Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Niet doorverwijzen naar een pagina, want dan leest niemand het. De codes die je kunt gebruiken staan ook al vermeld in elk reactieveld. Ik zie het liefst dat gedeelte erboven komen en niet op een andere plek.
Femme schreef op 05 January 2003 @ 00:05:
Op de frontpage zijn er niet meer mogelijkheden.
Er is nog [url]
Aanvulling: ik bedoel dat er wel staat verteld dat webpagina's automatisch een link worden, maar dat [url] zelf niet vermeld staat.
[ Voor 30% gewijzigd door odysseus op 05-01-2003 00:27 ]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Dat zou nogal irritant zijn voor users die veel reageren en dan telkens moeten scrollen door een lap tekst die zij allang kennen. Het is wel mogelijk om de tekst voor n00bs bovenaan en voor de ervaren tweakers onderaan te laten verschijnen. De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.Ik zie het liefst dat gedeelte erboven komen en niet op een andere plek.
Professioneel Hyves-weigeraar
Uh, dan zou ik waarschijnlijk n00b-status krijgen omdat ik niet veel post. 't Is beter om te kijken naar hoe lang iemand al is geregistreerd.Femme schreef op 05 January 2003 @ 00:51:De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
NitroX_infinity schreef op 05 January 2003 @ 00:54:
Uh, dan zou ik waarschijnlijk n00b-status krijgen omdat ik niet veel post. 't Is beter om te kijken naar hoe lang iemand al is geregistreerd.
Lang geregistreerd zijn wil niet automatisch zeggen dat je de regels allemaal kent. Als je x posts hebt dan is het wel zeker dat je die tekst een aantal keer voor je neus hebt gehad. Naar postcount kijken is IMO dus een betere oplossing.
Ben ik het mee eens. Die mensen die niet veel reageren en toch de regels kennen (zoals * Harm en * Harm ) die hebben dan maar pech. Ik denk dat het kennen van de regels belangrijker is dan de plaats waar dat spul staat. Dus vind ik het een goed idee om de tekst, als je weinig replys hebt, bovenaan weer te geven en anders onderaan.Wouter Tinus schreef op 05 januari 2003 @ 00:57:
[...]
Lang geregistreerd zijn wil niet automatisch zeggen dat je de regels allemaal kent. Als je x posts hebt dan is het wel zeker dat je die tekst een aantal keer voor je neus hebt gehad. Naar postcount kijken is IMO dus een betere oplossing.
http://flickr.com/photos/itommy/
Femme schreef op 05 januari 2003 @ 00:51:
[...]
Dat zou nogal irritant zijn voor users die veel reageren en dan telkens moeten scrollen door een lap tekst die zij allang kennen. Het is wel mogelijk om de tekst voor n00bs bovenaan en voor de ervaren tweakers onderaan te laten verschijnen. De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.
Dan zie ik het liever dat het bij iemands karma gedaan wordt, in plaats van iemands postcount. Maar dan wel bij een hoge karma: >750
Ow jah zoals Odysseus al zei heb je naast de eerder genoemde BBcode óók nog de [url] en wat d8 je van de [u](underline)??
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Robin Vreuls schreef op 05 January 2003 @ 10:57:
Dan zie ik het liever dat het bij iemands karma gedaan wordt, in plaats van iemands postcount. Maar dan wel bij een hoge karma: >750.
Ik hoop dat je 75 bedoelt
Als ik ze maar niet te zien krijgRobin Vreuls schreef op 05 januari 2003 @ 13:42:
Hmm, 750 is misschien iets _te_ hoog gegrepen![]()
![]()
* Beaves weet wel een deal: >100

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
A.U.B., Femme & RobinVR!Nieuw aanzicht Reactionformulier
- Users t/m Karma 100 krijgen bovenaan hun reactie-formulier de regels te zien
- Karma-verhoging
- Reactieformulier incl. submitbutton
- BBcode: [url], [B], [I], [U], [ QUOTE ] & / me
-Karma boven 100 dan als alelr laatste de regels.
Zie ook: Devtrack
[ Voor 19% gewijzigd door Alex op 05-01-2003 17:52 . Reden: Linkje devtrack + foutje met bbcode ]
- Giphart