Toon posts:

[Aanbieding] Nokia 7650 gratis bij Ben Extra

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:41

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

hoedjevanpapier schreef op 21 January 2003 @ 21:23:
ik heb m, maar echt makkelijk is het niet
Ik hoop dat het een kwestie van wennen is?
Hoe lang heb je hem al?

... en oranje! :P

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
iNSaNe-oNe schreef op 21 januari 2003 @ 22:39:
[...]

Ik hoop dat het een kwestie van wennen is?
Hoe lang heb je hem al?
Is denk ik heel persoonlijk. Mijn vriendin heeft hem en ik vind hem zeer makkelijk. Alleen zitten er veel features op en dat maakt het uitgebreider allemaal. Moet wel eerlijk toe geven dat dingen zoals mms/wap/gprs handmatig echt klote is in te stellen :) (probeer eerder maar via een configuratie sms van ben)

Edit : als je een makkelijk toestel wil, ik heb nog een swing voor je liggen haha ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ProgrammerX op 21-01-2003 23:29 ]

Verwijderd

Ik heb al mijn papieren afgelopen maandag op de bus gedaan en hoop 'em vandaag of morgen in huis te hebben.
Heb hem trouwens via Telecom.nu besteld. Een contractvernieuwing van Ben vaak icm met de 7650 voor Euro 69,- (+ verzendkosten á Euro 160,-)

Heeft iemand van jullie hem al besteld via Telecom.nu en hoelang was het voordat jullie hem binnen hadden rond deze dagen van die acties??

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 10:44
Waarschijnlijk gaat het nog wat langer duren. De meeste shops hebben er momenteel geen of slecht weinig op voorraad. Ik heb afgelopen vrijdag bij gsm.nl besteld. Maandag kreeg ik al een mailtje van ze dat de levertijd van 8 werkdagen waarschijnlijk niet gehaald gaat worden doordat de toestellen niet op voorraad zijn. Het zou enkele dagen langer gaan duren. Nah jah.... nog maar even afwachten dan he.

Facebook :: Twitter :: PSN

Verwijderd

Bij Sitel is de levertijd 5 dagen. Bij Belcompany 2 dagen, dus het valt allemaal nog mee. Maandag had ik besteld bij de Belcompany en werd vandaag gebeld dat ik hem op kon halen.

Verwijderd

wilde deze telefoon eigenlijk, had in dec mn abo verlengt en zo'n achtelijke T600 meegenomen :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:45 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 14:31:
Bij Sitel is de levertijd 5 dagen. Bij Belcompany 2 dagen, dus het valt allemaal nog mee. Maandag had ik besteld bij de Belcompany en werd vandaag gebeld dat ik hem op kon halen.
Jah, Vivacom zegt ook een levertermijn van ongeveer 48 uur te hebben, maar wel met uitloop tot 30 dagen. Ik heb op 5 januari besteld en nog steeds geen telefoon :(. Is géén schop naar vivacom, vind het alleen erg jammer dat ze niet vooraf voor die levertijden haden gewaarschuwd.

Gelukkig is het nu eindelijk opgestuurd, volgens TPG is het allemaal onderweg. Ben benieuwd hoe lang dat dan weer gaat duren... :P

• ProgrammerX
epoman schreef op 22 January 2003 @ 15:22:
[...]

Jah, Vivacom zegt ook een levertermijn van ongeveer 48 uur te hebben, maar wel met uitloop tot 30 dagen. Ik heb op 5 januari besteld en nog steeds geen telefoon :(. Is géén schop naar vivacom, vind het alleen erg jammer dat ze niet vooraf voor die levertijden haden gewaarschuwd.

Gelukkig is het nu eindelijk opgestuurd, volgens TPG is het allemaal onderweg. Ben benieuwd hoe lang dat dan weer gaat duren... :P
:P

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:59:
Heb hem trouwens via Telecom.nu besteld. Een contractvernieuwing van Ben vaak icm met de 7650 voor Euro 69,- (+ verzendkosten á Euro 160,-)
Die verzendkosten, da's toch wel een grapje mag ik hopen?

Verwijderd

epoman schreef op 22 januari 2003 @ 15:26:
[...]

Die verzendkosten, da's toch wel een grapje mag ik hopen?
Oeps, foutje!!
Ik bedoel eigenlijk verzendkosten van Euro 8,- (hoe ik dan aan die 160 kom weet ik niet, maar goed)

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 12:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb het toestel bekeken maar ben niet onder de indruk.
Vind het een erg plastic apparaat, als ik het vergelijk met mijn 7110 en 8850 welke ik nu gebruik betwijfel ik of het wel een handig apparaat voor dagelijks gebruik is.
De schuif is onhandig en de toetsen liggen erg diep.

Maar misschien kan iemand mij anders vertellen?

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:08
maandag bij 2call.nl besteld, vanmorgen in huis.

Snelle service, ben in totaal 313 kwijt icm met Ben Vaak abbo.

American Express vraagbaak

• riotrick
Stinger_Ventura schreef op 22 January 2003 @ 16:06:
maandag bij 2call.nl besteld, vanmorgen in huis.

Snelle service, ben in totaal 313 kwijt icm met Ben Vaak abbo.
313 euro? Vind je dat niet een beetje veel? Bij de meeste shops krijg je die 7650 nu gratis icm met 2-jarig Ben Vaak abonnement. Met 1-jarig Ben Vaak kost ie meestal rond de 79 euro.

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:49
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:59:
Ik heb al mijn papieren afgelopen maandag op de bus gedaan en hoop 'em vandaag of morgen in huis te hebben.

Heeft iemand van jullie hem al besteld via Telecom.nu en hoelang was het voordat jullie hem binnen hadden rond deze dagen van die acties??
Ik had hem op 4 januari bij Telecom.nu besteld, maar omdat de toestellen pas de 15e daar werden uitgeleverd, kreeg ik hem de 18e.

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de toestel, moet je dus denken aan een paar dagen.

Verwijderd

heb gister het contract verstuurd heb em besteld bij gsmmobiel met een ben vaak abbo 1 jaar komt ie op 69 euro en 12,5 euro verzendskosten. Het is nu alleen nog afwachten wanneer ie geleverd gaat worden... ik wacht met smart af.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Zojuist nieuws van het thuisfront ontvangen: de Nokia 7650 is binnen! Sitel.nl heeft er dus inderdaad 4 werkdagen over gedaan om de spullenboel binnen te loodsen bij mij, wat ze ook beloven op de website.

Ik kan dus niet wachten tot het zo ver is, maar ik moet helaas nog even doorwerken hiero... :)

• Stinger_Ventura
riotrick schreef op 22 January 2003 @ 16:25:
[...]

313 euro? Vind je dat niet een beetje veel? Bij de meeste shops krijg je die 7650 nu gratis icm met 2-jarig Ben Vaak abonnement. Met 1-jarig Ben Vaak kost ie meestal rond de 79 euro.
Nee, dit vind ik niet veel!
Het is nl 12 x 22.50 aan abbo kosten en 43 voor de telefoon zelf.
Dat maakt 313 euro totaal voor het toestel. Het goedkoopst dat je hem kan krijgen op dit moment.

Ik tel de abbo kosten mee omdat het mij alleen om het toestel gaat. Een ander abbo heb ik al.
Belminuten zijn hooguit grappig.

Ik MMS me trouwens helemaal het apenlazerus zeg!
Het is gratis tot 28 febrauri, dus ik stuur echt van alles naar iedereen 8)

Ze zullen het weten bij Ben dat ze dat gratis hebben gemaakt. :9

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik heb hem vanmiddag ook gehaald, alleen werkt het mmsen niet, ik heb die instellingen laten toe smsen en gedaan wat er op de site stond, maar dit werkt nogsteeds niet? kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is? ik kan nl. wel ontvangen maar niet verzenden...

@iMartien

• epoman
  • Niet online
epoman schreef op 22 January 2003 @ 15:22:
[...]
Kan melden dat de telefoon ca. 2,5 uur na deze post werd afgeleverd... :X

Ik erg blij nu, en zal minder zeuren dan voorheen :Y)

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 22 January 2003 @ 20:20:
[...]

Nee, dit vind ik niet veel!
Het is nl 12 x 22.50 aan abbo kosten en 43 voor de telefoon zelf.
Dat maakt 313 euro totaal voor het toestel. Het goedkoopst dat je hem kan krijgen op dit moment.

Ik tel de abbo kosten mee omdat het mij alleen om het toestel gaat. Een ander abbo heb ik al.
Belminuten zijn hooguit grappig.

Ik MMS me trouwens helemaal het apenlazerus zeg!
Het is gratis tot 28 febrauri, dus ik stuur echt van alles naar iedereen 8)

Ze zullen het weten bij Ben dat ze dat gratis hebben gemaakt. :9
Dan hebben ze snel de prijzen aangepast want nu kost de telefoon 270 euro icm. een Ben vaak abbo.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
weet iemand of dat track en trace gebeuren van gsm.nl nu werkt
ik krijg steeds de melding
Uw bestelling is nog niet verwerkt of u heeft uw adres verkeerd ingetypt.

Wanneer u vragen heeft kunt u die te allen tijden aan ons stellen op:

E-mail: info@gsm.nl
Fax: 072 - 514 40 45
Tel: 072 - 5112853 (ma t/m vr 11:30 - 13:00)

terwijl ik toch echt de goede gegevens invoer

Tijd van werken, tijd van rusten

• Stinger_Ventura
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:07:
[...]

Dan hebben ze snel de prijzen aangepast want nu kost de telefoon 270 euro icm. een Ben vaak abbo.
Moet je beter kijken ;)
Onder Nokia 7650 staat Simlocked Nokia 7650 voor 43 euro bij een Ben Vaak 1 jaar abbo.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Telecomadvies houdt ook een aanbieding mbt de Nokia 7650 icm Ben abo's:

http://www.telecomadvies.nl/mobiel/akties/bengratis7650

Geen aansluitkosten, en gratis 7650 bij Ben extra en enorm :).

• Eskimootje
  • Laatst online: 19:50
www.sitel.nl heeft ze niet meer op voorraad, terwijl ze eerst zeiden van wel. Nu maar hopen dat ze snel weer nieuwe krijgen * Eskimootje heeft geen zin om te w88 op zn :9~ GSM

• riotrick
Driek schreef op 23 januari 2003 @ 19:37:
weet iemand of dat track en trace gebeuren van gsm.nl nu werkt
ik krijg steeds de melding
Uw bestelling is nog niet verwerkt of u heeft uw adres verkeerd ingetypt.

Wanneer u vragen heeft kunt u die te allen tijden aan ons stellen op:

E-mail: info@gsm.nl
Fax: 072 - 514 40 45
Tel: 072 - 5112853 (ma t/m vr 11:30 - 13:00)

terwijl ik toch echt de goede gegevens invoer
Track & Trace is volgens mij niet helemaal op orde. Bij mij deed ie het begin van de week wel. stond er een melding dat ze het contract nog getekend terug verwachtten. Dit hadik echter al vorige week vrijdag gefaxed. Nu krijg ik ook weer de melding dat m'n bestelling nog niet is verwerkt of dat m'n adres verkeerd is. Ik heb al wel een 2 mailtjes van gsm.nl gekregen. De eerste dat ze 8 dagen levertijd waarschijnlijk niet gingen halen en de tweede dat het toestel gereserveerd is voor me en dat het contract is doorgestuurd naar Ben. Ik zou met om die track & trace dus maar niet teveel zorgen maken. Ik w8 in ieder geval nog vol spanning op m'n toestel. Hopelijk komt ie begin volgende week ofzo.

• Driek
riotrick schreef op 24 January 2003 @ 09:40:
[...]

Track & Trace is volgens mij niet helemaal op orde. Bij mij deed ie het begin van de week wel. stond er een melding dat ze het contract nog getekend terug verwachtten. Dit hadik echter al vorige week vrijdag gefaxed. Nu krijg ik ook weer de melding dat m'n bestelling nog niet is verwerkt of dat m'n adres verkeerd is. Ik heb al wel een 2 mailtjes van gsm.nl gekregen. De eerste dat ze 8 dagen levertijd waarschijnlijk niet gingen halen en de tweede dat het toestel gereserveerd is voor me en dat het contract is doorgestuurd naar Ben. Ik zou met om die track & trace dus maar niet teveel zorgen maken. Ik w8 in ieder geval nog vol spanning op m'n toestel. Hopelijk komt ie begin volgende week ofzo.
ik heb dezelfde mailtjes ontvangen
ik verwacht het toestel dus ook vandaag
alleen moet ik vandaag werken
dus moetik hem morgen ff ophalen

• Stinger_Ventura
Weet iemand spelletjes die je kan uploaden naar je phone die je dan kan doen icm een T68i via Bleutooth?

Daar ben ik nl. wel benieuwd naar!?

Verwijderd

Inruilen die hap voor een 7650 m8 ;)

• riotrick
Mmmm... m'n zus belde net op dat ze net een 7650 gekocht heeft.... Bah ik heb em vorige besteld en moet er nog op wachten :( Maar ja heb ik strax al weer weer iemand die kan mms'en :)

[ Voor 6% gewijzigd door riotrick op 24-01-2003 13:59 ]

• Driek
iemand vandaag zijn 7650 binnen gekregen van gsm.nl
ik had eigenlijk een afhaalbericht verwacht
maar der ligt niks :(

• riotrick
Ik ook nog niet. Hopelijk volgende week. Had ik ook al wel verwacht eigenlijk.

• Driek
Wij wachten nog op de bevestiging van Ben. Deze kan ieder moment binnen komen.

Zodra deze bevestiging binnen is zullen wij uw bestelling verzenden. U
ontvangt op de dag van verzending een standaard e-mail ter berichtgeving.

Met vriendelijke groet,

Josephine Frankhuizen
Elders Webales
nog even geduld dus

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Waar kan je nou het goedkoopst nokia 7650 kopen met een 1 jarige ben vaak abo ?
2call.nl is volgens mij het goedkoopste met € 43,- , maar daarvan weet ik de verzendkosten niet ? En iemand enige idee hoelang deze BEn actie duurt ?

• Stinger_Ventura
2call.nl heeft geen verzendkosten.

Ik hoefde alleen 43 aan de deur te betalen.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Stinger_Ventura schreef op 25 January 2003 @ 19:17:
2call.nl heeft geen verzendkosten.

Ik hoefde alleen 43 aan de deur te betalen.
En wanneer moet je de eerste rekening betalen ? Het is nu eind januari, ik krijg die 150 never nooit op in 5 dagen dus kunnen ze je abo niet op 1 februari laten beginnen ? JA ik weet dat je 2 maanden je belminuten kan meenemen maar dta wil ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door B0MBACI op 25-01-2003 19:24 ]

• Stinger_Ventura
B0MBACI schreef op 25 januari 2003 @ 19:24:
[...]

En wanneer moet je de eerste rekening betalen ? Het is nu eind januari, ik krijg die 150 never nooit op in 5 dagen dus kunnen ze je abo niet op 1 februari laten beginnen ? JA ik weet dat je 2 maanden je belminuten kan meenemen maar dta wil ik niet.
Je moet gewoon 43 euro aan de deur betalen. De rest gaat via Ben zelf.
Dus dan zal je wel binnenkort een rekening van 22.50 ontvangen voor abbo kosten.
Hooguit 45 euro omdat ze 1 maand voorruit factureren.

Verwijderd

nokia slecht??? mmm, heb een 3310 gehad, beviel niet, was te groot, maar heeft het altijd perfect gedaan. en nu heb ik 1 jaar en 8 maanden een 8210, dat ding doet het nog net zo goed als toen ik hem kocht, en ziet er ook nog zo uit (die paar kleine krasjes niet meegerekent). en nee, ik heb hem niet al die tijd onder mijn kussen laten liggen, hij is overal mee naar toe geweest, meerdere keren gevallen en ook nog goed nat geweest. blijft het perftect doen. niks dan lof voor nokia.

• Driek
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 19:40:
nokia slecht??? mmm, heb een 3310 gehad, beviel niet, was te groot, maar heeft het altijd perfect gedaan. en nu heb ik 1 jaar en 8 maanden een 8210, dat ding doet het nog net zo goed als toen ik hem kocht, en ziet er ook nog zo uit (die paar kleine krasjes niet meegerekent). en nee, ik heb hem niet al die tijd onder mijn kussen laten liggen, hij is overal mee naar toe geweest, meerdere keren gevallen en ook nog goed nat geweest. blijft het perftect doen. niks dan lof voor nokia.
dit heeft hier echt niks mee te maken

Verwijderd

Ik heb nu een bevestiging van O2 dat mijn abbo wordt beeindigd en ik heb wel interesse in een 7650, ik kan alleen 2call.nl nergens terug vinden in de shopsurvey dus weet iemand of het een beetje betrouwbaar is?

Verwijderd

Kickerdekick ^^

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb vandaag van 2call.nl besteld, kijke wanneer het binnenkomt

• riotrick
Driek schreef op 25 January 2003 @ 13:32:
[...]

nog even geduld dus
Heb je dat mailtje van elders uit gekregen? Of was het een reactie op een vraag van jou. Ik heb al een paar dagen niks meer gehoord.... Zit nog steeds te wachten :(

• Driek
ik heb die van elders gekregen
daarna niks meer gehoord
bellen en emailen heeft geen zin en die track & trace meuk werkt ook al niet

ben beniewd of ik hem ooit nog ga zien
en bestellen bij een ander durf ik ook nog niet
kheb geen behoefte aan 2 abo's extra

Verwijderd

kreeg net een mailtje van gsmmobiel.nl waar ik em besteld had dat ze hem niet meer konden leveren en dus mn aanvraag hebben vernietigd :( :(

waar is ie nog wel leverbaar?? iemand enig idee??

Verwijderd

Hmz..dus bij 2call.nl is hij leverbaar met Ben vaak voor 43€, maar alleen dus een addertje onder het gras, nl. die simlock.....of zijn er al mensen die deze er vanaf hebben gehaald? Zo ja, dan is mijn keus ook snel gemaakt..

Heb gister mijn contract met D* opgezegd, en ben dus op zoek naar een nieuwe provider :)

Had dus een contract van 2 jaar icm een 8310, en die voor 120€ gekregen en nu het contract wat ik dus pas 3 maanden had opgezegd en de telefoon voor een prikkie :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 17:07:
Hmz..dus bij 2call.nl is hij leverbaar met Ben vaak voor 43€, maar alleen dus een addertje onder het gras, nl. die simlock.....of zijn er al mensen die deze er vanaf hebben gehaald? Zo ja, dan is mijn keus ook snel gemaakt..

Heb gister mijn contract met D* opgezegd, en ben dus op zoek naar een nieuwe provider :)

Had dus een contract van 2 jaar icm een 8310, en die voor 120€ gekregen en nu het contract wat ik dus pas 3 maanden had opgezegd en de telefoon voor een prikkie :+
Kan je voor €15 laten doen op de zwarte markt...

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Stinger_Ventura schreef op 25 januari 2003 @ 19:29:
[...]

Je moet gewoon 43 euro aan de deur betalen. De rest gaat via Ben zelf.
Dus dan zal je wel binnenkort een rekening van 22.50 ontvangen voor abbo kosten.
Hooguit 45 euro omdat ze 1 maand voorruit factureren.
Ik heb daarnet een e-mail gehad, waarin staat dat hij vandaag is gestuurd. Maar wat mij opviel was dat zij mij de pin en puk code hebben gemaild, die dingen horen toch erbij te zitten met een gesloten envelop?

Verwijderd

B0MBACI schreef op 28 januari 2003 @ 18:35:
[...]

Ik heb daarnet een e-mail gehad, waarin staat dat hij vandaag is gestuurd. Maar wat mij opviel was dat zij mij de pin en puk code hebben gemaild, die dingen horen toch erbij te zitten met een gesloten envelop?
hoelang heb je moeten wachten tot ze hem verstuurd hadden??

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 18:59:
[...]

maandag in de bus gedaan, vandaag email gehad, en hoogst waarschijnlijk morgen thuis :) Ze zijn daar vrij snel

[ Voor 6% gewijzigd door B0MBACI op 28-01-2003 19:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 18:59:
[...]

Ik zo'n één dag want in zijn post van gisteren staat dat hij hem besteld heeft ;)
edit:
BOMBACI was sneller

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 19:09 ]

• riotrick
Woei! Ik kreeg net een mailtje van gsm.nl dat mijn telefoontje vandaag is opgestuurd :) Dus morgen of overmorgen heb ik em binnen als het goed is :)

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
B0MBACI schreef op 28 January 2003 @ 18:35:
[...]

idd vreemd..de puc en pincode zitten in een gesealde verpakking (volgens mij staat er ook op de verpakking dat je hem alleen moet accepteren als deze gesealed is).

Verwijderd

dan ga ik 2call.nl ook maar eens een bezoekje brengen tnx voor de info!

• Driek
riotrick schreef op 28 January 2003 @ 19:12:
Woei! Ik kreeg net een mailtje van gsm.nl dat mijn telefoontje vandaag is opgestuurd :) Dus morgen of overmorgen heb ik em binnen als het goed is :)
doet bij jou die track & trace het wel?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Karel2001 schreef op 28 januari 2003 @ 19:13:
[...]

idd vreemd..de puc en pincode zitten in een gesealde verpakking (volgens mij staat er ook op de verpakking dat je hem alleen moet accepteren als deze gesealed is).
Kijke wat morgen aan komt, anders suur ik ff een mailtje met hoe en wat.
(strax hebben ze ermee gebeld ofzo ?)

• riotrick
Driek schreef op 28 January 2003 @ 19:27:
[...]

doet bij jou die track & trace het wel?
nope track & trace wordt niet geupdate. Er staat bij mij nog steeds dat mijn bestelling niet is verwerkt. Maar ik kreeg om 17:30 een mailtje van gsm.nl.

Verwijderd

B0MBACI

bestellen op 2call is beetje onduidelijk heb nu contract enzo uitgeprint maar moeten er nog kopien van legetimatie / bankpas meegestuurd worden?? En kun je de boel ook eventueel faxen of hoe heb jij het gedaan??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 19:40:
B0MBACI

bestellen op 2call is beetje onduidelijk heb nu contract enzo uitgeprint maar moeten er nog kopien van legetimatie / bankpas meegestuurd worden?? En kun je de boel ook eventueel faxen of hoe heb jij het gedaan??
Sorry hoor maar er staat echt heel erg duidelijk hoe je moet bestellen, als je het contract uitprint dan krijg je automatisch een papiertje met wat je mee moet sturen en waar naar toe. Of je kan faxen weet ik niet, maar stuur ze een mailtje en je weet het in no-time.

Verwijderd

heb het al gevonden

• Driek
riotrick schreef op 28 januari 2003 @ 19:36:
[...]

nope track & trace wordt niet geupdate. Er staat bij mij nog steeds dat mijn bestelling niet is verwerkt. Maar ik kreeg om 17:30 een mailtje van gsm.nl.
dan blijf ik hoop houden

ik moet hem echt voor vrijdag hebben want dan ga ik op wintersport

• riotrick
Driek schreef op 28 januari 2003 @ 20:02:
[...]

dan blijf ik hoop houden

ik moet hem echt voor vrijdag hebben want dan ga ik op wintersport
Zal wel lukken toch, ze hebben het toestel in ieder geval weer. En mocht je hem niet op tijd krijgen, dan blijft het pakketje in ieder geval nog 3 weken op het postkantoor liggen, kan je em alsnog ophalen.

• Driek
ik heb nog geen afwijzing gekregen
dus hij zal wel een keer moeten komen

Verwijderd

Ik kreeg gisteren een brief van TPG Post dat ze langs waren geweest, maar was niet thuis!!

Vandaag ga ik hem op het postkantoor ophalen...ben benieuwd

Het is toch nog redelijk snel geggan via Telecom.nu, vorige week maandag papieren gepost en donderdag bericht gekregen dat de levering waarschijnlijk begin deze week zou geschiedden ivm de vertraging van de levering van de 7650 door Ben.

Ze hebben dus geen woord gelogen!!!

• riotrick
Ik heb ook vandaag een briefje van de TPG post gekregen, dus m'n phone is er :). Kan em vandaag alleen niet meer ophalen op het postkantoor :( wordt morgen dus.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:44
Kreeg gister een mailtje van GSMstunter.nl dat ze 'm niet meer hadden en dat zodra ze 'm binnen hadden ik weer bericht zou krijgen.

Mijn aanvraag werd gelukkig niet gecanceld maar ja hoe lang het nu gaat duren weet ik ook niet... :|

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
:|
Status: Wacht op voorraad

Omschrijving: Nokia7650,Benregelmatig2jaar(mcv)

De bestelling is goedgekeurd, echter de producten zijn momenteel niet op voorraad in ons magazijn. Wij zullen zorgdragen dat de bestelling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.

In het geval dat u een vraag heeft over deze bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Vermeldt wel even het Order Id nummer van uw bestelling.
Wij verzoeken u vriendelijk, om pas contact op te nemen met de helpdesk, als de status enige dagen onveranderd is gebleven.

Met vriendelijke groet,

Sitel.nl
Ik heb vanochtend bericht ontvangen dat de Nokia 7650 niet meer op voorraad was.
Wanneer krijgen jullie deze weer?
Mijn order ID is XXXXX mocht het nodig zijn.

Met vriendelijke groet,

----------------------------------------

morgen weten we meer, kunt u dan even na 15:00 contact met ons opnemen voor een antwoord op uw vraag.
Mvg

Sitel.nl
Ik hoop maar dat ze deze week nog binnenkomen bij Sitel!

• Driek
ik heb nog steeds niks
geen mail en ook geen phone of afhaalbericht :(

Verwijderd

heb vandaag contract opgestuurd naar 2call nu even afwachten hoelang het gaat duren. In deze draad al aardig goede dingen over hun levertijd gehoord dus op hoop van zege :)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:14
Bij 2call.nl kan je ook de 7650 bestellen met een Dutchtone all-in 20 abbo.
Voor 43 Euro. En een jaar contract en dan 20 Euro per maand.
Dit lijkt mij redelijk goedkoop maar heeft dutchtone ook gprs is niks over te vinden op hun website.

Verwijderd

Je kan het beste gewoon naar de winkel gaan, Dixons en T for Telecom heeft hem ook. Volgens mij is daar nog wel voldoende voorraad. Heb hem vanmiddag ook gehaald :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hi, ik heb al een probleem, kan geen mms stuuren :( Heb al configuratie sms gekregen van BEn en ook opgeslagen, maar kan toch geen mms verstuuren, hij connect ik zie de G een tijdje daarna gaat ie weg, en dan krijg ik icoon met bericht niet gestuurd, iemand die mij kan helpen. (ps ik stuur het naar iemand met een 7210 met ben abo )

ps2. Hebben jullie ook een neppe handsfee oordopje gekregen ? op die van mij staat gewoon nok8210

Verwijderd

Ik heb vandaag mail gehad van 2call dat de boel verwerkt is en dat de telefoon onderweg is. Ze hebben bij mij ook een pincode op de sim ingevoerd en de pin en puk mee gestuurd. Ik snap ook waarom ze dat doen. Als je pakketje 'per ongeluk' kwijt raakt in de post en er staat geen pin op je sim dan kan iedereen bellen wat ze willen en dan kan ik lekker betalen. Dus het is wel handig van 2call.nl. 2Call staat volgens mij niet in de shopsurvey he?

Verwijderd

2call heeft ze iig op voorraad. Heb ze vanmiddag gemaild erover en had al vrij snel antwoord terug. Met een beetje mazzel heb ik hem vrijdag binnen :)

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:37:
Ik heb vandaag mail gehad van 2call dat de boel verwerkt is en dat de telefoon onderweg is. Ze hebben bij mij ook een pincode op de sim ingevoerd en de pin en puk mee gestuurd. Ik snap ook waarom ze dat doen. Als je pakketje 'per ongeluk' kwijt raakt in de post en er staat geen pin op je sim dan kan iedereen bellen wat ze willen en dan kan ik lekker betalen. Dus het is wel handig van 2call.nl.
Ehm,

Ben heeft standaard al een pincode op zijn kaartjes staan. Dat 2call dat ook voor je doet vind ik vreemd. Daarnaast: waarom zouden ze dat doen? Als je SIM tegelijkertijd met die code wordt verstuurd, denk je dan niet dat degene die het pakketje 'vindt' zo dom is om de brief met pincode weg te gooien? :)

Kijk, als ze die SIM en code nu apart verzenden, DAN zijn ze slim bezig. :P

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

[crap, sorry] :)

[ Voor 94% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 29-01-2003 19:53 ]

• riotrick
iNSaNe-oNe schreef op 29 January 2003 @ 19:50:
[...]
Kijk, als ze die SIM en code nu apart verzenden, DAN zijn ze slim bezig. :P
Dat doen ze toch ook? Wat ik van het verhaal begrepen heb is dat ze je pakketje gewoon met de post versturen en je pin / puk code worden per email naarje toegezonden.

Verwijderd

riotrick schreef op 30 January 2003 @ 10:32:
[...]

Dat doen ze toch ook? Wat ik van het verhaal begrepen heb is dat ze je pakketje gewoon met de post versturen en je pin / puk code worden per email naarje toegezonden.
Ja zo doen ze het ook, dit is dus echt wel de veiligste manier. BEN heeft wel een standaard code op de kaart staan maar die zenden ze ook mee in het pakket.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

IK weet niet in welke topic ik dit moet zetten maar oke, Welke must have software zijn er voor de 7650 en graag met url erbij ;)

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 18:35

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Damned, ik heb geen IrDa module op mijn PC. Is het misschien mogelijk om de Nokia 6310i waar ik wel een datakabel voor heb te gebruiken als IrDa module (mbv software) waarmee mijn 7650 kan communiceren?

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Ik heb nu mijn 7650, ik heb alleen een probleempje met het versturen van mms. Als ik een mms naar mijn oom stuur die ook een 7650 heeft met Vodafone, dan krijgt hij een berichtje waarin staat dat hij op de ben site moet kijken. Hij krijgt dus niet de foto zelf te zien, hoe kan dit en wat is er aan te doen?

Ik heb trouwens hetzelfde als hij mij een foto stuurt dan moet ik op Vodafone site gaan kijken.

Verwijderd

kijk op de site van ben onder mms, daar staat vermeld dat het op dit moment nog niet mogelijk is om mmsjes te versturen naar andere netwerken, telefoons zonder mms (DUH) of vanuyit het buitenland

waarschijnlijk wordt die optie dat je naar andere netwerken kunt versturen wel ooit mogelijk, maarja, nu dus nog niet
MORCIK schreef op 30 januari 2003 @ 19:21:
Damned, ik heb geen IrDa module op mijn PC. Is het misschien mogelijk om de Nokia 6310i waar ik wel een datakabel voor heb te gebruiken als IrDa module (mbv software) waarmee mijn 7650 kan communiceren?
Is het niet gewoon veel hendiger om n ifra module te kopen, of bluetooth tuurlijk!
Bij mycom.nl hebben ze voor 39 eurow + 9 eurow verzendkosten een bluetooth usb module. En die schijnt bij iedereen perfect te werken in tegenstelling tot sommige andere modules die soms niet alles kunnen of heel moeilijk zijn in te stellen
En ik denk ook dat via je 6310i je niet kunt syncen met outlook enzo.
(en waarschijnlijk zit je gebonden aan de hoeveelheid data die de 6310i aankan op zn geheugen omdat het niet direct wordt doorverzonden

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 20:40 ]

• ProgrammerX
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 19:38:
Ik heb nu mijn 7650, ik heb alleen een probleempje met het versturen van mms. Als ik een mms naar mijn oom stuur die ook een 7650 heeft met Vodafone, dan krijgt hij een berichtje waarin staat dat hij op de ben site moet kijken. Hij krijgt dus niet de foto zelf te zien, hoe kan dit en wat is er aan te doen?

Ik heb trouwens hetzelfde als hij mij een foto stuurt dan moet ik op Vodafone site gaan kijken.
Volgens mij kun je daar momenteel nog nix aan doen, simpelweg omdat je ze nog niet naar elk netwerk kan sturen (dus wel ben naar ben, en vodafone naar vodafone). Weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat ik ergens op de ben site had gelezen.

Komt uiteraard wel in de toekomst :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Komt mms bij jullie ook pas na een dag aan ? Ik heb nogsteeds probleem ik stuur mms naar vriendin pas volgende dag ofzo komt bij haar aan en als zij het stuurd is zelfde verhaal. Waar ligt dit aan aan mijn tel (7650) haar tel (7210) of netwerk (Ben) ?

Verwijderd

ik heb geen problemen met mms, alleen als ik te snel achter elkaar mms'jes probeer te versturen komt er een foutmelding, als ik dan bijvoorbeeld 4 mms'jes probeer te versturen zet die deze in de wacht en probeert het pas na lange tijd weer, misschien dat het daaraan ligt?
Maar zodra bij mij een mms'je op verzonden staat dan komtie ook vrij snel aan

• Martien
B0MBACI schreef op 30 January 2003 @ 22:54:
Komt mms bij jullie ook pas na een dag aan ? Ik heb nogsteeds probleem ik stuur mms naar vriendin pas volgende dag ofzo komt bij haar aan en als zij het stuurd is zelfde verhaal. Waar ligt dit aan aan mijn tel (7650) haar tel (7210) of netwerk (Ben) ?
atm lukt het helemaal niet om mms te sturen... er is storing vanaf gisteravond ofzo..
normaal komt een mms vrijwel direct aan hoor.. gewoon het zelfde als sms, maar
BEN® aan het klooien... dus :+

@iMartien

• Stinger_Ventura
Ik heb geluidjes opgenomen?
Hoe kan ik die van de telefoon afhalen? Want ik zie alleen die plaatjes nl?

• riotrick
Ik heb nu een paar dagen de 7650. Erg leuk telefoontje moet ik zeggen. Het enige minpunt wat ik tegen ben gekomen is dat de midi beltonen erg zacht vind klinken. Zelfs als staat het toestel op z'n hardst. Als ik in de auto zit met de radio aan, dan hoor ik het ding bijna niet overgaan. Best lastig. Geluidjes die je zelf opneemt klinken wat harden, maar nemen uiteraard ook meer ruimte in. Voor de handsfree functie geldt eigenlijk hetzelfde, de andere persoon klinkt veel te zacht en is daardoor vrij onverstaanbaar. Zeker als het wat lawaaierig is in je omgeving.

• zAo
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet niet offie al langs is geweest, maar hier is de actie ook nog:
http://www.gsmstunter.nl

Verwijderd

weet iemand hoe je de toetsenblokkeer functie kan uitzetten, zwaar irritant is die. Even een naam opzoeken, daarna wil ik de klep sluiten en bellen maar dan moet ik steeds op "blokkeren, nee" duwen. In de handleiding staat hier wel iets over maar dit werkt niet.

• Eskimootje
  • Laatst online: 19:50
zAo schreef op 03 februari 2003 @ 11:24:
Weet niet offie al langs is geweest, maar hier is de actie ook nog:
http://www.gsmstunter.nl
Met maar een levertijd van 2 weken :|

• Martien
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 00:08:
weet iemand hoe je de toetsenblokkeer functie kan uitzetten, zwaar irritant is die. Even een naam opzoeken, daarna wil ik de klep sluiten en bellen maar dan moet ik steeds op "blokkeren, nee" duwen. In de handleiding staat hier wel iets over maar dit werkt niet.
dit kan volgens mij helaas niet :(

@iMartien

• riotrick
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 00:08:
Ik zag laatst een programmaatje waarmee dit kon. Ik zal het even voor je opzoeken. Post het zo.

/edit

Gevonden. Het is alleen helaas niet gratis:
Keypad Lock

With Handy Day you can also set the behaviour of the Nokia 7650 phone, when you close the keypad. Go to Handy Day Settings and choose one the following:

Lock keypad automatically and avoid the annoying "Lock keypad?" question every time when you close the keypad.
Do not lock keypad.
Ask if lock keypad or do not lock.

Attention: Do not close Handy Day application to be able use its advanced features like Task Manager and Keypad Lock. It must be always running in the background.
met een linkje: http://nokia-7650-software.epocware.com/Handy_Day.html

[ Voor 46% gewijzigd door riotrick op 05-02-2003 10:02 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-03 15:36

Nitai

Live the life you love.

als je wel geteld 6 seconden wacht, dan gaat die vraag vanzelf weg. Ik vind et niet irri hoor....wel handig als ik ehm wil locken, en als ik et niet wil locken dan doe ik gewoon niets :) makkie toch?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• riotrick
Met het versturen van een MMS'je loopt de GPRS teller ook op. Logisch aangezien mms'jes over gprs worden verstuurd. Bij Ben is er in ieder geval een apart toegangspunt voor MMS en ik neem aan dat data die over dit toegangspunt wordt verstuurd niet als gprs kosten wordt doorbereken, maar als kosten voor mms'jes (€0,50/bericht tot 1 maart gratis).
Hierdoor wordt het echter wel lastig om je gprs dataverkeer in de gaten te houden. Ik vroeg me dus af, is er een manier om een en ander te filteren, zodat je al het gprs dataverkeer kan zien zonder verkeer over een bepaald toeganspunt (BenMMS in dit geval)? Volgens mij kan dit niet standaard met de telefoon, of ik mis wat. Maar zijn er hier applicaties voor te downloaden / te koop?

• midget
Gisteren mijn Nokia 7650 besteld bij 2call.nl.
Daarna kreeg ik een mailtje waarin stond dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
Nu is net de post geweest, mar hij zat er niet bij.
Komt hij misschien met de tpg?

Verwijderd

midget schreef op 06 February 2003 @ 10:23:
Gisteren mijn Nokia 7650 besteld bij 2call.nl.
Daarna kreeg ik een mailtje waarin stond dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
Nu is net de post geweest, mar hij zat er niet bij.
Komt hij misschien met de tpg?
Hij werd bij mij bezorgd met de pakketdienst, en ga er maar van uit dat als ze het bij 2call zeggen dat het ook gebeurd. Ze hebben goede service en leveren zeer snel.

• midget
Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 10:30:
[...]

Hij werd bij mij bezorgd met de pakketdienst, en ga er maar van uit dat als ze het bij 2call zeggen dat het ook gebeurd. Ze hebben goede service en leveren zeer snel.
Ja het is gebeurd, ging me net douchen kom ik beneden rijd de pakket dienst net weg.
Moet hem nu morgen ophalen bij het postkantoor nog even wachten dus.

Wel had ik de optie nummerbehoud aangevinkt, maar heb er niks over gehoord.
Meer mensen daar last van gehad?

Verwijderd

Even over Typhone, heeft iemand daar z'n 7650 besteld? Ik wacht nu bijna twee wkn na het insturen van de papieren maar nog steeds noppes. Heb ze gemaild en ze zeiden dat het in backorder stond maar afgelopen di. opnieuw een partij zouden ontvangen en deze gelijk zouden versturen. Nu ken ik het bedrijf niet dus heeft iemand ervaring met ze? Niet dat ik erg twijfel aan hun service O-) maar ben toch een beetje benieuwd :*)

( ;) ok, ik ben een klein beetje ongeduldig)

• Stinger_Ventura
Weet iemand hoe je de 7650 een harde reset kan geven?!

Het enige dat ik me kan verzinnen is "Terug naar fabrieksinstellingen", maar kan die nog "harder" dan alleen de instellingen?

Zo heb ik op mijn palm een functie dat die echt het geheugen opnieuw overschrijft enz?
Iemand een idee?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Stinger_Ventura schreef op 15 February 2003 @ 11:07:
Weet iemand hoe je de 7650 een harde reset kan geven?!

Het enige dat ik me kan verzinnen is "Terug naar fabrieksinstellingen", maar kan die nog "harder" dan alleen de instellingen?

Zo heb ik op mijn palm een functie dat die echt het geheugen opnieuw overschrijft enz?
Iemand een idee?
Volgens mij met *#7370# ik weet niet zeker :) probeer maar
Pagina: 1 2 Laatste