[wc]innovatec gf4 blokjes

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
morgen wil ik een WC blokje voor me leadtek gf4 gaan halen, heb er nooit naar gekeken, was altijd van plan om er zelf 1tje te maken, maar aangezien ik nergens koper ken krijgen, en ik het iets meer geld wel over heb koop ik wel wat.
ik koop denk deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.innovatek.de/Pics/graph_2.gif
maar weet iemand welke slangdiameter er op moet? klopt dat dat er 8mm op moet? want ik heb 12x16 dus dat word dan een probleem.
en klax is toch PRECIES hetzelfde als innovatec, want 2 winklels in de buurt verkopen ze allebij voor 38 euro. aleen bij 1 tje staat niet bij dattie voor gf4 is. ik weet ook niet of dat uitmaakt? want bij de andere zaak staan er werl 2 verschillende.
maar hoe dan met de aansluitingen, ik vind het eigenlijk nix om naar 8mm slangen te gaan.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:52
jep, zijn 3/8 aansluitingen die er standaard opzitten, maar volgens mij kun je die koppelingen er zo afdraaien en er andere op zetten.

heb het blokje zelf met gewoon 3/8 slang, prima blokje

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
kieskes schreef op 02 januari 2003 @ 22:44:
jep, zijn 3/8 aansluitingen die er standaard opzitten, maar volgens mij kun je die koppelingen er zo afdraaien en er andere op zetten.

heb het blokje zelf met gewoon 3/8 slang, prima blokje
ok, dan haal ik een setje andere knelkoppelingen erbij, want heb hier wel van die dingen waar je ze opschuift, met een slangklem, maar das niet mooi.
kan ik lekker gaan modden de komende dagen, ook namelijk de ram sinkjes erop monteren enzo.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WOW!! Ik zou ze kopen ook al heb ik geen waterkooling!!! :D

/Edit :

Zou jemij dan jouw leadtek heatsinkje/cooler willen geven of verkopen :?
Nog zoiets dat ik heel mooi vind :)

[ Voor 52% gewijzigd door nero355 op 02-01-2003 23:05 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
nero355 schreef op 02 January 2003 @ 23:04:
WOW!! Ik zou ze kopen ook al heb ik geen waterkooling!!! :D
moet ik er 1tje menenen? 8)

ben je serieus of nie?

nee dioe hou ik liever, als ie kapot gaat ofzo, heb ik mischien nogf de kans dat t garantie is

[ Voor 25% gewijzigd door _ferry_ op 02-01-2003 23:07 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_ferry_ schreef op 02 January 2003 @ 23:05:
[...]

moet ik er 1tje menenen? 8)

ben je serieus of nie?

nee dioe hou ik liever, als ie kapot gaat ofzo, heb ik mischien nogf de kans dat t garantie is
menenen = ??
/Edit : meenemen ?? nee hoeft niet, bedoelde meer als ik het in een winkel ofzo zou zien ;)

En 2e zin is duidelijk ;) jammer maar duidelijk :)
Ben namelijk op zoek naar een ti4600 koeler maar die van jou zou ook cool zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 02-01-2003 23:16 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Geen koper bij jouw in de buurt, moet wel bijna overal in de grotere steden zit wel een metaalbewerkingsbedrijf

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Jeanious schreef op 02 januari 2003 @ 23:25:
Geen koper bij jouw in de buurt, moet wel bijna overal in de grotere steden zit wel een metaalbewerkingsbedrijf
tja, me vader had op ze werk naar bedrijven gebeld, en een vriend van mij wekt bij zon bedrijf, maar daar hadden ze voorlopig ook nix liggen. maar zo erg vind ik t niet. dan koop ik maar een keertje iets. die van me procc. heb ik bijvoorbeeld wel zelf gemaakt, van een ouwe dragonorb.

net al me water eruit gehaald, wat een ranzige ooi was dat zg, het zat namelijk zo dat ik in het begin geen chloor erin had zitten, heel me slanghen zaten toen vol met alg. daarna dus met chloor en demiwater gedaan, maar die algen bleven in me slangen. nu lieten ze eindelijk los(allemaal dood en verrot) dus me slangen waren weer schoon, aleen me water niet. dus dat heb ik nu lekker schoongespoeld
ik had metalen slangaansluitingen, daar zat ook allemaal roest op, ik weet niet of dat dezelfde werking heeft als Cu en Al, maar ik haal wel effe van kunstof, dit was toch al niet echt goed passend op me reservoir zaten ze namelijk.

Verwijderd

kieskes schreef op 02 January 2003 @ 22:44:
waar kan ik van die andere aansluitingen kopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 21:58:
[...]

waar kan ik van die andere aansluitingen kopen?
Bij een ijzerwaren zaak.. waar anders?

Ow btw, ik dit gedaan met die buis van klaxx. Dat reservoir.. Daar zaten ook van die piepkleine klemmetjes op. Nu dus niet meer ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 22:13 ]

Verwijderd

ijzerwarenzaak... heb je nog tips? ik woon in de kop van noordholland (ik neem tenminste aan dat je niet een dhz-zaak als karwei of gamma bedoelt)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
zo, het zit erop, nu met verloopstukken tussen de slangen in, kijk nog wel op me pa zijn werk voor die andere. aleen nog de yzeren aansluiting vervangen vandaag door kunstof, en een niuwe enermax fan halen, die heb ik gesloopt. dan kan ik gan testen, aleen nof wachten op me 256mb ram wat erbij komt en XP opnieuw instaleren, was gecrashed. dan gaat ik voor de 11000+ 3d marks met me duron procc :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 22:20:
ijzerwarenzaak... heb je nog tips? ik woon in de kop van noordholland (ik neem tenminste aan dat je niet een dhz-zaak als karwei of gamma bedoelt)
Kop van Noord-Holland...hmm Den Helder? Ik heb daar op school gezeten en als ik me niet vergis zit er een ijzerzaak in één van de (3) winkelstraten (den helder is maar klein mensen). In de straat waar de Blokker ook zit/zat (tijd niet geweest namelijk). Misschien is die hele ijzerhandel er niet meer..kan ook :D

Verwijderd

Ik zal er vandaag of maandag even naartoe rijden :)

edit: ik ben net naar den helder geweest, maar geen ijzerwaren zaak te vinden :'( Ik ben in de keizer, spoor en beatrix straat geweest (+nog een paar zijstraten).
edit2: ik heb nu die plastic dingen van eheim maar gebruikt

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 16:59 ]

Pagina: 1