[FP-FAQ] Pagina met alle BBcodes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Kan er in de FAQ van de Frontpage of onder het reactieforum een stukje komen met alle BBcodes daarin? Nu staat er enkel onder de reacties iets over url's, Bold, Italic, quote en IRC(/ me). Kan dit danwel utigebreid worden danwel vervangen worden door een link die verwijst naa een pagina?

Wat vinden jullie ervan? Als ik postieve reactieskrijgt post ik het in devtrack... :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op de frontpage zijn er niet meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Robin Vreuls in "Wie o wie mag ik de hand schudden?"

Niet doorverwijzen naar een pagina, want dan leest niemand het. De codes die je kunt gebruiken staan ook al vermeld in elk reactieveld. Ik zie het liefst dat gedeelte erboven komen en niet op een andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 11:23

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Femme schreef op 05 January 2003 @ 00:05:
Op de frontpage zijn er niet meer mogelijkheden.

Er is nog [url] :).

edit:

Aanvulling: ik bedoel dat er wel staat verteld dat webpagina's automatisch een link worden, maar dat [url] zelf niet vermeld staat.

[ Voor 30% gewijzigd door odysseus op 05-01-2003 00:27 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie het liefst dat gedeelte erboven komen en niet op een andere plek.
Dat zou nogal irritant zijn voor users die veel reageren en dan telkens moeten scrollen door een lap tekst die zij allang kennen. Het is wel mogelijk om de tekst voor n00bs bovenaan en voor de ervaren tweakers onderaan te laten verschijnen. De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Oeh, doe er dan meteen linkjes naar TFF en TMF bij :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:44
Femme schreef op 05 January 2003 @ 00:51:De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.
Uh, dan zou ik waarschijnlijk n00b-status krijgen omdat ik niet veel post. 't Is beter om te kijken naar hoe lang iemand al is geregistreerd.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

NitroX_infinity schreef op 05 January 2003 @ 00:54:
Uh, dan zou ik waarschijnlijk n00b-status krijgen omdat ik niet veel post. 't Is beter om te kijken naar hoe lang iemand al is geregistreerd.

Lang geregistreerd zijn wil niet automatisch zeggen dat je de regels allemaal kent. Als je x posts hebt dan is het wel zeker dat je die tekst een aantal keer voor je neus hebt gehad. Naar postcount kijken is IMO dus een betere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 05 januari 2003 @ 00:57:
[...]

Lang geregistreerd zijn wil niet automatisch zeggen dat je de regels allemaal kent. Als je x posts hebt dan is het wel zeker dat je die tekst een aantal keer voor je neus hebt gehad. Naar postcount kijken is IMO dus een betere oplossing.
Ben ik het mee eens. Die mensen die niet veel reageren en toch de regels kennen (zoals * Harm en * Harm ) die hebben dan maar pech. Ik denk dat het kennen van de regels belangrijker is dan de plaats waar dat spul staat. Dus vind ik het een goed idee om de tekst, als je weinig replys hebt, bovenaan weer te geven en anders onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Dat idee om het voor n00bs bovenin te hebben klinkt goed! Ook zou ik willen vragen of de smilies niet anders kunnen worden geplaatst? Ik vind het op deze manier erg onoverzichtelijk! :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Femme schreef op 05 januari 2003 @ 00:51:
[...]

Dat zou nogal irritant zijn voor users die veel reageren en dan telkens moeten scrollen door een lap tekst die zij allang kennen. Het is wel mogelijk om de tekst voor n00bs bovenaan en voor de ervaren tweakers onderaan te laten verschijnen. De n00bheid van een user kan bijvoorbeeld bepaald worden aan de hand van z'n postcount.

Dan zie ik het liever dat het bij iemands karma gedaan wordt, in plaats van iemands postcount. Maar dan wel bij een hoge karma: >750 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Dus als ik het kort kan samenvatten dan kan het wel wat worden maar dan totale anapassing van de tekst? Met de toevoegingen van Wouter komt het neer op een tekst die voor de n00bs tot XX posts de regels boven hun posting krijgen en de BBcode dan ook?

Ow jah zoals Odysseus al zei heb je naast de eerder genoemde BBcode óók nog de [url] en wat d8 je van de [u](underline)??

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Robin Vreuls schreef op 05 January 2003 @ 10:57:
Dan zie ik het liever dat het bij iemands karma gedaan wordt, in plaats van iemands postcount. Maar dan wel bij een hoge karma: >750 :).

Ik hoop dat je 75 bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Hmm, 750 is misschien iets _te_ hoog gegrepen :o :X

* Robin weet wel een deal: >100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Robin Vreuls schreef op 05 januari 2003 @ 13:42:
Hmm, 750 is misschien iets _te_ hoog gegrepen :o :X

* Beaves weet wel een deal: >100 :P
Als ik ze maar niet te zien krijg O-) ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Nieuw aanzicht Reactionformulier
- Users t/m Karma 100 krijgen bovenaan hun reactie-formulier de regels te zien
- Karma-verhoging
- Reactieformulier incl. submitbutton
- BBcode: [url], [B], [I], [U], [ QUOTE ] & / me
-Karma boven 100 dan als alelr laatste de regels.
A.U.B., Femme & RobinVR! :) Succes ermee!
Zie ook: Devtrack

[ Voor 19% gewijzigd door Alex op 05-01-2003 17:52 . Reden: Linkje devtrack + foutje met bbcode ]

- Giphart

Pagina: 1