Ik heb een PII-450, abit BX6 mobo nog met een TNT kaartje. Ik wil na 3 jaar wel eens TV-out en ook meteen betere graphics. Nu is een GF2MX volgens mij een prima optie, bijvoorbeeld XFX heeft er een met 64MB voor EUR45. Ik kan ook een XFX of Leadtek GF4MX440 kopen voor EUR75, meteen met nette kabeltjes erbij. Heeft het zin voor een GF4mx te gaan met mijn systeem? Ik heb weleens gehoord dat een 'over-gekwalificeerde' videokaart zelfs vertragend zou kunnen werken.
De tv-out van verschillende Radeon kaarten zijn over het algemeen beter dan die van nVidia kaarten, kijk eens wat voor Radeon je dus kan krijgen in die prijsklasse
Overkill zal wel meevallen.
Overkill zal wel meevallen.
ach zo'n GF4MX is eigenlijk ook maar een doorontwikkelde GF2 (dx 7) dus "overgekwalificeerd"zal ie wel niet zijn.
het prijsverschil is niet zoveel en die GF4MX presteerd toch weer een stuk lekkerder dus daar zou ik dan in dit geval voor gaan...
het prijsverschil is niet zoveel en die GF4MX presteerd toch weer een stuk lekkerder dus daar zou ik dan in dit geval voor gaan...
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
OK Thanx. Nou heb ik de keus uit een leadtek of een xfx GF4MX (beiden Special Edition... is volgens mij dattie over 128bit bus met geheugen praat)
Ik neig naar de leadtek, maar heeft iemand nog ervaring met 1 van deze kaarten? (in andere topics zie ik ook af en toe die xfx voorbijkomen)
Ik neig naar de leadtek, maar heeft iemand nog ervaring met 1 van deze kaarten? (in andere topics zie ik ook af en toe die xfx voorbijkomen)
Verwijderd
voor overkill hoef je bij een gf4mx niet echt bang te zijn!!! maar mischien ben je beter af met een radeon kaartje! die bieden beduidend meer performance dan die mx terwijl ze in dezelfde prijsklasse zitten!!
mischien geen gek idee voor je andere hardware ook te doen updaten!! (of speel je geen games) want naar mijn mening is het een beetje aan de krappe kant aan het worden voor je!!
su6
mischien geen gek idee voor je andere hardware ook te doen updaten!! (of speel je geen games) want naar mijn mening is het een beetje aan de krappe kant aan het worden voor je!!
su6
Mijn mobo kan tot en met een PIII 800 dus daar ga ik binnenkort ook eens naar op zoek.
Ik vind bij Alternate Nederland een ATI 64 SD Excalibur Radeon 7000VE+TV, is dat te vergelijken met een gf2mx ofzo? Prijzen bij dat bedrijf zijn erg mooi (Erlinden ik denk dat jij die gf4mx in de pricewatch gespot hebt?)
Ik vind bij Alternate Nederland een ATI 64 SD Excalibur Radeon 7000VE+TV, is dat te vergelijken met een gf2mx ofzo? Prijzen bij dat bedrijf zijn erg mooi (Erlinden ik denk dat jij die gf4mx in de pricewatch gespot hebt?)
http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk
Van de kaarten die je noemt zijn voldoende reviews te vinden, ga daar dus naar op zoek. En een dat een snelle videokaart voor jou systeem overkill is klopt, maar het zel je systeem zeker niet trager maken
Van de kaarten die je noemt zijn voldoende reviews te vinden, ga daar dus naar op zoek. En een dat een snelle videokaart voor jou systeem overkill is klopt, maar het zel je systeem zeker niet trager maken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()