allereerst wil ik even zeggen dat ik er van op de hoogte be dat svhs ook met verloop op op scart/tulp aangesloten kan worden... DIT! however
is niet de bedoeling.
Wat mijn vraag is... ik ben van plan dit TV'tje te kopen voor op mijn kamertje, deze heeft de volgende specs
Kan ik deze TEEVEE rechtstreeks aan de svhs (tv-out) van mijn vga hangen of moet ik dan aan zo'n verloop??? veel mensen hoor ik namelijk klagen over dit onderwerp i.c.m. sommigi philips tv's
Wat mijn vraag is... ik ben van plan dit TV'tje te kopen voor op mijn kamertje, deze heeft de volgende specs
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Artikelnummer: 34713 37 Cm Black HiBri beeldbuis Contrast Plus voor sprankelend beeld 100 Voorkeurzenders Frontaansluiting camcorder/hoofdtelefoon Beeldscherpteregeling On Screen info-display Sleeptimer tot 240 minuten instelbaar Full Range frontluidspreker Automatische zenderzoeker Weergave NTSC-signaal via scart-ingang Inclusief afstandsbediening Afmetingen H=38 B=38 D=37,8 cm |
Kan ik deze TEEVEE rechtstreeks aan de svhs (tv-out) van mijn vga hangen of moet ik dan aan zo'n verloop??? veel mensen hoor ik namelijk klagen over dit onderwerp i.c.m. sommigi philips tv's