Verwijderd

Topicstarter
www.typhone.nl biedt de 7650 aan met een Ben Extra abbonement zonder aansluitingskosten.
De 7210 is dan nog 132 euro.

Hoe is dit mogelijk en is dit wel te vertrouwen aangezien ik bekend ben met de kostprijzen en de kortingen van Ben, en dit gewoon verlies oplevert.

Kent iemand de site, en is ie te vertrouwen?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 23:34

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

telecom.nu en gsm.nl doen hetzelfde.

Het is gewoon een mega-actie van Ben. Ik ben momenteel an het onderhandelen met Ben of zij mij zo'n aanbieding kunnen doen als ik bijteken voor een extra jaar van mijn contract. :)

Maarrehm, niets verliesgevends, gewoon een mooie actie specifiek voor de 7650 (MMS-boost ofzo?)

... en oranje! :P

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Strakke aanbieding idd.
Daar komen in elk geval nog administratie en/of verzendkosten bij.

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 14:25

JaWa

zie hier een icon

bij telecom.nu is ie 99 euro wel een simlock op je 7650
ook geen aansluit kosten...
Ben is idd weer aan et stunten
de 6310i (54 euro) en 6510(14 euro) zijn ook sterk in prijs gedaald icm ben aak abbo

[ Voor 59% gewijzigd door JaWa op 02-01-2003 14:56 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Ginz
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

mooie actie.

Bij TFT begrijpen ze het volgens mij niet echt goed.
Ze hadden namelijk afgelopen maandag van 9.30 tot 12.00 8)7 |:( een actie

2 jarig Ben Vaak

- Nokia 7650 gratis

2 jarig Ben Extra

- Nokia 6610 gratis
- Nokia 7210 gratis
- SamSung SGH S100 gratis
- Samsung SGH T100 gratis
- SonyEricsson T68I gratis

Geen aansluitkosten!!

Kijk, dit is een meer dan perfecte actie, maar als je die actie alleen laat tellen op maandag ochtend dan komt er toch geen ene hond naar de winkel 8)7 8)7 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-01-2003 14:59 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ginz schreef op 02 January 2003 @ 14:58:
mooie actie.

...

Kijk, dit is een meer dan perfecte actie, maar als je die actie alleen laat tellen op maandag ochtend dan komt er toch geen ene hond naar de winkel 8)7 8)7 8)7
Bij ons zijn de winkels op maandagochtend gesloten :/.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Ginz
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

AtHomer schreef op 02 January 2003 @ 15:30:
[...]

Bij ons zijn de winkels op maandagochtend gesloten :/.
Dat bedoel ik, in mij dorpje waren alleen de AH, de Deka, de groentenboer, de bakker open.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:24

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Enne.. bij Ben zit er meestal/altijd een simmy op.. dus dan moet je die eraf halen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Simlock is geen probleem op die dingen, voor 10 euro is de telefoon simlock vrij en voorzien van een softwareupdate. Misschien niet legaal, maar wel goedkoop.
[Zie Beverwijkse Bazaar...]

JayGTeam (213177)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Enne.. bij Ben zit er meestal/altijd een simmy op.. dus dan moet je die eraf halen.
Het antwoord is: (ratatatataaa) JA!

Als je goed rondkijkt zie je dat dat ook op de site's vermeld wordt. Bij gsm.nl (en vivacom ook dacht ik) kun je kiezen tussen de gelockte en de normale als je een Ben-abo wilt afsluiten (de gelockte is in dat geval natuurlijk goedkoper).

[ Voor 16% gewijzigd door epoman op 02-01-2003 15:53 ]

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:11
Dit is geen heel exclusieve aanbieding hoor. De gesimlockte versie van de 7650 is gewoon veel goedkoper geworden. Bovendien heeft Ben de bonussen sinds 1 januari iets verhoogd waardoor de 7650 nu gratis is bij Ben Vaak voor 2 jaar. Tevens loopt de actie met gratis aansluitkosten bij 2 jarige abo's ook nog even door.

[extra info]
Ben heeft echter wel uitleveringsproblemen met de 7650. Dus als je er 1 wil hebben moet je even snel je slag slaan. De winkels worden de komende 2 weken niet meer voorzien van nieuwe toestellen. Ben verwacht vanaf week 3 weer te kunnen uitleveren.
[/extra info]

• Xandrios
  • Laatst online: 00:41
Titel edit :)

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 22:20

Tubbietje

Illegaal!

Toevallig was ik gisteren gaan kijken bij een foon winkel (t for telecom dacht ik :)) en daar vroeg ik naar de T68i en als vergelijking had de verkoper de gratis met een 2jarig Ben abbo de 7650.
Ik heb hem gezien en de verkoper vond beide foons goed, alleen had de Nokia meer opties... maar ik vond hem oooo... zo lelijk :r

Denk dat ik toch voor de T68i gaat!

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:49
Nou, ik heb de 7650 besteld bij telecom.nu. Maar weet iemand hoelang de batterijen meegaan.

De theoretische tijden heb ik ook wel gezien, maar met het dagelijkse gebruik zal het wel een stuk minder zijn. Dus als iemand praktische ervaring met dit telefoon heeft wil ik dat graag weten.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Niet om de pret te bederven, maar in een topic op Usenet vond ik dit:

http://www.geocities.com/pias78/

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pias78/7650ben.jpg

Zeg me alsjeblieft dat het NIET waar is!
De reacties in die nieuwsgroep (voor de liefhebber: nl.telecom) waren verdeeld.

Waarschijnlijk is dit gefotosoept... ik hoop het maar... :/ (brrr)

Verwijderd

Bij GSMTrack.nl:
- Nokia 7650;
- Nokia 7210;
- Nokia 6610;
- Sony Ericsson T68i.

Allemaal gratis met een tweejarig Ben abonnement.

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op 05 January 2003 @ 16:04:
Niet om de pret te bederven, maar in een topic op Usenet vond ik dit:

http://www.geocities.com/pias78/

[afbeelding]

Zeg me alsjeblieft dat het NIET waar is!
De reacties in die nieuwsgroep (voor de liefhebber: nl.telecom) waren verdeeld.

Waarschijnlijk is dit gefotosoept... ik hoop het maar... :/ (brrr)
Man, dit is duidelijk gefotosoept! Dat zie je duidelijk...

• Miki
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 16:07:
Bij GSMTrack.nl:
- Nokia 7650;
- Nokia 7210;
- Nokia 6610;
- Sony Ericsson T68i.

Allemaal gratis met een tweejarig Ben abonnement.
Mijn nokia's hebben nooit een jaar gehaald, dus is dit dan wel zo verstandig :? ook zijn in de rest van europa alle 7210's terug genomen (bron zdnet.nl).
De T68i is wel een mooie aanbieding.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zat net op www.gsmweb.nl te kijken...
http://www.gsmweb.nl/ben/index_toestel.htm

En daar ook Nokia7650 gratis bij Ben 1 jarig, Geen aansluitkosten en Gratis MMS versturen t/m 28 februari 2003

Vraag me alleen af hoe vandaag de dag Ben is... Service en netwerk?
Zit nu bij o.a. O2, service vind ik gewoon goed, netwerk gaat wel... Iemand ervaringen met O2 en Ben? in de randstad.

T68i lijkt me ook een mooie optie...
Zit namelijk nu nog aan mijn O2 abonnement met S45... maar ik wil hem opzeggen ivm met prijsstijgingen ;)

Ik wil ook perse een GSM met kleurenscherm met MINIMAAL 4096 kleuren, polyphone ringtones, leuke spelletjes, UItgebreide agenda en adressen, JAVA ondersteuning... en de mogelijkheid ook om alles zelf erop te zetten (mogelijk met datakabel of infrarood) Iemand wat opties :)?

[ Voor 36% gewijzigd door n00bs op 05-01-2003 16:28 ]

Verwijderd

Miki schreef op 05 January 2003 @ 16:12:
[...]

Mijn nokia's hebben nooit een jaar gehaald, dus is dit dan wel zo verstandig :? ook zijn in de rest van europa alle 7210's terug genomen (bron zdnet.nl).
De T68i is wel een mooie aanbieding.
Ik doe toch al bijna 2 jaar met m'n 3310 (blauwe verlichting dus nog in geklooid ook), misschien moet je wat beter omgaan met je telefoon? Ik ga voor de 6610, vind de 7210 er kinderachtig uit zien en de 7650 te lomp. Deze actie is heus wel te vertrouwen, Ben is flink bezig met kortingen, al zou ik nooit voor Ben gaan.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

n00bs schreef op 05 januari 2003 @ 16:23:
Vraag me alleen af hoe vandaag de dag Ben is... Service en netwerk?
Zit nu bij o.a. O2, service vind ik gewoon goed, netwerk gaat wel... Iemand ervaringen met O2 en Ben? in de randstad.
Alleen maar lof over Ben. Waarom?

Ik woon in Zoetermeer, en heb sinds de eerste dag dat Ben in de lucht is (februari 1999) een abonnement. Alle keren dat ik gebeld heb met een vraag, ben ik correct te woord gestaan. Dekking is in ieder geval in Zoetermeer fantastisch, heb zelden tot nooit een moment dat ik zonder dekking zit. Facturatie is OK, nooit problemen met ze.

Dussehm, wat mij betreft zit het wel goed. :)

• Miki
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 16:24:
[...]

Ik doe toch al bijna 2 jaar met m'n 3310 (blauwe verlichting dus nog in geklooid ook), misschien moet je wat beter omgaan met je telefoon? Ik ga voor de 6610, vind de 7210 er kinderachtig uit zien en de 7650 te lomp. Deze actie is heus wel te vertrouwen, Ben is flink bezig met kortingen, al zou ik nooit voor Ben gaan.
Heb 3 nokia's gehad en ik gebruik deze foons op een normale mannier. Het zijn de typische neukia problemen. Mijn 6510 viel spontaan uit tijdens bellen en gebeld worden, toestel was net 6 maanden oud. Mijn 8210, hoeft ik niet uit te leggen en mijn 3310 had na een oplaad sessie van de batterij geen zin meer om aan te gaan (en nee ook niet overladen ofzo!) Mijn mobieltjes heb ik altijd op een zakelijke mannier gebruikt, dat betekent 24h per dag aan, veel bellen, geen games spelen en netjes in een leren hoesje in me jaszak dragen.

Mijn volgende foon word een S55 van Siemens, tenminste duitse degelijkheid :D en geen finse troep :+

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45
Miki schreef op 05 January 2003 @ 16:40:
[...]

Heb 3 nokia's gehad en ik gebruik deze foons op een normale mannier. Het zijn de typische neukia problemen. Mijn 6510 viel spontaan uit tijdens bellen en gebeld worden, toestel was net 6 maanden oud. Mijn 8210, hoeft ik niet uit te leggen en mijn 3310 had na een oplaad sessie van de batterij geen zin meer om aan te gaan (en nee ook niet overladen ofzo!) Mijn mobieltjes heb ik altijd op een zakelijke mannier gebruikt, dat betekent 24h per dag aan, veel bellen, geen games spelen en netjes in een leren hoesje in me jaszak dragen.

Mijn volgende foon word een S55 van Siemens, tenminste duitse degelijkheid :D en geen finse troep :+
Inderdaad. Al die makke schapen kopen allemaal nokia's omdat het schaap naast hun er ook een heeft. En dan denken ze dat ze het beste hebben. Ik vind neukia's maar flutfoontjes. Plasticen dingen die niet stevig aanvoelen en allerlei problemen hebben met losse contactjes, uitvallende schermen en batterijen die niet goed meer sluiten omdat het plastic wat is verbogen. Erg slecht. En die 7650, met dat schuifgebeuren... ik moet het nog zien...
Maarja Nokia heeft het wel goed voor elkaar zo, dat moet ik wel zeggen. Erg slim...

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ik heb het tegenovergestelde met Nokia's. :P

Ik heb een 6150, 6210 en 3410 tot nu toe gehad. Mijn vriendin heeft nu een 3310.

Geen reden tot klagen! Nog niets is stukgegaan, af en toe loopt de software vast, dat wel. Maar even de batterij lostrekken en weer terugplaatsen verhelpt het probleem.

De toestellen staan bij mij ook 24 uur/dag aan, netjes in een beschermhoes, bevestigd aan mijn broekriem. Goed spul! :)

• micebec
iNSaNe-oNe schreef op 05 January 2003 @ 17:07:
Ik heb het tegenovergestelde met Nokia's. :P

Ik heb een 6150, 6210 en 3410 tot nu toe gehad. Mijn vriendin heeft nu een 3310.

Geen reden tot klagen! Nog niets is stukgegaan, af en toe loopt de software vast, dat wel. Maar even de batterij lostrekken en weer terugplaatsen verhelpt het probleem.

De toestellen staan bij mij ook 24 uur/dag aan, netjes in een beschermhoes, bevestigd aan mijn broekriem. Goed spul! :)
Precies, ik heb tot nu toe ook alleen maar nokia's gehad (5110, 3210 en nu een 3310) en op de laatste na heb ik geen klachten gehad. De 3310 wilt zo nu en dan nog wel eens om een voor mij onbekende reden, vastlopen.

Maar wie weet hoe lang de batterij van de 7650 in de praktijk meegaat. Dus zo af en toe bellen, spelletjes spelen, sms/mms'en, etc...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JvdBosch schreef op 05 January 2003 @ 16:55:
[...]

Inderdaad. Al die makke schapen kopen allemaal nokia's omdat het schaap naast hun er ook een heeft. En dan denken ze dat ze het beste hebben. Ik vind neukia's maar flutfoontjes. Plasticen dingen die niet stevig aanvoelen en allerlei problemen hebben met losse contactjes, uitvallende schermen en batterijen die niet goed meer sluiten omdat het plastic wat is verbogen. Erg slecht. En die 7650, met dat schuifgebeuren... ik moet het nog zien...
Maarja Nokia heeft het wel goed voor elkaar zo, dat moet ik wel zeggen. Erg slim...
offtopic:
:z dit is wel heel kort door de bocht wat je nou allemaal typt, net alsof iedere nokia gebruiker geen geen smaak of mening heeft en alleen maar de "kudde" volgt.
Ga lekker fietsen ofzo...

Zelf heb ik verschillende phones gehad (ook qua merken) en toch kom ik liever terug bij nokia wegens bepaalde punten waarin de concurrenten nog geen goede oplossing voor hebben kunnen vinden of een oplossing die naar mijn mening niet lekker werkt.
Kortom ik dus ook zo'n "schaap" wat de rest achtervolgt, dream on! :z

hier is nog een review voor de mensen die nog wat meer info willen over de 7650:
http://www.ocworkbench.com/2002/nokia/7650review/p1.htm
reviews: Nokia 7650 smartphone review
http://www.3glab.com/pressroom/pr23.html

39

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45
Homedisc schreef op 05 January 2003 @ 18:15:
[...]

offtopic:
:z dit is wel heel kort door de bocht wat je nou allemaal typt, net alsof iedere nokia gebruiker geen geen smaak of mening heeft en alleen maar de "kudde" volgt.
Ga lekker fietsen ofzo...

Zelf heb ik verschillende phones gehad (ook qua merken) en toch kom ik liever terug bij nokia wegens bepaalde punten waarin de concurrenten nog geen goede oplossing voor hebben kunnen vinden of een oplossing die naar mijn mening niet lekker werkt.
Kortom ik dus ook zo'n "schaap" wat de rest achtervolgt, dream on! :z
Ik ben stellig van mening dat nokia het goed heeft gespeeld met de media-propaganda. Iedere gemiddelde tiener (en ook iedere gemiddelde gsm-beller) denkt nu nokia=goed en de-rest=niks, want nokia is het enige goede merk (zonder onderbouwing dus). Maar er zijn veel meer merken met betere telefoons voor hetzelfde of minder geld. Maar ja, de media en je vrienden hebben het allemaal over nokia, dus moet je natuurlijk zo'n telefoon hebben. Neem bijvoorbeeld die polyphone ringtone-hype. Mijn oude Panasonic GD92 had dat al (2 jaar geleden). Maar nokia maakt er even een hype van in de media en meteen gooit iedereen zijn oude foon weg, om dat 'nieuwe' snufje te kopen. Zelfde met blauwe verlichting, etc etc.
Dat gedrag van niet verder kijken dan je neus lang is en zonder onderbouwing dingen doen of je vrienden volgen vind ik kuddegedrag. Vandaar de schapen. Waarom heb jij voor nokia gekozen (eerlijk)?

En buiten dit alles vind ik die nokia's niet mooi. En aangezien ze allemaal op elkaar lijken vind ik er dus geeneen mooi. Maar dit is marketingtechnisch natuurlijk weer erg slim. Verkoop het zelfde telefoontje 3 keer. Met precies dezelfde hardware, en iedere keer een net iets ander vormpje/frontje. En iedereen trapt er weer in.....

Maar dit is natuurlijk erg offtopic. Als je die 7650 mooi vind moet je hem vooral kopen, zeker als hij nu niet duur is!

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• SinergyX
  • Laatst online: 12:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

/wat offtopic (met name voor JvdBosch)
ik wil alleen ff reageren op de "kwaliteit" van de nokia toestellen, sinds ruim een jaar heb ik de 8850 (nie meer te koop nu :S) en ben van et weekend behoorlijk hard aangereden door een auto (ik op de fiets), vol op de motorkap, met de nokia er precies tussen in.. eerste instantie dacht ik dat ie dood was (kracht gelijk aan een vette jump/trap op je mobi) maar het werkt gewoon nog perfect. op wat kleine deukjes na..

helaas zijn er maar weinig aluminium nokia's (8850/8890?), maar ik vind deze iig van zeer hoge (lees stevig/sterk) kwaliteit. Ook design wijkt (lees zeer mooi) af van de normale nokia serie.

mbt tot smaak.. tis zo ook met auto's, ieder wat ie zelf wil. Zelf vind ik ze schitterend, en het sterkste, ze laten met menu in waarde (remember de 5510, ofzelf 2210;banaan :P) nog steed same old menu, nooit nix nieuws leren.

laatste, Ben, ik zit er ook sinds het begin, altijd perfect gelopen, zat gelukkig goed met hun "ontvangstproblemen" dus ben nog steeds happy Ben-user

/totzover offtopic

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

iemand nog een 8910 kopen? :P 8)7

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JvdBosch schreef op 06 January 2003 @ 01:18:
[...]

Ik ben stellig van mening dat nokia het goed heeft gespeeld met de media-propaganda. Iedere gemiddelde tiener (en ook iedere gemiddelde gsm-beller) denkt nu nokia=goed en de-rest=niks, want nokia is het enige goede merk (zonder onderbouwing dus). Maar er zijn veel meer merken met betere telefoons voor hetzelfde of minder geld. Maar ja, de media en je vrienden hebben het allemaal over nokia, dus moet je natuurlijk zo'n telefoon hebben. Neem bijvoorbeeld die polyphone ringtone-hype. Mijn oude Panasonic GD92 had dat al (2 jaar geleden). Maar nokia maakt er even een hype van in de media en meteen gooit iedereen zijn oude foon weg, om dat 'nieuwe' snufje te kopen. Zelfde met blauwe verlichting, etc etc.
Dat gedrag van niet verder kijken dan je neus lang is en zonder onderbouwing dingen doen of je vrienden volgen vind ik kuddegedrag. Vandaar de schapen. Waarom heb jij voor nokia gekozen (eerlijk)?

En buiten dit alles vind ik die nokia's niet mooi. En aangezien ze allemaal op elkaar lijken vind ik er dus geeneen mooi. Maar dit is marketingtechnisch natuurlijk weer erg slim. Verkoop het zelfde telefoontje 3 keer. Met precies dezelfde hardware, en iedere keer een net iets ander vormpje/frontje. En iedereen trapt er weer in.....

Maar dit is natuurlijk erg offtopic. Als je die 7650 mooi vind moet je hem vooral kopen, zeker als hij nu niet duur is!
offtopic:
allereest zeg ik dat je niet moet denken (mocht daar sprake van zijn, en anders is het niet van toepassing) dat ik een nokia of ander merk fan boy ben.
Ik geef je op veel punten ook gelijk over je standpunten, maar je antwoord was erg generaliserend in je eerdere post, vandaar dat ik daarop hapte.
Nokia gooit idd veel dezelfde phones op de markt met alleen een ander frontje of een klein software verschilletje erin.
Kijk maar naar de 6610/7210 6510/8310 om maar als voorbeeld te noemen.
Ook op het gebied van marketing loopt nokia ietsje meer op vooruit dan de concurrenten, ze creeren een "hype" om iets ouds wat nokia nieuw op de markt brengt (wat ook wel meer merken doen, maar dat terzijde)
De reden waarom ik juist weer voor nokia heb gekozen is als volgt.
De covers kun je veranderen, niet zozeer om het hippe gebeuren qua kleurtjes maar mij gaat het om de krassen die ik op het scherm weer kwijt ben bij een nieuw frontje.
het gebruikers gemak ligt voor mij net wat makkelijker bij de nokia dan bij de t68i (dit toestel had ik voor mijn 6610, vandaar de referentie)
De snelheid waarmee ik door het toestel heen kan bladeren ligt een stukje hoger, wat ik persoonlijk wat lekker vind aanvoelen.
Maar vooral de toetsaanslag is een stuk prettiger.
Er zijn ook genoeg min punten te vertellen over de 6610, geen voicememo, voicedialing, geen BT ondersteuning en nog veel meer.
:)

Zijn er al mensen die gebruik hebben gemaakt van de BEN aanbieding?

39

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ik werd gisteren benaderd door een toko dat ze het gesimlockte geval op voorraad hadden. Ik had gisteren geen tijd, maar vandaag wel. Ik belde toch nog even voor de zekerheid naar deze toko... en jahoor: "Nee, dat was een foutje. We verwachten deze speciale aanbiedings-toestellen halverwege week 2 of 3".

Fijn. :(

Anyhow, ik wil hem graag hebben. Het gaat me een lieve duit kosten, aangezien ik een extra abonnement ga afsluiten (verlenging van mijn huidige abonnement is nog niet mogelijk), maar dan hoop ik ook wat te hebben. :)

[ Voor 5% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 07-01-2003 21:49 ]

• micebec
Nou, ik heb gisteren een mailtje gestuurd hoe lang het nog zou duren. Ze kwamen met het antwoord dat BEN het pas na de 15de zou afleveren bij hun (telecom.nu).

En nu ben ik dus bang dat het een aangepaste versie is van die telefoon. Misschien is de telefoon zoals in een eerdere post gegeven wel echt waar :r

Afijn, ik heb hem besteld met de BEN Extra abonnement. Weet iemand trouwens hoe het bereik van BEN in Zeeland is, en met name Middelburg?

• epoman
  • Niet online
micebec schreef op 08 januari 2003 @ 10:20:
Nou, ik heb gisteren een mailtje gestuurd hoe lang het nog zou duren. Ze kwamen met het antwoord dat BEN het pas na de 15de zou afleveren bij hun (telecom.nu).

En nu ben ik dus bang dat het een aangepaste versie is van die telefoon. Misschien is de telefoon zoals in een eerdere post gegeven wel echt waar :r

Afijn, ik heb hem besteld met de BEN Extra abonnement. Weet iemand trouwens hoe het bereik van BEN in Zeeland is, en met name Middelburg?
Check voor de grap eens de site van Ben, en dan eerst even nergens op klikken. Ugly Blue Nokia spotted :)
Zou dus best waar kunnen zijn dat ze met een blauwe gaan komen, alleen staan er nog geen echte afbeeldingen van...

offtopic:
natuurlijk doe ik dit alleen om iedereen lekker onzeker te maken >:), maar zeker weten doen we niets...

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 09:08
Heeft iemand de 7650 van Ben al?
En is die zo blauw?

Ik kom nl. ook een 7650 tegen met een klein Orange logo ( engels ), en ik zit daar niet op te wachten.
Wil niet eens Ben er op hebben staan!

Dus wie weet wat het wordt?

American Express vraagbaak

• dirkpostma
  • Laatst online: 15-02 08:23
Bij typhone.nl is 't ie goedkoop, maar bij bestelmaar.nl nog een stuk goedkoper, zie deze vergelijking.

[ Voor 23% gewijzigd door dirkpostma op 09-01-2003 01:36 ]

• epoman
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op 09 January 2003 @ 01:02:
Heeft iemand de 7650 van Ben al?
En is die zo blauw?

Ik kom nl. ook een 7650 tegen met een klein Orange logo ( engels ), en ik zit daar niet op te wachten.
Wil niet eens Ben er op hebben staan!

Dus wie weet wat het wordt?
offtopic:
Euh, Ben is van T-Mobile (en dat is weer van Deutsche Telekom), Orange (France Telecom) is de moedermaatschappij van Dutchtone.
Dat dat weer ff helder is.

Ben overgenomen door T-Mobile

Op belnu.nl is dit te lezen:
Nokia 7650* Ben
De Nokia 7650 i.c.m. Ben abonnementen worden vanaf 15 januari a.s. uitgeleverd. Stuurt u nu in dan behoort u tot de eerste welke uitgeleverd worden.
Er zullen dus nog niet al te veel mensen zo'n ding hebben...

[ Voor 39% gewijzigd door epoman op 09-01-2003 13:31 ]

• Stinger_Ventura
Ik heb ze ook net gebeld, en daar wisten ze het ook niet.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

En? En? En?

Heeft iemand al een glimpse van het Ben-aanbiedinkje mogen aanschouwen? Ik hoop deze week er één in mijn handen te mogen houden. Hopelijk NIET blauw...

Iemand?

• pruiter
  • Laatst online: 09:11
De paketten die Ben vanaf de 15e gaat uitleveren zijn precies dezelfde paketten als ze vorig jaar ook al uitleverden. Als je nu goed zoekt zijn er dan ook nog gewoon winkels te vinden die de Ben gesimlockte 7650 gewoon op voorraad hebben.
Helaas geen speciale mogelijkheden, en ook geen andere kleur.... gewoon een 7650 in een "Ben Abonnee" verpakking.

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 14:21

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dus geen blauwe, gelukkig maar. Anders heb je zon leuke telefoon, maar moet je je schamen om m uit je broek te halen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• epoman
  • Niet online
jammer... :P

Verwijderd

micebec schreef op 05 January 2003 @ 17:59:
[...]
Maar wie weet hoe lang de batterij van de 7650 in de praktijk meegaat. Dus zo af en toe bellen, spelletjes spelen, sms/mms'en, etc...
Bij mij altijd 1 dag, dus van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat! dan is hij echt leeg, maarja das is voor mij voldoende aangezien ik hem toch elke dag oplaad, maar het ding VREET dus stroom! vooral bellen, spelletjes en camera zijn de energie opslokkers!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het is nu 15 januari. Vandaag zou de lading telefoons aangeleverd worden, aldus Ben.

Meld je hier aan, wanneer je je telefoon binnen hebt. Dan kunnen we dat met elkaar vergelijken, meldt ook gelijk even aan bij wie je m besteld hebt.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Nope, nog niets.

Ik heb van diverse leveranciers gehoord dat er een kleine vertraging is, en dat ze waarschijnlijk eind deze week of anders begin volgende week in de winkel liggen.

Vandaag heb ik via sitel.nl mijn bestelling geplaatst, hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen. :)

• micebec
Volgens een e-mail van Telecom.nu komen de toestellen vandaag of morgen aan. Dan worden ook de aanvragen ingediend. Dus als ze vandaag zijn aangekomen, dan kun je de toestellen eind deze week verwachten.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Hmm, da's wel errg goedkoop. :)

Ik betaalde EUR 60,- i.c.m. 1 jaar Ben Vaak bij sitel.nl

EUR 43 is nog goedkoper i.c.m. dat abbo! :(

• SinergyX
  • Laatst online: 12:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nokia 7650 Ben Vaak 12.0 € 313.00 € 26.08 = Vaak.. niet extra..

Die kosten zijn dus 12 x die abbo prijs, ter indicatie hoe duur et toestel zou zijn/is/wordt verrekent.
/edit 2
staat er een huge banner naast:
Nokia 7650
Met Kleurenscherm!
GRATIS
i.c.m. Ben Extra
Alleen bij belnu.nl
géén entreekosten
300 minuten gratis bellen

[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2003 00:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

KarreMania schreef op 16 januari 2003 @ 00:49:
[...]

Nokia 7650 Ben Vaak 12.0 € 313.00 € 26.08 = Vaak.. niet extra..

Die kosten zijn dus 12 x die abbo prijs, ter indicatie hoe duur et toestel zou zijn/is/wordt verrekent.
/edit 2
staat er een huge banner naast:
Nokia 7650
Met Kleurenscherm!
GRATIS
i.c.m. Ben Extra
Alleen bij belnu.nl
géén entreekosten
300 minuten gratis bellen
Hierbij komen dan nog de abbonementskosten van 35 euro per maand! dus zit je op 420,-!

Verwijderd

heeft iemand em nou al??

ik krijg mijne waarschijnlijk maandag of dinsdag dit ivm de vele aanvragen op gsmweb.nl

klote hoor

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb m ook nog niet, maar ik wacht wel af. Kan er toch niets aan veranderen.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:42:
heeft iemand em nou al??

ik krijg mijne waarschijnlijk maandag of dinsdag dit ivm de vele aanvragen op gsmweb.nl

klote hoor
Ik heb er hier 1 van een vriend liggen, kreeg hem te leen. Het is opzich wel een heel fijn toestel, erg duidelijk en ik zag ook een vraag over de batterij (nou weet ik niet of daar al op geantwoord is) maar de standby tijd is meer als redelijk.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

sjek www.gsmtrack.nl

dat zijn pas aanbiedingen, ik heb de 8310 daar weg.

• micebec
Yipeee, ik heb hem zojuist binnen gekregen en het is een gewone versie zonder enige aanpassingen.

Het is alleen wel even moeilijk om de plek te openen waar je de sim-kaart in moet stoppen.

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou, wees er maar blij mee.

Ik kreeg vandaag een brief van telecom.nu waarin stond dat zij m verstuurd hadden. Dagtekening 16 januari, donderdag dus. Hoop dat ie dus maandag of dinsdag komt. Ach ik heb geduld, wacht nu toch al 2 weken.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13
heeft iemand hem via gsm.nl besteld?
en heb je hem dan ook al geleverd gekregen
bij mijn bestellingstatus staat dat het nog een x aantal dagen kan duren!

Tijd van werken, tijd van rusten

• riotrick
  • Laatst online: 24-01 10:44
Ik heb er donderdag 1 via gsm.nl besteld en vrijdag alles gefaxed. Bij de status staat dat ze nog de papieren versies van alles moeten ontvangen (vrijdag dus al gefaxed). Zal nog wel even wachten worden dus.

Facebook :: Twitter :: PSN

• Eskimootje
  • Laatst online: 17:15
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm vond deze wel leuk, wil hem alleen icm met ben regelmatig abbo. (mag 2 jaar) iemand een idee waar ie het goedkoopst is? OP sitel.nl zag ik hem icm 2 jaar voor 90 euro's.

[ Voor 14% gewijzigd door Eskimootje op 20-01-2003 14:36 ]

• Stinger_Ventura
www.telecomvergelijker.nl , daar vind je alle aanbiedingen.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Hahaaa! Vandaag met Sitel.nl gebeld, en waarschijnlijk heb ik hem a.s. dinsdag of woensdag in huis (afgelopen donderdag besteld). Ze hadden er ook nog een paar over, dus als je de bende snel wil hebben moet je bij hen zijn. :*)

• Eskimootje
iNSaNe-oNe schreef op 20 January 2003 @ 14:47:
Hahaaa! Vandaag met Sitel.nl gebeld, en waarschijnlijk heb ik hem a.s. dinsdag of woensdag in huis (afgelopen donderdag besteld). Ze hadden er ook nog een paar over, dus als je de bende snel wil hebben moet je bij hen zijn. :*)
Ik had ze gemailed dat hun site alleen maar IE wou :| ga ze nu ook veranderen een keertje.

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou, de man van TPG is vandaag geweest hoor. Alleen was ik er niet :(
En morgen komt ie weer langs, dus morgen heb ik m binnen.
Heb m trouwens besteld met Ben contractverlenging. 1 jaar Ben Vaak, €69,-

Verwijderd

Ik heb hem vandaag geprobeerd te bestellen en ten einde raad maar besteld bij de BelCompany, maar weet iemand hoeland de levering ongeveer duurt, want het schijnt nogal lang te duren vanwege de grote vraag

Verwijderd

bij tft in utrecht is een kleine levering geweest me vriendin heeft hem nu.
Dus BEN is wel bezig met uitleveren

• Martien
  • Laatst online: 16-06-2025
t for telecom in roosendaal heeft vandaag ook een lading gekregen :)
haast je maar snel! die van mij ligt toch al appart :P

@iMartien

• Stinger_Ventura
Krijg de mijne morgen binnen.
Met een ben vaak bij www.2call.nl besteld.
Maandag avond contrakt uitgeprint en op de bus gedaan, krijg vandaag de mededeling dat die op de post is gedaan. Dus zal hem morgen hebben.

Ben benieuwd wat voor toestelletje het is!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

ik heb m, maar echt makkelijk is het niet

Verwijderd

http://www.sitel.nl/
Nokia 7650 icm Ben Extra 1 jaar! € 0.00!!
Nokia 7210 icm Ben Extra 2 jaar € 0.00!

• iZi
  • Laatst online: 09-02 18:56

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

gsmstunter.nl heeft ook leuk aanbiedingen, tjek maar

[ Voor 4% gewijzigd door iZi op 21-01-2003 22:25 ]

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

hoedjevanpapier schreef op 21 January 2003 @ 21:23:
ik heb m, maar echt makkelijk is het niet
Ik hoop dat het een kwestie van wennen is?
Hoe lang heb je hem al?

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
iNSaNe-oNe schreef op 21 januari 2003 @ 22:39:
[...]

Ik hoop dat het een kwestie van wennen is?
Hoe lang heb je hem al?
Is denk ik heel persoonlijk. Mijn vriendin heeft hem en ik vind hem zeer makkelijk. Alleen zitten er veel features op en dat maakt het uitgebreider allemaal. Moet wel eerlijk toe geven dat dingen zoals mms/wap/gprs handmatig echt klote is in te stellen :) (probeer eerder maar via een configuratie sms van ben)

Edit : als je een makkelijk toestel wil, ik heb nog een swing voor je liggen haha ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ProgrammerX op 21-01-2003 23:29 ]

Verwijderd

Ik heb al mijn papieren afgelopen maandag op de bus gedaan en hoop 'em vandaag of morgen in huis te hebben.
Heb hem trouwens via Telecom.nu besteld. Een contractvernieuwing van Ben vaak icm met de 7650 voor Euro 69,- (+ verzendkosten á Euro 160,-)

Heeft iemand van jullie hem al besteld via Telecom.nu en hoelang was het voordat jullie hem binnen hadden rond deze dagen van die acties??

• riotrick
Waarschijnlijk gaat het nog wat langer duren. De meeste shops hebben er momenteel geen of slecht weinig op voorraad. Ik heb afgelopen vrijdag bij gsm.nl besteld. Maandag kreeg ik al een mailtje van ze dat de levertijd van 8 werkdagen waarschijnlijk niet gehaald gaat worden doordat de toestellen niet op voorraad zijn. Het zou enkele dagen langer gaan duren. Nah jah.... nog maar even afwachten dan he.

Verwijderd

Bij Sitel is de levertijd 5 dagen. Bij Belcompany 2 dagen, dus het valt allemaal nog mee. Maandag had ik besteld bij de Belcompany en werd vandaag gebeld dat ik hem op kon halen.

Verwijderd

wilde deze telefoon eigenlijk, had in dec mn abo verlengt en zo'n achtelijke T600 meegenomen :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:45 ]

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 14:31:
Bij Sitel is de levertijd 5 dagen. Bij Belcompany 2 dagen, dus het valt allemaal nog mee. Maandag had ik besteld bij de Belcompany en werd vandaag gebeld dat ik hem op kon halen.
Jah, Vivacom zegt ook een levertermijn van ongeveer 48 uur te hebben, maar wel met uitloop tot 30 dagen. Ik heb op 5 januari besteld en nog steeds geen telefoon :(. Is géén schop naar vivacom, vind het alleen erg jammer dat ze niet vooraf voor die levertijden haden gewaarschuwd.

Gelukkig is het nu eindelijk opgestuurd, volgens TPG is het allemaal onderweg. Ben benieuwd hoe lang dat dan weer gaat duren... :P

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
epoman schreef op 22 January 2003 @ 15:22:
[...]

Jah, Vivacom zegt ook een levertermijn van ongeveer 48 uur te hebben, maar wel met uitloop tot 30 dagen. Ik heb op 5 januari besteld en nog steeds geen telefoon :(. Is géén schop naar vivacom, vind het alleen erg jammer dat ze niet vooraf voor die levertijden haden gewaarschuwd.

Gelukkig is het nu eindelijk opgestuurd, volgens TPG is het allemaal onderweg. Ben benieuwd hoe lang dat dan weer gaat duren... :P
:P

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:59:
Heb hem trouwens via Telecom.nu besteld. Een contractvernieuwing van Ben vaak icm met de 7650 voor Euro 69,- (+ verzendkosten á Euro 160,-)
Die verzendkosten, da's toch wel een grapje mag ik hopen?

Verwijderd

epoman schreef op 22 januari 2003 @ 15:26:
[...]

Die verzendkosten, da's toch wel een grapje mag ik hopen?
Oeps, foutje!!
Ik bedoel eigenlijk verzendkosten van Euro 8,- (hoe ik dan aan die 160 kom weet ik niet, maar goed)

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 12:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb het toestel bekeken maar ben niet onder de indruk.
Vind het een erg plastic apparaat, als ik het vergelijk met mijn 7110 en 8850 welke ik nu gebruik betwijfel ik of het wel een handig apparaat voor dagelijks gebruik is.
De schuif is onhandig en de toetsen liggen erg diep.

Maar misschien kan iemand mij anders vertellen?

• Stinger_Ventura
maandag bij 2call.nl besteld, vanmorgen in huis.

Snelle service, ben in totaal 313 kwijt icm met Ben Vaak abbo.

• riotrick
Stinger_Ventura schreef op 22 January 2003 @ 16:06:
maandag bij 2call.nl besteld, vanmorgen in huis.

Snelle service, ben in totaal 313 kwijt icm met Ben Vaak abbo.
313 euro? Vind je dat niet een beetje veel? Bij de meeste shops krijg je die 7650 nu gratis icm met 2-jarig Ben Vaak abonnement. Met 1-jarig Ben Vaak kost ie meestal rond de 79 euro.

• micebec
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:59:
Ik heb al mijn papieren afgelopen maandag op de bus gedaan en hoop 'em vandaag of morgen in huis te hebben.

Heeft iemand van jullie hem al besteld via Telecom.nu en hoelang was het voordat jullie hem binnen hadden rond deze dagen van die acties??
Ik had hem op 4 januari bij Telecom.nu besteld, maar omdat de toestellen pas de 15e daar werden uitgeleverd, kreeg ik hem de 18e.

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de toestel, moet je dus denken aan een paar dagen.

Verwijderd

heb gister het contract verstuurd heb em besteld bij gsmmobiel met een ben vaak abbo 1 jaar komt ie op 69 euro en 12,5 euro verzendskosten. Het is nu alleen nog afwachten wanneer ie geleverd gaat worden... ik wacht met smart af.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Zojuist nieuws van het thuisfront ontvangen: de Nokia 7650 is binnen! Sitel.nl heeft er dus inderdaad 4 werkdagen over gedaan om de spullenboel binnen te loodsen bij mij, wat ze ook beloven op de website.

Ik kan dus niet wachten tot het zo ver is, maar ik moet helaas nog even doorwerken hiero... :)

• Stinger_Ventura
riotrick schreef op 22 January 2003 @ 16:25:
[...]

313 euro? Vind je dat niet een beetje veel? Bij de meeste shops krijg je die 7650 nu gratis icm met 2-jarig Ben Vaak abonnement. Met 1-jarig Ben Vaak kost ie meestal rond de 79 euro.
Nee, dit vind ik niet veel!
Het is nl 12 x 22.50 aan abbo kosten en 43 voor de telefoon zelf.
Dat maakt 313 euro totaal voor het toestel. Het goedkoopst dat je hem kan krijgen op dit moment.

Ik tel de abbo kosten mee omdat het mij alleen om het toestel gaat. Een ander abbo heb ik al.
Belminuten zijn hooguit grappig.

Ik MMS me trouwens helemaal het apenlazerus zeg!
Het is gratis tot 28 febrauri, dus ik stuur echt van alles naar iedereen 8)

Ze zullen het weten bij Ben dat ze dat gratis hebben gemaakt. :9

• Martien
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik heb hem vanmiddag ook gehaald, alleen werkt het mmsen niet, ik heb die instellingen laten toe smsen en gedaan wat er op de site stond, maar dit werkt nogsteeds niet? kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is? ik kan nl. wel ontvangen maar niet verzenden...

@iMartien

• epoman
  • Niet online
epoman schreef op 22 January 2003 @ 15:22:
[...]
Kan melden dat de telefoon ca. 2,5 uur na deze post werd afgeleverd... :X

Ik erg blij nu, en zal minder zeuren dan voorheen :Y)

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 22 January 2003 @ 20:20:
[...]

Nee, dit vind ik niet veel!
Het is nl 12 x 22.50 aan abbo kosten en 43 voor de telefoon zelf.
Dat maakt 313 euro totaal voor het toestel. Het goedkoopst dat je hem kan krijgen op dit moment.

Ik tel de abbo kosten mee omdat het mij alleen om het toestel gaat. Een ander abbo heb ik al.
Belminuten zijn hooguit grappig.

Ik MMS me trouwens helemaal het apenlazerus zeg!
Het is gratis tot 28 febrauri, dus ik stuur echt van alles naar iedereen 8)

Ze zullen het weten bij Ben dat ze dat gratis hebben gemaakt. :9
Dan hebben ze snel de prijzen aangepast want nu kost de telefoon 270 euro icm. een Ben vaak abbo.

• Driek
weet iemand of dat track en trace gebeuren van gsm.nl nu werkt
ik krijg steeds de melding
Uw bestelling is nog niet verwerkt of u heeft uw adres verkeerd ingetypt.

Wanneer u vragen heeft kunt u die te allen tijden aan ons stellen op:

E-mail: info@gsm.nl
Fax: 072 - 514 40 45
Tel: 072 - 5112853 (ma t/m vr 11:30 - 13:00)

terwijl ik toch echt de goede gegevens invoer

• Stinger_Ventura
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:07:
[...]

Dan hebben ze snel de prijzen aangepast want nu kost de telefoon 270 euro icm. een Ben vaak abbo.
Moet je beter kijken ;)
Onder Nokia 7650 staat Simlocked Nokia 7650 voor 43 euro bij een Ben Vaak 1 jaar abbo.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Telecomadvies houdt ook een aanbieding mbt de Nokia 7650 icm Ben abo's:

http://www.telecomadvies.nl/mobiel/akties/bengratis7650

Geen aansluitkosten, en gratis 7650 bij Ben extra en enorm :).

• Eskimootje
www.sitel.nl heeft ze niet meer op voorraad, terwijl ze eerst zeiden van wel. Nu maar hopen dat ze snel weer nieuwe krijgen * Eskimootje heeft geen zin om te w88 op zn :9~ GSM

• riotrick
Driek schreef op 23 januari 2003 @ 19:37:
weet iemand of dat track en trace gebeuren van gsm.nl nu werkt
ik krijg steeds de melding
Uw bestelling is nog niet verwerkt of u heeft uw adres verkeerd ingetypt.

Wanneer u vragen heeft kunt u die te allen tijden aan ons stellen op:

E-mail: info@gsm.nl
Fax: 072 - 514 40 45
Tel: 072 - 5112853 (ma t/m vr 11:30 - 13:00)

terwijl ik toch echt de goede gegevens invoer
Track & Trace is volgens mij niet helemaal op orde. Bij mij deed ie het begin van de week wel. stond er een melding dat ze het contract nog getekend terug verwachtten. Dit hadik echter al vorige week vrijdag gefaxed. Nu krijg ik ook weer de melding dat m'n bestelling nog niet is verwerkt of dat m'n adres verkeerd is. Ik heb al wel een 2 mailtjes van gsm.nl gekregen. De eerste dat ze 8 dagen levertijd waarschijnlijk niet gingen halen en de tweede dat het toestel gereserveerd is voor me en dat het contract is doorgestuurd naar Ben. Ik zou met om die track & trace dus maar niet teveel zorgen maken. Ik w8 in ieder geval nog vol spanning op m'n toestel. Hopelijk komt ie begin volgende week ofzo.

• Driek
riotrick schreef op 24 January 2003 @ 09:40:
[...]

Track & Trace is volgens mij niet helemaal op orde. Bij mij deed ie het begin van de week wel. stond er een melding dat ze het contract nog getekend terug verwachtten. Dit hadik echter al vorige week vrijdag gefaxed. Nu krijg ik ook weer de melding dat m'n bestelling nog niet is verwerkt of dat m'n adres verkeerd is. Ik heb al wel een 2 mailtjes van gsm.nl gekregen. De eerste dat ze 8 dagen levertijd waarschijnlijk niet gingen halen en de tweede dat het toestel gereserveerd is voor me en dat het contract is doorgestuurd naar Ben. Ik zou met om die track & trace dus maar niet teveel zorgen maken. Ik w8 in ieder geval nog vol spanning op m'n toestel. Hopelijk komt ie begin volgende week ofzo.
ik heb dezelfde mailtjes ontvangen
ik verwacht het toestel dus ook vandaag
alleen moet ik vandaag werken
dus moetik hem morgen ff ophalen

• Stinger_Ventura
Weet iemand spelletjes die je kan uploaden naar je phone die je dan kan doen icm een T68i via Bleutooth?

Daar ben ik nl. wel benieuwd naar!?

Verwijderd

Inruilen die hap voor een 7650 m8 ;)

• riotrick
Mmmm... m'n zus belde net op dat ze net een 7650 gekocht heeft.... Bah ik heb em vorige besteld en moet er nog op wachten :( Maar ja heb ik strax al weer weer iemand die kan mms'en :)

[ Voor 6% gewijzigd door riotrick op 24-01-2003 13:59 ]

• Driek
iemand vandaag zijn 7650 binnen gekregen van gsm.nl
ik had eigenlijk een afhaalbericht verwacht
maar der ligt niks :(

• riotrick
Ik ook nog niet. Hopelijk volgende week. Had ik ook al wel verwacht eigenlijk.

Pagina: 1 2 Laatste