Ik zal ff aardig zijn (hoe meer post's hoe sneler in de HK

) ze gaan wel s-l-o-o-m:
Hallo allemaal..
Zoals gezegd.. De pics van mijn mods

Dit was m'n eerste case die werd gemod...:

Van voren... van boven naar beneden, of links naar rechts:
FDD+power button, creatice audigy panel, asus-ipanel, koeler, cd-brander, koeler...

T zelfde verhaal, alleen foto in t donker genomen....

Zijkant van de case.. ik weet t, 1e klas puinhoop...

Zij+voorkant in t donker... (effe je hoofd 90o naar links....

)

Zo kun je zelf rounded ide cable's maken.... Neem een HEEL scherp mes, veel geduld, duct tape en tiewraps.....
Dit is de 8850 case.. helaas zijn dit de 2 enigste pics die ik ervan heb... hij is nu niet meer zo mooi en heb geen zin om hem weer mooi te maken..

Deze case heeft dus gewoon de looks van een NOKIA 8850.. heb eigenlijk weinig gemod aan deze... alleen gespoten in volledig titanium.. (en cd-rom speler is later verwisseld) we (cyclonite en ik, hij doet alle zaag/boor werkzaamheden aan me cases omdat ik die spulle niet heb) waren nog bezig geweest met een window... maar nooit afgemaakt, dus heb ik nu een sidepanel met gat erin
En dit zijn foto's van de case waar mijn PC nu onderdak in heeft...:"

Op deze pics zien jullie helaas niet de LED's in de fan in de sidepanel... we proberen nog een filmpje te uppen van deze case opdat je het wel kan zien... Deze case heeft aardig wat fans.. (allemaal silent) hier een lijstje: 4x voor HDD, 2x op achterkant, 1x op window, coolermaster processor cooler met nog 2 20mm fans op de zijkanten, en uiteraard heeft mijn voeding ook een fan en me geforce kaart. Binnenkort zet ik er nog 2 fans bij die van buiten koele lucht naar de geforce kaart blazen. Dan komt het totaal dus op: 14 fans...

en hij'z nog stil ook!
Dit zijn al mijn mod's tot nu toe.....
[
Voor 4% gewijzigd door
Brokencore op 02-01-2003 21:32
]