Ik heb hier een TEAC brander en als ik CD'tjes wil gaan branden dan gaat ie trippen, als ik brand met cloneCD dan komt hij niet verder dan 49% en dan stopt ie, en met Nero dan brand ie helemaal niet want dan geeft ie aan dat die CD niet actief is
wat kan het wezen
Meer info..? Is de brander nieuw? Heeft hij het voorheen al gedaan? Sinds wanneer is dat gebeurd? Heb je iets geks met SW/HW gedaan? Heb je de HW/SW configs nagelopen? etc..etc..etc.. [vul maar in]
Kortom: wees zo concreet en accuraat mogelijk!
Kortom: wees zo concreet en accuraat mogelijk!
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 02-01-2003 15:24 ]
hij zit er al vanaf het begin in en er zijn geen wijzigingen aan de brander gedaan hw matig.
Ik ben wel van WIN98SE naar winME gegaan sindsdien eigenlijk problemen, de brandsoftware werkt gewoon ook onder winME stond er op de sites.
Brandsoftware is cloneCD en Nero5.
Ik ben wel van WIN98SE naar winME gegaan sindsdien eigenlijk problemen, de brandsoftware werkt gewoon ook onder winME stond er op de sites.
Brandsoftware is cloneCD en Nero5.
Dus.. Sinds je op WinMe bent overgestapt deden deze problemen zich direct voor? Welja, eer we ons op het probleem verdiepen (en eer ik dit topic mogelijkerwijs verplaats naar WOS), heb je de suggesties in de OM FAQ al doorgenomen?
OM FAQ - Mijn CD/DVD brander/speler werkt niet goed onder Windows
OM FAQ - Mijn CD/DVD brander/speler werkt niet goed onder Windows
[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 02-01-2003 16:08 ]