[TV+SVHS] Tv-out compatible

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
allereerst wil ik even zeggen dat ik er van op de hoogte be dat svhs ook met verloop op op scart/tulp aangesloten kan worden... DIT! however ;) is niet de bedoeling.

Wat mijn vraag is... ik ben van plan dit TV'tje te kopen voor op mijn kamertje, deze heeft de volgende specs
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Artikelnummer: 34713 
37 Cm Black HiBri beeldbuis 
Contrast Plus voor sprankelend beeld 
100 Voorkeurzenders 
Frontaansluiting camcorder/hoofdtelefoon 
Beeldscherpteregeling 
On Screen info-display 
Sleeptimer tot 240 minuten instelbaar 
Full Range frontluidspreker 
Automatische zenderzoeker 
Weergave NTSC-signaal via scart-ingang 
Inclusief afstandsbediening 
Afmetingen H=38 B=38 D=37,8 cm

Kan ik deze TEEVEE rechtstreeks aan de svhs (tv-out) van mijn vga hangen of moet ik dan aan zo'n verloop??? veel mensen hoor ik namelijk klagen over dit onderwerp i.c.m. sommigi philips tv's

Verwijderd

nee, deze tv heeft geen s-vhs ingang

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zou hier sowieso niet aan beginnen, die tv heeft niet eens stereo geluid zo te zien.
Zie namelijk maar 2 tulp connectoren, 1 voor video, en dus nog 1 over voor de audio.

• SmauG
hmmz :/
er staat op de site van de block een exact zelfde tv (ook van philips) en dat is volgens hun de mono versie... dus ik ging er van uit dat dit dus sterio was

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

ja, je kan gewoon het tv-out signaal op composite zetten en de camcorder aansluiting gebruiken (geel)
geluid is ander verhaal

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• SmauG
wordt een S-vhs ingang dan alleen op duurder' en grotere type televisies toegepast dan??? en als ik een verloop naar scart gebruik, gaat het geluidssigniaal daar dan ook doorheen???
dit however is misschien niet nodig i.v.m. de setup hier... TV-in via tvkaart door de comp naar de tv, audio via tvkaart naar sc --> versterker

Is dit mogelijk ben nogal nieuw met hifi/tv e.d. maar wil mijn kamer tog ff wat gemakszuchtiger maken :D en wil lekker filmpies kijken vanuit mn bedje

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Als je een tv neemt uit dezelfde serie maar dan met s-video ingang zal het ongetwijfeld duurder zijn (zal ook meteen stereo zijn), maar je moet gewoon even verder rond kijken, ook naar andere merken enzo. Er zijn genoeg kleinere tv's te vinden met s-video ingang.
Maar films kijken op een 37cm tv met tv geluid :{, misschien beter zo'n cheap ass 60cm tv met pc speakersetje? Beeldkwaliteit weet ik verder niet, maar ga er niet meteen van uit van 'hoe duurder hoe beter', probeer eerst te vergelijken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• SmauG
hmm.. daar zit wel wat in :/ ff searchen

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
tip van de eeuw ;) : http://www.kieskeurig.nl/
Daar tv's vergelijken op specificaties. Wel alle merken aanvinken en bedrag niet vergeten.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1