Wie o wie mag ik de hand schudden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Vandaag op de FP onder plan: December 2002 changelog
en dan preciezer:
02-01 (Req 65): De gedragsregel 'Uitsluitend on-topic posten. Voor off-topic postings hebben we een forum' in de reageer-popup is veranderd in de duidelijker beschrijving '[...] Voor discussies die buiten het onderwerp van het hoofdartikel treden, hebben we een forum'

Precieze omschrijving:
Off-topic

Off-topic postings kunnen eventueel naar score 0 verhuisd worden indien deze postings niet interessant zijn voor de discussie. Soms wil het nog wel eens voorkomen dat off-topic postings wel interessant zijn. In dat geval mogen deze best met pluspunten beloond worden. Off-topic is (net zoals het begrip 'interessant') nogal moeilijk te definiëren en aangezien het niet de bedoeling is om alle postings die maar enigzins afwijken van het hoofdonderwerp weg te moderen, is het de beste oplossing om deze keuze van de specifieke context van de thread en posting af te laten hangen

Het laatste stukje vind ik persoonlijk wel mooi: de beste oplossing om deze keuze van de specifieke context van de thread en posting af te laten hangen

Eigenlijk hoort daar nog achter: en van de mening van de desbetreffende modder.

Mijn dank voor degene die request 65 heeft geplaatst, zo hoeft er niet meer doelloos en uitzichtloos gediscusseerd te worden op dit Forum m.b.t. of iets nu wel of niet off-topic is.(dit is een verwijzing naar andere draadjes op dit formum >:) btw)
Dus er mogen pluspunten gegeven worden maar het moet niet! Wie mijn menig kent m.b.t. het modden van off-topic breng ik deze reacties per definitie naar nul omdat ze er imho niet thuis horen, het overzicht vertroebelen en extra werk geven aan hardwerkende modders :)

Ben benieuwd naar jullie reacties

[ Voor 2% gewijzigd door Spice op 03-01-2003 23:00 . Reden: typo ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

In principe een goede regel, nu maar eens zien wat er in de praktijk mee gebeurt :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat iets off-topic is wil niet zeggen dat het niet interessant is om te lezen.
Daarnaast, je geeft het zelf al aan, is deze beoordeling subjectief en moet daarom m.i. spaarzaam gebruikt worden. Ja, best Spice, ook jij bent subjectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Ja, best Spice, ook jij bent subjectief
Dat ben ik zeer zeker en schamen ervoor doe ik me ook niet alleen hoef ik door de inhoud van deze tekst me niet te verontschuldigen :)
En een goede en inhoudelijke dicussie over wat dan ook ga ik nooit uit de weg.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:04
Vergeet niet dat Off-topic wat anders is dan 'aanvullende informatie'. Moet wel in de gaten gehouden worden natuurlijk.