Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Notebook tft scherm ombouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag ik heb een scherm van een notebook en nou wil ik deze zo ombouwen dat ie aan te sluiten is op je pc, zodat je daar bijv... je temp van je cpu en info van andere hardware kan op laten verschijnen....
Je hebt van die kleine lcd schermpjes www.powerlcd.nl die dat dus ook kunnen...

Hieronder foto`s van de achterkant van het scherm, en zou graag willen weten of er mensen zijn die weten hoe je zoiets om moet bouwen of zijn er controllers voor of.....

laat het me weten..... ben bezig met een gave mod :>

http://www.lanfanatics.nl/1.JPG
http://www.lanfanatics.nl/2.JPG
http://www.lanfanatics.nl/3.JPG

PS let ook nie op het domein... had geen andere keus... Thnx

Maurice

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 21:23 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
lekkere kwaliteit ;)

ik moet ff de FAQ lezen, |:(

[ Voor 67% gewijzigd door Maarten op 02-01-2003 21:30 ]

Verwijderd

zo dit is dus keer 200000000 dat het hier gevraagd word. echt je kan hier zo moe van worden tegen woordig als ik het woord latop en pc hoor dan word ik al bang om te klikken.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:30

Rannasha

Does not compute.

CME FAQ
En hoe zit het dan met laptopschermen?

Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info
Is al vaker langs gekomen... niet echt een aanrader dus om je laptop scherm op je pc aan te sluiten...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Topicstarter
Zeg wrom moet iedereen zo schelden op elkaar... sjees ik neem aan dat men hier elkaar helpt ZOALS IK!!!! echt dom klik dan gewoon niet als je er oz bang van wordt sjeeees
ik bedank de mensen die wel een antwoord geven waar je wat aan hebt!!! Thnx Man

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Natuurlijk willen we helpen maar als er continu dezelfde vragen worden gesteld en mensen te lui zijn om de search en de faq te gebruiken kun je niet anders verwachten.

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:35:
Zeg wrom moet iedereen zo schelden op elkaar... sjees ik neem aan dat men hier elkaar helpt ZOALS IK!!!! echt dom klik dan gewoon niet als je er oz bang van wordt sjeeees
omdat dit echt 20x per dag langs komt en dat begint gewoon te irriteren......

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:35:
het probleem is gewoon dat er veel mensen te :X lam zijn :X om de faq door te lezen of de search te gebruiken voor ze een draadje posten ;) en aangezien got geen helpdesk is en het dus niet leuk vinden om 10000 x het zelfde antwoord te geven aan mensen die zelf niet of niet goed gezocht hebben kunnen er wel eens mensen wat uit vallen ;)
no ofence natuurlijk mare tis maar ffe dat je het begrijpt ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht..... maar jah wat maakt het uit.......
en als men het vervelend vindt dan kijk je niet in de post dat helpt ook !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:51:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je niks gevonden hebt :?
En dat wat je gevonden had gaf je hoogst waarschijnlijk al een antwoord. Waarom open je er dan nog een topic over :?

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:51:
de fout kan ook bij jou liggen, als je gezocht heb zoals je beweert kan je mij niet wijs maken dat je je antwoord niet gevonden heb. Maar om je geheugen op te frissen hier een paar links die je al tegengekomen ben toen je zocht.

Laptop scherm op gewone pc
Laptop beeld aansluiten op gewone pc.
Laptop scherm gebruken als scherm voor pc
Laptop scherm voor pc..

en de belangrijkste: de FAQ

edit: Maar iedereen die nieuw is maakt fouten (en mensen die hier langer zijn ook, including me). Maar begrijp ook dat wij er ook een beetje gek van worden :) iig welkom op GoT.

[ Voor 11% gewijzigd door Burning_acid op 02-01-2003 22:15 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
nah goed ik had een eerdere post en daar vroeg men af wrom er geen pics bij zit.. dan maak ik ene post met pics... gaan ze weer lopen zeiken.... beetje jammer... maar goed... heb me antwoord..... BEDANKT Species5618

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

[rml][ LCD] Torisan LCD Aansturen[/rml]

voldoet je ouwe topic niet meer :?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

*Soms* denk ik wel eens dat ik die faq voor Jan met de korte achternaam heb geschreven. Ik was hem van plan te updaten, maar voorlopig zijn de enige mensen die hem lezen ook de mensen die alle info toch al hebben, dus ik heb het wel ff gehad. Als iemand zich geroepen voelt hem te gaan updaten, by me guest.

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Een laptop LCD op je PC aansluiten ? Even doorsparen voor een TFT scherm misschien ? Of zeg ik nou iets heel geks ?

Verwijderd

1st_Ro schreef op 02 January 2003 @ 22:20:
Een laptop LCD op je PC aansluiten ? Even doorsparen voor een TFT scherm misschien ? Of zeg ik nou iets heel geks ?
ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken he. als toevoeging bij je gewone monitor of om info te displayen

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

kijk eens op www.earthlcd.com
en op http://www.hut.fi/Misc/El...facing.html#vga_laptoplcd

daarna kan je je geld uitgeven op:
http://www.adm-electronic.de/vga01.htm

Want zo'n een controller heb je nodig (ongev 250 eurotjes...)

Suc6!

Oh ja, KAN NIET = dood...
het kan nl. WEL, maar is erg moeilijk, en niet voor elke tweaker weggelegd, maar het kan zeker WEL.
Het is alleen maar de vraag of je alle ontwikkeltijd erin wil steken, en veel datasheets wil doorspitten. Op [H]ardOCP is er een gast geweest die het voor elkaar heeft gekregen (alleen die reageert niet op zijn e-mail :( ), en er zijn bedrijven die ook die controllers ontwikkeld hebben. Als een bedrijf het kan, kan een individueel persoon het ook!

Dus nogmaals suc6...

Enne hou de site van mijn sign in de gaten, daar komt nog het een en ander over ex-laptop LCDs te staan, ook mijn ontwikkelwerk op dit gebied tot nu toe.

[ Voor 53% gewijzigd door Bart_Banaan op 02-01-2003 23:59 . Reden: toevoeging text! ]

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:22:
Heb een vraag ik heb een scherm van een notebook en nou wil ik deze zo ombouwen dat ie aan te sluiten is op je pc, zodat je daar bijv... je temp van je cpu en info van andere hardware kan op laten verschijnen....
Je hebt van die kleine lcd schermpjes www.powerlcd.nl die dat dus ook kunnen...

Hieronder foto`s van de achterkant van het scherm, en zou graag willen weten of er mensen zijn die weten hoe je zoiets om moet bouwen of zijn er controllers voor of.....
Afgezien van t feit dat je de faq e.d. niet hebt gebruikt, gooi je nogal wat dingen door elkaar.

De schermpjes op www.powerlcd.nl zijn zoals je zelf al zegt LCD-schermpjes. LCD is dus géén TFT!!! Dus kun je je laptop TFTtje niet aansturen zoals dat gedaan wordt op PowerLCD.nl.

Daarnaast is voor zover het aansturen van je TFTtje mogelijk is, het kopen van een 'gewone' TFT-monitor vele malen goedkoper als dit kunststukkie :+

Misschien toch ff tijd voor dr faq/search en vervolgens Vraag&Aanbod, en Pricewatch? :X:X:X

edit:
en zoals banaan vermeldt t kan idd... ik weet wel hoe ongeveer, maar mis de electrotechnische kennis... en zoals bij wie kan deze ouwe meuk nog gebruiken topic vermeldt heb ik nog een schermpje inclusief controller liggen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 05:38 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ok, volgende keer gewoon iets beter zoeken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.