is mijn ISDN kaart verdwenen :?

ik kijk de IRQ's in en zie dat ze beide dezelfde hebben dus ik denk ff omwisselen die hap maar nu heb ik van onder naar boven ISDN, LAN , SCSI en nou wordt de LAN niet meer gevonden ;(
ik d8 biosupodatje, maar dat helpt ook niet nog steeds 1 van de 2 en muis werkt dan niet, dus nu weer op deoude bios

O.s is Win2000 Pro (legaal) SP3
(mijn vorige topic in PMG http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/684197 )
heeft nix opgeleverd maar dit ging over de bios update

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 04-01-2003 01:22 ]

iRacing Profiel

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 20:02
hmmz, ik heb 2 netwerk kaarten.. doet het perfect.. kijk is in je systeem / hardware hij moet er bij staan.. probeer updates voor je hardware te installeren.. want als hij in je pc zit... dan moet je pc em detecten

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ook als ik een bios update doe ziet win2k telkens maar 1 kaart :? (heb weer terug geflasehd want die bak niet geformateert worden), muis deed het daarna niet meer)

iRacing Profiel

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
Kun je niet aan 1 van de kaarten een ander IRQ toewijzen. Of anders steeds van slot proberen te wisselen tot het wel werkt.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ik heb nog een aantal mogelijk heden qua pci sloten nog niet geprobeert dat ga ik nu dus even doen, en volgens mij kan je in 2000 geen IRQ's veranderen :(

iRacing Profiel

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
jippie ik had nog 1 mogelijkheid que kaart plaatsing vergeten, mar ut werkt nu, ut zat allemaal in de IRQ's, de LAN en ISDN hebben nu IRQ 9 & 10 en dan worden ze beide gezien, die DIVA troep weer installeren :D

iRacing Profiel

Pagina: 1