Relaisschakeling is zelf te maken, prijs zou ik niet wetenFreehumor schreef op 09 January 2003 @ 15:02:
Paar vraagjes:
Ik zag dat iemand een relais ofzoiets had (werd gepost in op de tweede pagina). Hoe duur is zoiets.
De prijs bij wintelco is niet 99 maar 109 euro. Weet iemand nog een zaak waar die voor 99 euro over de toonbank gaat?
Is de eheim 1048 stiller dan die van poseidon?
Op mijn bon staat anders dat ik 99 euro voor het setje betaald heb....
Ik weet niet of die eheim stiller is, als je me er een geeft kan ik het testen
Ik ben niet erg technisch aangelegd dus hopelijk is zo'n relaisschakeling makkelijk te maken.cyberbetica schreef op 09 January 2003 @ 18:35:
[...]
Relaisschakeling is zelf te maken, prijs zou ik niet weten
Op mijn bon staat anders dat ik 99 euro voor het setje betaald heb....
Ik weet niet of die eheim stiller is, als je me er een geeft kan ik het testen
Jij hebt hem toch bij wintelco besteld? Voor 99 euro? Wanneer precies
die waterkoeling bij wintelco was een ACTIE. die actie is nu dus afgelopen.
maar komop we gaan toch niet krenterig doen over 10 eurootjes....
korting vragen zal geen effect hebben op de prijs. aanbieding is aanbieding. aanbieding over, jammer maar dan weer de gewone prijs
korting vragen zal geen effect hebben op de prijs. aanbieding is aanbieding. aanbieding over, jammer maar dan weer de gewone prijs
Ja oke, aanbieding is aanbieding. Maar als ze bijvoorbeeld nu 2 dagen geleden de prijs hadden verhoogt dan had ik het nog kunnen vragen. Snap oe.Daklem schreef op 09 januari 2003 @ 18:58:
die waterkoeling bij wintelco was een ACTIE. die actie is nu dus afgelopen.
yuo.. maar is geloof ik een maandje geweest die actie
Heb het setje nu ook maar ik heb een beetje een probleem met de radiotor waar moet ik die plaatsen. Hij staat nu bij de intake
(AOpen HQ08). Lijkt mij een beetje dom blaast hij de warme lucht naar binnen. Ik heb het reservoir ook niet helemaal niet dicht gedaan. Want als je hem te strak draait gaat hij barsten(hij is nu ook niet waterdicht).
* Freek heeft het setje er al 2 maanden draaient inzittenismael86 schreef op 28 January 2003 @ 08:59:
Heb het setje nu ook maar ik heb een beetje een probleem met de radiotor waar moet ik die plaatsen. Hij staat nu bij de intake(AOpen HQ08). Lijkt mij een beetje dom blaast hij de warme lucht naar binnen. Ik heb het reservoir ook niet helemaal niet dicht gedaan. Want als je hem te strak draait gaat hij barsten(hij is nu ook niet waterdicht).
Ik heb de rand van het resevoir gewoon afgekit want als je dat niet doet kan je schroeven wat je wil, waterdicht wordt ie toch niet
Ismael86 waarom een kick na 20 dagen ?
Nahja, toch dan maar een kleine update, het draait allemaal nog, geen barstjes of scheurtjes oid... loopt dus allemaal lekker. Als het goed is krijg ik over een weekje oid een radiator voor twee 120 mm ventilators, deze komt dan op de rechterzijkant van mijn pc, en bovenop komt een home-made reservoir, maar dit alles is dus nog in ontwikkelfase
Nahja, toch dan maar een kleine update, het draait allemaal nog, geen barstjes of scheurtjes oid... loopt dus allemaal lekker. Als het goed is krijg ik over een weekje oid een radiator voor twee 120 mm ventilators, deze komt dan op de rechterzijkant van mijn pc, en bovenop komt een home-made reservoir, maar dit alles is dus nog in ontwikkelfase
Na dan doe je toch iets niet goed hoorthacow schreef op 28 January 2003 @ 09:41:
[...]
* T-Blizzard heeft het setje er al 2 maanden draaient inzitten
Ik heb de rand van het resevoir gewoon afgekit want als je dat niet doet kan je schroeven wat je wil, waterdicht wordt ie toch niet
Ik heb er mee staan te schudden en alles op zijn kop houden er komt geen druppel uit....
Als ik de schroeven te hard aandraai breek ik het plexi, dat kan ook niet de bedoeling zijnT-Blizzard schreef op 07 February 2003 @ 14:14:
[...]
Na dan doe je toch iets niet goed hoor
Ik heb er mee staan te schudden en alles op zijn kop houden er komt geen druppel uit....
Dus ff netje afgekit en nou is ie water dicht
Ik heb niet echt verstand van wc hoor, maar het lijkt me toch wel vrij logisch dat er een ontluchting op zit of nietcyberbetica schreef op 04 January 2003 @ 16:01:
Mjah ik ben nu aan het zoeken naar iemand die voor me een GPU en Northbridge blokje kan maken, alu is niet zo'n probleem om te krijgen. 2 fannetjes van GPU en Northbridge zijn echt irritant en maken veel lawaai.
Dat het reservoir zal barsten zal idd wel meevallen ja, schroeven heb ik niet echt strak gedaan, maar er stond wel druk op (haalde dopje van bijvulding eraf en leek alsof ik een fles cola opendeed.)
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
die zit er ook, maar je moet dan dus zelf de dop eraf draaienHydraulik-Phunk schreef op 07 februari 2003 @ 14:28:
[...]
Ik heb niet echt verstand van wc hoor, maar het lijkt me toch wel vrij logisch dat er een ontluchting op zit of niet
precies zoals cyberbetica schreef dus.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Hebben jullie zo'n rubber ring meegekregen om tussen het reservior en de deksel van het reservoir gekregen? ik niet ik had ook maar 3 van die klemmetjes gekregen
[ Voor 4% gewijzigd door ismael86 op 08-02-2003 12:43 ]
* Freek had ook geen rubberringismael86 schreef op 08 February 2003 @ 12:40:
Hebben jullie zo'n rubber ring meegekregen om tussen het reservior en de deksel van het reservoir gekregen? ik niet ik had ook maar 3 van die klemmetjes gekregen
Of gewoon niet goed gekeken natuurlijk
Verwijderd
Ik had een vraagje over het geproduceerde geluid van de aangebracht fan(s) van de radiator.graag de diverse RMPs en DB s die de gehele pc produceren.
Ik heb nu een Vulcano 9 met 80 mm fan die 2900rpm draait .
In en outtake fan 80mm op 1500 rpm (onhoorbaar)
Totaal 30Dba .Dit is nog redelijk storend als de tv aan staat bv.
Ik wil dus ook waterkoeling overwegen om een stillere pc te krijgen, die staat dus in de huiskamer hier.Overklokken doe ik niet,proc is XP1800+.
Dus pas ik een kleine rad toe met 80mm fan
of
iets grotere rad met 120mm fan (2000rpm)
Ga ik er dus op vooruit met geluid of blijft dit ongeveer hetzelfde?
Ik wil evt zelf een setje WC samenstellen van diverse spullen.:
Rad
Pomp
fan(80 of 120)
reservoir.
Een dubbel rad 9bv voor 2x120 mm fan kan ik niet kwijt in mijn kast ,dus een kleine rad voor 1x120mm heeft de voorkeur.
Wat zijn de ervaringen van de waterkoelende tweakers?
Ik heb nu een Vulcano 9 met 80 mm fan die 2900rpm draait .
In en outtake fan 80mm op 1500 rpm (onhoorbaar)
Totaal 30Dba .Dit is nog redelijk storend als de tv aan staat bv.
Ik wil dus ook waterkoeling overwegen om een stillere pc te krijgen, die staat dus in de huiskamer hier.Overklokken doe ik niet,proc is XP1800+.
Dus pas ik een kleine rad toe met 80mm fan
of
iets grotere rad met 120mm fan (2000rpm)
Ga ik er dus op vooruit met geluid of blijft dit ongeveer hetzelfde?
Ik wil evt zelf een setje WC samenstellen van diverse spullen.:
Rad
Pomp
fan(80 of 120)
reservoir.
Een dubbel rad 9bv voor 2x120 mm fan kan ik niet kwijt in mijn kast ,dus een kleine rad voor 1x120mm heeft de voorkeur.
Wat zijn de ervaringen van de waterkoelende tweakers?
Het ventilatortje wat je erbij krijgt draait 2000rpm, hoor je bijna niet...